Hakutulokset

  1. K

    kolposkopiasta kyselisin

    osasinkohan etes kirjoittaa ton oikein... ihan sellasta ajattelin kysellä että onko täällä ketään kuka olis tuossa toimenpiteessä käynyt ja värjäyksen jälkeen olis kohdunsuulla/kohdunkaulalla näkynyt niitä valkoisia kohtia? mitä ne oli ja kuinka kävi? miksi olit toimenpiteessä? itse...
  2. K

    lapsen korvan putki hävisi välikorvaan..apua??

    onko kellään kokemusta?onkohan siitä mitään haittaa?lääkäri antoi niin ympäripyöreitä vastauksia että jäi mietityttämään...
  3. K

    kokemuksia pahasta korvatulehdus kierteestä????

    moikka. tytöllä on ollut periaatteessa nyt vuoden sitten korvatulehdus päällä. kun tyttö oli 3viikkoa vanha niin hänellä todettiin liimakorvat,2kk iässä tärykalvot puhkaistiin ja 3kk iässä sai putket. noh, on tyttö ilman tulehdustakin ollut ehkä n 2kk yhteensä ja siinäkin vaiheessa oli 4viikkoa...
  4. K

    miten vietätte lasten kanssa vappua?

    :wave:
  5. K

    vinkkejä pienen (2kk) vauvan yskän helpottamiseksi?

    tosissaan olisiko kenelläkään vinkkejä kuinka helpottaa noin pienen vauvan yskää? etenkin siis nukkuminen on hankalaa yskän takia.sängyn päätyä on nostettu ylös mutta siitä ei oikein ole apua:(
  6. K

    kiinteiden aloittaminen 2kk iässä..apuja tarvitsisin?

    elikkäs sain lääkäriltä ohjeen aloittaa kiinteät tuolle tytölle 2kuukauden iässä. nyt se sitten alkaa olla jo sen ikäinen... vaikka mulla onkin kaksi isompaa lasta jo niin pakko myöntää että mä en muista yhtään että millä kannattaa aloittaa,miten ne aloitetaan yms:whistle: entäs vellit?mikä...
  7. K

    pienen vauvan paha vaippaihottuma/punainen pylly..apuja tarvitsisin :(

    tuo pieni nainen on nyt viikon ja 3 päivää. sillä on nyt jonkun aikaa ollut pakarat tosi punaiset, oikeastaan vereslihalla. kipeetä se tekee selvästi ja tää äiti on ihan ihmeissään.neuvolasta sanoivat että perunajauhoja vaan.. nooh, olen kokeillut...
  8. K

    rintamaidon lisäämis vinkkejä?

    eli lapsonen on viikon ikäinen ja nyt tänään on tuntunu et maitoa ei tule tarpeeksi.. stressaavaa... vinkkejä kiitos:flower:
  9. K

    mistä kannattaa tilata lapsille lahjat??

    :wave::wave::wave:
  10. K

    miä oli sellanen joulu elokuva missä ne päähenkilöt oli

    jotain luurankoja/kummituksia tai jotain? ei varmaan kovin moni tajunnu tästä mut toivottavasti joku kuitenkin :D
  11. K

    miksi oi miksi jouluvaloissa ei vaan vois olla pidemmät johdot??

    :p tää nyt on ihan tylsää kun jokaiseen jouluvaloon pitäs ostaa mukaan jatkojohto!!! :'(
  12. K

    voi kiukutus, tarkotus olis tehdä kaikki temput et synnytys käynnistyisi. no perhana, taisin saada aikakseksi vaan

    flunssan|O nyt sit saan yrittää keksiä keinot että tää flunssa ei pääse valloilleen ettei tarvii ihan flunssasena synnyttää|O on tää väärin. t. minä ja hormoonit
  13. K

    mulla on ihan tällänen olo joulusta nyt.

    YouTube - Jope Ruonansuu - Mannen joulu |O
  14. K

    onko kenelläkään lasta joka pelkää/pelkäsi oksentamista niin paljon että siitä on tullut paha ongelma?

    mulla tuo 5vuotias tyttö pelkää oksentamista/oksennusta aivan järjettömän paljon,enkä yhtään tajua että miksi. nyt sitten rupesin miettimään kun tyttö ei ole suostunut syömään mitään koko päivänä eikä halunnut omaan sänkyyn nukkumaan kun pelkää oksentavansa niin miten saisin pelastettua...
  15. K

    loppuraskaus ja oksennustauti..onko sikiölle vaarallista jotenkin?

    voi itku, 5v tyttö oksenti äsken kaksi kertaa. en nyt oikein muuta syytä tuohon keksi kun että oksennustautihan se on oltava kun muuten ei ole tytöllä ollut mitään. yöllä join pari kertaa samasta lasista tytön kanssa ja mä nyt olen muutenkin sellainen että saan aina nuo lasten oksennustaudit...
  16. K

    otitko raskaana ollessasi kausi infulenssa rokotteen?

    mulla olis se tänään ja vieläkin mietityttää koko rokote.. kuinkas te? tuliko mitään juttuja yms?
  17. K

    puetteko koirallenne kaulaan esim helmet tai muun kaulakorun?

    :whistle: mä en ole koskaan voinut ymmärtää sitä jos koiralle puetaan jotain farkkuja yms juttuja. ymmärrän siis sen jos talvella sellasella koiralla jolle tulee varmana kylmä on toppapuku tai joku muu loimi päällä mut herranen aika.. ei helmiä jooko :D miten yleistä tämä on? (katson...
  18. K

    karjalanpaisti. miten te sen teette?

    yksi varmasti maailman helpoimmista ja myöskin hyvimmistä ruuista kyllä mutta alkaa vähän jo kyllästyttää. nyt sit kuitenkin pöydällä odottaa lihat ja ajattelin tehdä ihan tämän pyhän ja oman laiskuuteni kunniaksi. koitin googlella etsiä jotain vähän makoisampaa ohjetta ,mutta ei löytynyt kun se...
  19. K

    tiiättekö mikä on ärsyttävää.se kun joku henkilö muuttuu aivan toiseksi ihmiseksi jonkun toisen seurassa

    eli siis ajatellaan että on vaikka mikko, sekä paula ja mira. mikko ja mira on samassa paikassa ja heillä on ihan "mukavaa" sitten tulee paula paikalle niin mikko muuttuu miraa kohtaan hyvin omituiseksi ja kylmäksi. sitten kun paula ei nää niin miralle voi vaikka hymyillä ja olla taas...
  20. K

    synnytyspelkoon hypnoosi..kukaan kokeillut?mulla olis ens viikolla aika

    pikkusen mietityttää mut pitäähän se nyt koittaa jos se vaikka oikeesti toimiskin:D kellään kokemuksia? :wave:

Yhteistyössä