miksi oi miksi jouluvaloissa ei vaan vois olla pidemmät johdot??

"vieras"
Minä olen jo oppinut ostamaan sellaisia, missä on kunnon johto. Uloskin sopivissa valoissa on muuten jättipitkä johto, välillä tuskailen, mihin sen nipun laitan, mutta yltääpähän pistorasiaan.

Mutta ikkunoihin tulevissa kuviojutuissa on yleensä oikea tynkä, harvalla siellä ylhäällä on pistorasiaa.
 
[QUOTE="vieras";22516663]Minä olen jo oppinut ostamaan sellaisia, missä on kunnon johto. Uloskin sopivissa valoissa on muuten jättipitkä johto, välillä tuskailen, mihin sen nipun laitan, mutta yltääpähän pistorasiaan.

Mutta ikkunoihin tulevissa kuviojutuissa on yleensä oikea tynkä, harvalla siellä ylhäällä on pistorasiaa.[/QUOTE]

Ulostulevissa sekä sitten noissa sisälle tulevissa (joissa on vaikka 40-80 lamppua) onkin hyvä johto. Mutta just nuo tähdet ja kyntteliköt... ne on ihan onnettomia.

Paras meillä on yks joulupallo, mikä lie, saatu lahjaksi. Siinä on n. 80 cm pitkä johto. =) Sitä ei saa mihinkään, koska en halua nostaa ylös näkyville jatkojohtoa, mutta mihinkään muuallekaan sitä johtoa ei saa piiloon.
 
[QUOTE="heh";22516819]Meillä on ;) Joka ikkunassa.[/QUOTE]

Meillekin laitettiin remontin yhteydessä. Exäni the sähkäri kummasteli kovasti, mutta pidin pääni :) Nyt hän saa nauttia pistorasioista (jäi asumaan yhteiseen kotiimme erotessamme) ja minä joudun jälleen tuskailemaan pistorasioiden kanssa.
 
"Yksvaan"
Juuri eilen mietin, miksi niissä ei voi olla sellaista nättiä kelaa, joka sen kaiken ylimääräisen johdon kelais nätisti sisäänsä.

Kunpa joku jo kohta kehittäs langatonta sähköä...
 

Yhteistyössä