loppuraskaus ja oksennustauti..onko sikiölle vaarallista jotenkin?

voi itku, 5v tyttö oksenti äsken kaksi kertaa. en nyt oikein muuta syytä tuohon keksi kun että oksennustautihan se on oltava kun muuten ei ole tytöllä ollut mitään.
yöllä join pari kertaa samasta lasista tytön kanssa ja mä nyt olen muutenkin sellainen että saan aina nuo lasten oksennustaudit: /
entäs nyt? viikkoja kasassa melkein 38 ja iski hirveä huoli sikiöstä!!mitä jos saan oksennustaudin niin miten voin varmistaa sikiön voivan hyvin?vaikuttaako yleensä sikiöön nuo oksennustaudit mitenkään?

voi itku:(
 
mulla
oli ihan hirveä oksennustauti melko loppuraskaudesta toista lasta odottaessa. Mulla ei pysyny 4vrk:een mikään sisällä :( Sillon(kin) mulle sanottiin lääkärissä, että pitää vaan pitää huoli, ettei tule mitään kuivumisen merkkejä. Ja jos ei saa pidettyä nestetasapainoa yllä niin sit lääkäriin. Muuten ei mitään haittaa sanottu olevan :)
 
?
Ei kait tuossa ole muuta vaaraa kuin kuivuminen ja se että oksentaminen saa aikaan rajujakin supistuksia. Mulla oli toista odottaessa rv 37 tosi rau oksennustauti..vaikka maha oli tyhjä niin yökin sitä tyhjääkin mahaa. Kipeitä supstuksia tuli sen jälkeen todella pitkään ja meinasin osastollekin joutua kuivumisepäilyn takia..

Huolehtii vain että jotain nestettä pysyy sisällä tai pääsee imeytymään.
 

Yhteistyössä