Hakutulokset

  1. JaJa

    ehkäisy asiat mietityttää. kokemuksia..

    onko kellään kokemuksia ehkäisylaastarista tai siitä ehkäisyimplantista joka laitetaan ihon alle? onko nää kalliita? onko kellään kokemuksia käytössä? en näistä juurikaan tiedä. pillereitä en enää haluaisi, en oo kovin innostunu kierukasta. rengoas sitten myös yksi vaihtoehto.
  2. JaJa

    tyttökissalle nimiä?

    meille tulee tyttökissa. nimiehdotuksia kaipailen?
  3. JaJa

    koska olette menneet naimisiin?

    miksi valitsitte juuri sen päivän? oliko päivämäärällä ennestään joku merkitys? itse tahdoin ystävänpäivänä eli 14.2.
  4. JaJa

    jos otamme toisen kissan niin kannattaako ottaa tyttö vai poika kissa

    kissamme on tyttö ja leikattu. onko merkitystä kumpi olis helpompi kaveriksi tytölle tyttö vai poika? jokatapauksessa aiomme leikata uudenkin kissan kunhan kasvaa tarpeeksi isoksi
  5. JaJa

    tytär imetti isäänsä :O

    Tytär imetti isäänsä pelastaakseen hänen henkensä - Viihdelehti Stara.fi rintapumpusta ei vissiin oo kuullu :D olis vähä vähemmän ällöttävää kun tuo että isä imee tyttärensä tissiä. ehkä mä sit oon vaan tosi estonen..
  6. JaJa

    kuinka lopettaa imetys.

    kuopus siirtyi tavalliseen maitoon ensin pikkuhiljaa ja nyt oikeastaan kokonaan on tavallisella maidolla. vuoden siis olen imettänyt ja poika saanut rinnasta kaiken maitonsa ensimmäisen vuoden aikana. nyt en sitten tiedän kuinka imetyksen lopettaminen onnistuu. aamulla oli pakko antaa rintaa...
  7. JaJa

    punaviinimarja

    katoitteko eilen neljän tähden illalisen. mä olin kun puulla päähän lyöty kun muut räkäisesti nauraen pilkkas mikaelia joka on kotoisin länsi-suomesta, kun hän puhui punaviinimarjoista. nauroivat ettei sellaisia ole olemassakaan :) onko tosiaan näin että vaan täälä pohjanmaan alueella puhutaan...
  8. JaJa

    millaset bb asukkaat olisi mielenkiintoiset?

    mun mielestä pitäs olla mahdollisimman erilaiset asukkaat. viime vuonna oli tosi tylsä kausi. kaikki oli parikymppisiä pk-seutulaisia jotka makas sohvilla kitisemäs siideriä. pitäs ehdottomasti olla kaiken ikäisiä ja värisiä asukkaita, homoja, heteroita kotiäiti-vela tosi uskovainen-ateisti...
  9. JaJa

    saako kouluun/eskariin viedä purkkaa/xylitolpastilleja?

    tuli vaan yhtäkkiä mieleen? meillä ei vielä noin isoja lapsia ole vaan kotona ovat molemmat. joka ruokailun jälkeen meillä syödään xylitolia ja aloin miettimään saako niitä viedä kouluun? jotenki olen siinä käsityksessä että ei saa, mutta eikö koulun pitäisi tukea lasten hampaiden hyvinvointia...
  10. JaJa

    pienistä asioista sitä voi äidille hyvä mieli tulla :) aika turhis :)

    sitä on niin kriittinen itelleen monesti ja kokee niitä negatiivisiä tunteita omasta äitiydestään jos vauva pääsee satuttamaan itsensä tai pinna palaa esikoisen kanssa tms. käytiin illalla filmtownissa vauvan, 3 vuotiaan ja miehen kanssa. esikoista kiinnosti lasten elokuvat ja irtokarkit, ei...
  11. JaJa

    alastomuudesta

    kattelin eilistä tyra showta ja olihan taas hullua juttua amerikkalaisäideiltä. sielä oli iso joukko äitejä joiden mielestä vanhemmat ei saa näyttäytyä lasten aikana alasti enää kun lapsi on noin 5 vuotias, eivätkä he halua nähdä lapsiaan alasti. enpä osaa kuvitella että ykskään vanhempi...
  12. JaJa

    mitä ostit omaan kotiisi ensimmäisenä?

    kun olit vanhempien luota pois muuttamassa. mä ostin oman huoneen nurkan täyteen astioita yms jo vuoden ennen kuin muutin. ensimmäinen mitä ostin oli omenapora =) meillä ei koskaan kotona sellasta ollu vaikka siitä monesti isälle sanoin. omaan kotiin sellanen piti sitten saada :laugh: voi...
  13. JaJa

    nyt menee hermo ja menen nukkumaan

    kerrankin kun mies nukahti ennen mua ja olisin saanut olla illan koneella lasten mentyä nukkumaan niin tämä pätkii ja tilttailee pahasti |O ei auta, ku painua sänkyyn. murrr.. kivoja unia kaikille :hug:
  14. JaJa

    paljonko voisin pyytää huutiksessa

    paketista jossa on m-kokoisia vaippoja. 2 uutta sisätäyttövaippaa 1 käytetty hyväkuntoinen sisätäyttö 2 hyäkuntoista vaippakuorta söpöillä kuoseilla :D huusin meidän pojulle m-kokoisia vaippoja ennen kuin tajusin pojan olevan liian iso niihin. myisin nuo nyt eteen päin. ei käyny mielessä...
  15. JaJa

    paljonko voisin pyytää huutiksessa

    paketista jossa on m-kokoisia vaippoja. 2 uutta sisätäyttövaippaa 1 köytetty hyväkuntoinen sisätäyttö 2 hyäkuntoista vaippakuorta söpöillä kuoseilla :D huusin meidän pojulle m-kokoisia vaippoja ennen kuin tajusin pojan olevan liian iso niihin. myisin nuo nyt eteen päin. ei käyny mielessä...
  16. JaJa

    millaiset kihla-ja vihkisormukset teidän miehillä on?

    mun miehen kihla on leveä 8mm terässormus ja mietin käykö sen kans enää vihki vai pitääkö "tyytyä" yhteen sormukseen? miltä näyttäs esim kapeempi musta teräs sormus tuon rinnalla..
  17. JaJa

    oprahin seksijaksot

    näki taas millaista seksivalistus on amerikassa jos suurin osa amerikkalaisnaisista ei tiedä missä klitoris on, moni ei ole kuullut koko klitoriksesta ikinä, suurin osa naisista ei ole katsonut alapäätään peilillä.. ja mua ärsytti se jatkuva hokeminen "tämä jakso ei sovi lapsille, siirtäkää...
  18. JaJa

    2h vauvan kanssa taajamajunassa?

    kannattaako lähteä? haluttais miehen kanssa viedä ähtärin eläinpuistoon 3 vuotias ja 5kuinen. ja vaihtoehtona vaan ahdas taajamajuna. ja matka yhteen suuntaa kestää 2h. sitten tietysti samanpäivän aikana kotiin tuo toinen 2h. vauvaa olisi siis pidettävä sylissä koska siinä ei rattaat siihen...
  19. JaJa

    nimi jonka olisit lapsellesi halunnut muttet voinut antaa

    jostain syystä. mies ei suostunut, on jo lähipiirissä sen niminen, lapsi eri sukupuolta tms.. itellä on Kaspar nimi sellanen joka jäi olosuhteiden pakosta antamatta.

Yhteistyössä