koska olette menneet naimisiin?

"vieras"
Me mentiin naimisiin sinä päivänä kun kihlauksesta tuli tasan 5 vuotta. Vuosi oli etukäteen päätetty, mies valitsi päivämäärän, perusteli sillä että se on helppo muista ja jos ei muista, voi luntata sormuksesta. Nyt kohta 5 vuotta mennyt eikä tuo vieläkään muista lunttaamatta sormuksesta. :D
 
Me vietettiin häät kesällä, ajateltiin, että ihmiset jaksavat kesällä paremmin matkustaa sinne (Suomen sisällä vain). Itse päivä tuli siitä, kun silloin oli kirkko, pappi ja hääpaikka vapaana.
 
Varattiin maistraatista eka vapaa perjantai-aika sitten kun keksittiin että nyt vihdoin mennään naimisiin kun oltiin jo melkein 2 vuotta oltu kihloissa ja yhteinen lapsikin oli jo 9 kk ikäinen. Eipä siinä sen syvällisempää tarinaa ollut :D
 
näin
miksi valitsitte juuri sen päivän? oliko päivämäärällä ennestään joku merkitys?

itse tahdoin
ystävänpäivänä eli 14.2.
17.6. ja päivä mm. siksi että silloin tuli tasan vuosi ekoista "treffeistämme"(tunnettu oltiin hiukan kauemmin),oltais voitu odottaa kauemminkin ennen kuin mentiin naimisiin,mutta kun selvää oli että mennään jossain vaiheessa niin eräs "järkisyy" sitten vauhditti tuota(raskaana kyllä olin mutta se ei se syy ollut ;) )....Tänä vuonna tusta on kulunut 11 vuotta....
 
2.7 Haluttiin naimisiin kesällä,mutta juhannus ei ollut sopiva päivä,joten valittiin sitten tuo heinäkuun toinen päivä. =)
 
"vieras"
Meillä 22.8., koska omenat puussa, pihjala marjoissaan, viljat kypsää, kauniit värit ympärillämme, ihana syksyn tuntu ilmassa, kynttilät voitiin sytyttään hämärään illan pitkittyessä. Meidän kummankin lemppari vuodenaika. Kaikki nämä sopivat oikein hyvin meidän maalaishäille taustaksi.
 

Yhteistyössä