nimi jonka olisit lapsellesi halunnut muttet voinut antaa

vieras
Atte. Esikoisesta piti tulla Atte, vaan erinäisistä syistä ei tullut...
Kakkosen nimeen olen tyytyväinen, kolmannen nimestä oli täys taisto, enkä ole siihen täysin tyytyväinen... :(
 
Kakkoselle olisin halunnut nimeksi Timi, mutta ei käynyt, kun miehen enoa kutsutaan sillä nimellä.
Tälle neloselle haluaisin niin kovasti nimeksi Lenni, mutta mies ei siitä tykkää, joten johonkin muuhun nimeen on tyytyminen :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
jostain syystä. mies ei suostunut, on jo lähipiirissä sen niminen, lapsi eri sukupuolta tms..

itellä on Kaspar nimi sellanen joka jäi olosuhteiden pakosta antamatta.
Ihan hyvä että jäi antamatta :whistle:
no pojan nimi ei ole kaukana tuosta vaan on hyvin samanlainen :D olis kiva kuulla ne duskin lasten täydelliset nimet :whistle:
 
Menni K.
Mä päätin joskus 90- luvulla, että jos joskus saan poikia, niin niiden nimeksi tulevat Veeti ja Leevi. No sitten jossain vaiheessa tuo Voutilaisen Laura nimesi poikansa samoilla nimillä, ja muutama vuosi eteenpäin, olivat nimet jo joka toisella poikalapsella. Enpä sitten viitsinyt enää omalleni kumpaakaan nimistä antaa.
 
Mä olisin kuopuksesta halunnut Lydian mutta mies ei pidä ko. nimestä. Eka ja viimeinen kirjain sentään ovat rinsessalla samat =)
Kolmannesta muksusta päätin jo odotusaikana tehdä Adan, mutta vähän ennen tytön syntymää yksi tuttavaperhe otti koiran josta tuli Ada. Tyttö sai sitten toisen nimen joka oikeastaan onkin paljon kivampi :heart:
Niin ja neljännestä muksusta mä olisin halunnut pitkään Anteron mutta mies ei suostunut edes harkitsemaan, tulikin sitten aivan erilainen nimi pojalle.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja lotta:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Halah/Sahlah, koska ei mennyt läpi viranomaisille.
no hyvä ettei mennytkään, toi mikkään nimi ole...
Halah on se valonkehä, joka ympäröi kuuta. Lapsi syntyi minuuttia yli keskiyön. Sahlah tarkoittaa pehmeää, mutta lausutaan Sählä. Olisi ollut loistava nimi sekin tälle lapselle, joka repi tippaletkuni irti ennen kuin napanuoraakaan saatiin katki. Esikoisella on samankielinen etunimi ja olisin kuopuksellekin halunnut.
 

Yhteistyössä