tytär imetti isäänsä :O

viiras
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;23455766:
No eihän tuossa virallisesti imettämisestä puhuttu tuossa uutisessa. Ovat tehneet ssmoothietakin :D
Kyllä puhuttiin ja katsoitko kuvaa?!
Sairasta, vertaan tuota lähinnä sukurutsaamiseen. Pumpattuna maidon nauttiminen ihan ok, mutta tissistä, nou nou...
 
Hupsuahan se voi olla, mutta koska imetys ei edelleenkään ole seksiin verrattavissa niin en nyt itse jaksa nähdä mitään kovinkaan ällöttävää tuossa. Mm islamissa ollaan harjoitettu rituaalinomaista imetystä jossa mies on tehty perheenjäseneksi "maitosukulaisuuden" avulla, piti vissiin kymmenen kertaa imeä rintaa jotta hänestä tuli "masharam", ei-kielletty, ikäänkuin sukulainen.
 
Hupsuahan se voi olla, mutta koska imetys ei edelleenkään ole seksiin verrattavissa niin en nyt itse jaksa nähdä mitään kovinkaan ällöttävää tuossa. Mm islamissa ollaan harjoitettu rituaalinomaista imetystä jossa mies on tehty perheenjäseneksi "maitosukulaisuuden" avulla, piti vissiin kymmenen kertaa imeä rintaa jotta hänestä tuli "masharam", ei-kielletty, ikäänkuin sukulainen.
eli siinä ei sun mielestä oo mitään ällöttävää että isä imee tyttärensä tissiä :O joo imetyksessä ei tosiaan oo mitään seksuaalista jos imettää vauvaa tai pientä lasta, mutta aikuista miestä, omaa isäänsä. menee kyllä sukurutsauksen puolelle munki mielestä. mä en edes saunoisi isäni kanssa..
 
viiras
Hupsuahan se voi olla, mutta koska imetys ei edelleenkään ole seksiin verrattavissa niin en nyt itse jaksa nähdä mitään kovinkaan ällöttävää tuossa. Mm islamissa ollaan harjoitettu rituaalinomaista imetystä jossa mies on tehty perheenjäseneksi "maitosukulaisuuden" avulla, piti vissiin kymmenen kertaa imeä rintaa jotta hänestä tuli "masharam", ei-kielletty, ikäänkuin sukulainen.
Ja tämä liittyi mihin? Suomalaisia tämä nyt varmasti ällöttää koska ei kuulu meidän kulttuuriin, sama se mitä muualla tehdään. En minä koiraakaan söisi vaikka jossain niin tehdään.
 
"vieras"
Hupsuahan se voi olla, mutta koska imetys ei edelleenkään ole seksiin verrattavissa niin en nyt itse jaksa nähdä mitään kovinkaan ällöttävää tuossa. Mm islamissa ollaan harjoitettu rituaalinomaista imetystä jossa mies on tehty perheenjäseneksi "maitosukulaisuuden" avulla, piti vissiin kymmenen kertaa imeä rintaa jotta hänestä tuli "masharam", ei-kielletty, ikäänkuin sukulainen.
Mun kirjoissa muslimien jutut on lähes poikkeuksetta melko huuhaata toimintaa, joten ei paljon pelasta. Niidenhän rituaaleihin kuuluu myös mm. lapsimorsiamet ja naisten kivitys sekä kunniamurhat. Morjes
 
hhhhhhh
Alkuperäinen kirjoittaja Pöllötöllötin;23455865:
No mistä näistä tietää, että onko ne rintapumpusta kuullukaan, mutta kai tässä nyt on vaan ajateltu vaihtoehdoista: kuollut isä vai imetys. Ei kai tota nyt kovin vaikea ole ratkaista
no huhhuh voihan sitä maitoa pumpata ihan käsinkin.
 

Yhteistyössä