Hakutulokset

  1. S

    Mistä mattoja edullisesti netistä?

    Kiitos!
  2. S

    Lapsi valittaa ja huutaa jatkuvasti???

    taitaa olla vain väsynyt..
  3. S

    Lapsi valittaa ja huutaa jatkuvasti???

    Lisään vielä, että ns."raivoaminen" tuntuu olevan hänestä jopa hauskaa! Kiljahtelee välillä ja kirkuu, sitten saattaa hymyillä päälle...
  4. S

    Lapsi valittaa ja huutaa jatkuvasti???

    En ymmärrä, miksi? Varsinkin lattialla hän jatkuvasti itkee ja valittaa. Mahallaan ei viihdy yhtään. Ihmeellistä ja kummallista! Onko teillä muilla samanlaista? Kaikki lapsen tarpeet on kyllä hyvin hoidettu ja rakkautta ja syliä saa enemmän, kuin tarpeeksi. Ei siis mitään järkevää...
  5. S

    Ketään kissoista tietävää hereillä?

    Hei! Mulla oli kissalla pennut vasta. En tiennyt, että on raskaana, joten kaikki tuli yllärinä. Oikeastaan sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Kissa huolehtii itse poikasista. minulla on sisäkissa ja synnytyksen jälkiä ei juuri ollut. Pieni märkä läntti sohvassa :) Kissalle riittää kyllä...
  6. S

    Pyykkikone hajosi!!! Mistä apua???

    Onko huomenna tavallinen arkipäivä? Keskenpestyt pyykit haisee likavedelle, yök! Inhottavaa! Toivottavasti löydän sen takuukuitin!
  7. S

    Pyykkikone hajosi!!! Mistä apua???

    kohta on 7 lasta talossa ja pyykkikone hajosi! Uusi ahman kone. Ensiapuohjeita??
  8. S

    Anoppi toi lahjat minarissa ja nahkarotsissa, tonttulakkikin päässä

    Aiheesta olet loukkaantunut. Nykyään ihmiset ovat pinnallisia, ewi arvoista tietoakaan :(
  9. S

    Voiko ihminen muuttua tullessaan uskoon?

    Tosissaan uskoon tullut muuttuu kyllä. Toiset nopeammin, toiset hitaammin. Jotkut eksyvät harhaoppeihin ja ylihengellisyyteen, mutta ajan kuluessa hekin löytävät terveen hengellisyyden. Jos on henkisesti hyvin rikkinäinen, se saattaa tulla mukaan hengellisyyteen ja suuret luulot jo ennen...
  10. S

    Raskaana - Valinnan vaikeus, pidänkö vai luovunko?

    Lapsen saaminen tuossa vaiheessa ei ole valinnan paikka. Ei ole mitään "päätöstä". onneksi olkoon vauvasta ja pidä hänestä hyvää huolta. Älä anna lapsellesi hirveää elämää, johon kuuluu vanhempiensa alkon käyttö, juhlimiset ja tappelut. Anna lapsellesi ihmisarvoinen elämä. Jumala on siunannut...
  11. S

    Nettikauppa, jossa lämpimiä vauvan bodyja?

    Vauvan bodyt ovat yleensä ohutta jakylmää kangasta. Mutta olisiko joku löytänyt vähän lämpimämpiä bodyja jostain kaupasta? kiitos :)
  12. S

    Vesirokko vauvalla 4 kk?

    Millaista oli? Mitä teit, että olo helpottui vauvalla? Miten pian tauti alkoi mahdollisesta tartunnasta? Kiitos!
  13. S

    Miten teidän 3-4 kk vauvanne heräävät yöllä syömään rintaa?

    Tyttöni on 3 ja puoli kk pian ja syö öisin kahden tunnin välein. Ei mene lisäruokaa ja on täysimetyksellä. Kasvanut tosi hyvin. Rankkaa alkaa olla, jos näin jatkuu kauan. Miten teillä nukutaan? kiinnostaisi myös, kuinka tilanne muuttunut kiinteiden aloituksen myötä, kiitos!
  14. S

    Ylävatsaa polttaa julmetusti

    Jep. Niin mullakin, varsinkin kahvin jälkeen, Rv 33
  15. S

    lestadiolaiset ja ehkäisy

    Et sinä niillä omilla teoilla pelastu! Jeesus tuli ja antoi vapauden, eikä raskaita taakkoja kannettavaksi. Lue uutta testamenttia. Jumala on vihainen niille, jotka yrittävät itse pelastaa itsensä. Teet ristin tyhjäksi. Sitäpaitsi tuo pelko voi olla Jumalan itse sinulle antama, jotta älyäisit...
  16. S

    Millä raskausviikoilla paino nousee eniten/masu kasvaa eniten?

    Mulla olo muuttunut radikaalisti just nyt 29/30 taitteessa.
  17. S

    Millä viikoilla masu kasvaa eniten?

    Mulla on nyt yhtäkkiä muuttunut tilanne niin, että on masu kasvanut ja ahdistaa. Olo muuttunut kömpelöksi ja muutenkin ankkamaiseksi kävely! Tilanne muuttui juuri 29/30 rv vaihteessa
  18. S

    Onko muita, jotka ei saata olla pystyssä, kun on niin paha olo? rv 30

    Joo, se on varmaan tuo vauvan painaminen! Kun se tulee ilman syytä missä ja milloin vain. Kiitos sulle :)
  19. S

    Onko muita, jotka ei saata olla pystyssä, kun on niin paha olo? rv 30

    Ei voi istua, ei seisoa, kun pyörryttää ja heikottaa :(

Yhteistyössä