Anoppi toi lahjat minarissa ja nahkarotsissa, tonttulakkikin päässä

  • Viestiketjun aloittaja "timjami"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="timjami";22726455]No tavallaan, se on hirmu mukava ihmisenä, mut musta sen tyyli ei sovi jouluun ja se ei ajattele yhtään etikettiä. Mä yritän opettaa lapsilleni jotain arvoja, musta jouluna pukeudutaan arvokkaasti. Kun mummu on tuollanen niin se antaa huonon esimerkin.[/QUOTE]

:D mä alan ihan piruuttani tollaseks mummuks niin sunlaiset tiukkikset saa jotain mistä valittaa... "ei sovi jouluun" my arse!
 
no voi jee
Eikös lapsille ole tärkeää myös opettaa että on erilaisia ihmisiä ja persoonia? Ei se silti estä kasvattamatta lapsia "pukeutumaan joulun vaatimalla arvokkuudella" jos näin haluaa. Rokkianopit on piristäviä!
 
[QUOTE="hui";22726703]Palsta on kyllä pullollaan tyhmiä ihmisiä. Niih tyhmiä, etteivät tätäkään tajunneet provoksi. Toivottavasti joskus saatais lisääntymiskielto typeryksille.[/QUOTE]

Tai sitten sä olet niin tyhmä ettet tajua mitä muut tajusivat :confused:
 
"timjami"
[QUOTE="vieras";22726688]timjami, mitä sinulla itselläsi oli päällä? Entä oliko meikkiä tai hiukset laitettuna?[/QUOTE]

kuule ei ollut meikkiä eikä ole nytkään. Oli kotivaatetus päällä, koska en ole vielä menossa kaupoille. Ihan siisti vaatetus kuitenkin on päällä.
 
...
Oo onnellinen, ettei kyseessä oo oma äitisi. Saattais pian mennä miehes koluttelee ovelle, ku "pukin säkit on NIIN täynnä"...

Ihana ku ihmiset osaa ottaa tällasestaki asiasta kireet. Noo, joulurauhaa kaikille (ps.juuttisäkki neljällä reiällä anoppi-mummulle joulupakettiin :D)
 
Leukistinen aksolotli
Vioi kauhea, jos alat anopin pukeutumiseenkin puuttua. Tämä taisi olla ihan vitsi, koko aloitus. Tulee semmoinen mielikuva, että miniä vaikuttaa anoppia vanhemmalta ja mieskin kaipaa vaan äidin helmoihin takaisin.
 
"timjami"
Vioi kauhea, jos alat anopin pukeutumiseenkin puuttua. Tämä taisi olla ihan vitsi, koko aloitus. Tulee semmoinen mielikuva, että miniä vaikuttaa anoppia vanhemmalta ja mieskin kaipaa vaan äidin helmoihin takaisin.
Mun mies ei liity tähän mitenkään. Vaikka sillä on tuollanen äiti, niin meillä on yhteiset arvot, kasvatus periaatteet ja samanlainen maku muutoinkin.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="timjami";22726916]Mun mies ei liity tähän mitenkään. Vaikka sillä on tuollanen äiti, niin meillä on yhteiset arvot, kasvatus periaatteet ja samanlainen maku muutoinkin.[/QUOTE]

No mä en usko, että tää sun kertomus on ihan todellinen ollenkaan. Kukaan ei voisi olla noin kireäpipainen, että yrittäisi määrätä anopin pukeutumista.
 
no aha
:D onkohan meillä sama anoppi.
55-v, mutta on sellainen mummo että kulkee kireissä farkuissa ja lyhyessä nahkatakissa :)

Nauratti kerran kun mentiin muksujen kanssa yhdessä puistoon. Anopilla oli pitkät saappaat, farkut ja pienen pieni toppatakki. Mulla jotkut kulahtaneet toppahousut, pipo päässä jne.
Niin mikä siinä oli niin hauskaa? Kyllä mäkin olen ollut puistossa saapikkaissa, nahkatakissa ja farkuissa. Ja vieläpä meikattuna ja hiukset laitettuna:D
 

Yhteistyössä