Anoppi toi lahjat minarissa ja nahkarotsissa, tonttulakkikin päässä

  • Viestiketjun aloittaja "timjami"
  • Ensimmäinen viesti
"timjami"
Mun mielestä ois voinut kunnioittaa meidän perhettä ja lapsia sen verta et ois pukeutunut ikänsä ja joulun ajan arvokkuuden vaatimal tavalla, kun ryntää meille. Okei, vie ei oo aatto, mut meillä on kuitenkin koko perhe jo kotona ja hän joi kahvitkin ja pelail esikoisen kanssa erän kimbleä. Mä en ois ihan viitinyt katella anopin säihkysääriä ja piikkikorkkareit heti aamutuimaan.
 
ärsy
Hienoa jos vanhempi nainen pukeutuu seksikkäästi eikä mummokuteisiin!
Ja tärkeää oli se että hän tuli.
Valittaisitko jos anoppia ei olisi näkynyt???
Ole tyytyväinen että hän ilmaantui, ja leikki lasten kaa. Antoi huomiota! Vai vaatteetko ne ihmisen tekee?????
 
"timjami"
[QUOTE="äiti";22726429]Eikö se ole tärkeintä et tuli? Ja vielä vietti aikaa lapsenlapsensa kanssa? Ja muisti lapsia tuomalla lahjat?[/QUOTE]

No tavallaan, se on hirmu mukava ihmisenä, mut musta sen tyyli ei sovi jouluun ja se ei ajattele yhtään etikettiä. Mä yritän opettaa lapsilleni jotain arvoja, musta jouluna pukeudutaan arvokkaasti. Kun mummu on tuollanen niin se antaa huonon esimerkin.
 
Ehhee
Mutta eihän nyt ole vielä joulu! Nyt on 22.12.! Voi jestas. Ja minihame, nahkatakki sekä korkokengät on mun käsittääkseni ihan normaaleita vaatteita nykyään. Sellaiset päällä voi mennä monelle työpaikallekin. (Ei tietenkään kaikille, mutta sellaisille, missä nyt muutenkin saa pukeutua persoonallisesti.)

Taitaa nyt timjamilla vähän pipo kiristää. Tai sitten on kateellinen, kun ei itse ole minihamekunnossa...
 
"vieras"
[QUOTE="timjami";22726455]No tavallaan, se on hirmu mukava ihmisenä, mut musta sen tyyli ei sovi jouluun ja se ei ajattele yhtään etikettiä. Mä yritän opettaa lapsilleni jotain arvoja, musta jouluna pukeudutaan arvokkaasti. Kun mummu on tuollanen niin se antaa huonon esimerkin.[/QUOTE]

:LOL: kaikesta ihmiset keksiikin tehdä ongelmia! :LOL: Jouluna ei saakaan olla oma persoonansa pukeutumisessa.Muista ensi vuonna sitten antaa mummulle etukäteen pukukoodi,jota noudatetaan kun teille tulee.
 
täh
[QUOTE="timjami";22726455]Mä yritän opettaa lapsilleni jotain arvoja, musta jouluna pukeudutaan arvokkaasti. Kun mummu on tuollanen niin se antaa huonon esimerkin.[/QUOTE]

Voi voi minkälaisia menijöitä sun lapsesi kohtaavat vielä elämän taipaleella... Mutta siis 22.12 ja pitäisi jo pukeutua arvokkaasti, haloo?! Pitäisikö tässä töihinkin laittaa jotkut arvokkaat vaatteet päälle?
 
"vieras"
[QUOTE="timjami";22726455]No tavallaan, se on hirmu mukava ihmisenä, mut musta sen tyyli ei sovi jouluun ja se ei ajattele yhtään etikettiä. Mä yritän opettaa lapsilleni jotain arvoja, musta jouluna pukeudutaan arvokkaasti. Kun mummu on tuollanen niin se antaa huonon esimerkin.[/QUOTE]

ootko sä ajatellut kuinka huonoa esimerkkiä sä annat lapsillesi kun olet noin ennakkoluuloinen ja joustamaton?
 
"timjami"
[QUOTE="vieras";22726475]Pukeudutaan arvokkaasti? No juu, juhlapäivälliselle varmaankin. Minkä ikäinen tämä anoppi on, kun minihameessa kulkee?[/QUOTE]

Mun mielestä nyt ollaan jo jouluajassa, ja se tarkottaa myös että mietitään jo miten pukeudutaan. Hän on 53-54, en muista tarkkaan. Täytti 50 pari tai kolme vuotta sitten.
En myöskään pidä siitä että esikoispoika alkaa kuvitella että naiset pukeutuvat noin.
 
"vieras"
[QUOTE="timjami";22726506]Mun mielestä nyt ollaan jo jouluajassa, ja se tarkottaa myös että mietitään jo miten pukeudutaan. Hän on 53-54, en muista tarkkaan. Täytti 50 pari tai kolme vuotta sitten.
En myöskään pidä siitä että esikoispoika alkaa kuvitella että naiset pukeutuvat noin.[/QUOTE]

Mutta faktahan on,että jotkut naiset tosiaan pukeutuvat noin.Onko se niin kamalaa?Ja ottaako sun poikas mallia ainoastaan siltä mummulta vaikka sinä olet sädekehinesi vieressä arvokkaasti pukeutunut?
 
"timjami"
[QUOTE="miuu";22726518]Ota sinä kiristävä pipo pois päästä ja vaihda se tonttulakkiin.[/QUOTE]

Ei mun pipoa kiristä :). Mua nyt vaan vähän ärsyttää kun toiset käyttäytyy niin ettei ota tilanteita huomioon. Pitäis ajatella mikä sopii mihinkin tilanteeseen ja käyttäytyä sen mukaan.
No onneksi ei aattona nähdä mummua, lähtee reissuun.
 
:D onkohan meillä sama anoppi.
55-v, mutta on sellainen mummo että kulkee kireissä farkuissa ja lyhyessä nahkatakissa :)

Nauratti kerran kun mentiin muksujen kanssa yhdessä puistoon. Anopilla oli pitkät saappaat, farkut ja pienen pieni toppatakki. Mulla jotkut kulahtaneet toppahousut, pipo päässä jne.
 
anoppini pukeutuu kuin mummo
AP on kade, kun ei löydy itseltä säihkysääriä! Pitkiö sun esikoinen jotenkin outona isoäitinsä pukeutumista kun pelasivat? Tuskinpa, taidat olla ainoa. Aivan sama miten pukeutuu, kunhan pukeutuu, ettei tuu kesällä sitten nakuna =) vai mitä?
 

Yhteistyössä