Hakutulokset

  1. S

    Hyvä keino tutista luopumiseen :)

    Kerroin suloiselle tytölleni jo hyvissä ajoin ennen lintujen kevätmuuttoa, että linnunpoikaset tarvitsevat tutteja, kun syntyvät. Kerroin, että äitilinnuilla on tapana hakea lapsilta, jotka ovat kasvaneet jo isoksi, tutit ja viedä ne lintuvauvoille. Kevät tuli ja linnut. Tyttö kysyi...
  2. S

    issias vai mikä??

    Höh, mulla juuri tuota ja raskaana olen 30 rv! Kyselin, mutta kukaan ei tunnu tietävän..raskaudesta se mulla ainakin johtuu..varsinkin yhdynnän jälkeen kamalat kivut :(
  3. S

    Miksi sellaaset tulee helposti raskaaksi ja vielä toistuvasti jotka ei voi olla edes

    Kannattaisi varmaan hoitaa sellaiset äidit johonkin kuntoutuksen piiriin. Kaikki alkaa sossuun ilmoittamisesta. Siitä homma menee eteenpäin.
  4. S

    Yhdynnän jälkeinen lonkkakipu?

    Ei auta näköjään. Se kipu tulee aina sen jälkeen. Jos esim. päivällä oltu yhdynnässä, on koko ilta tuskaa.
  5. S

    Yhdynnän jälkeinen lonkkakipu?

    Siis erityisesti yhdynnän jälkeen tulee niin kova kipu pakaroihin ja reisiin, että ei pysty edes kävelemään. Raskausviikkoja 30 kasassa ja tätä on ollut jo muutamia viikkoja. Onko siis kyse lantion löystymisestä ja miksi yhdyntä juuri aiheuttaa kipua? Onko muilla kokemusta ja mikä siinä...
  6. S

    Hirveät lantion löystymiskivut/lonkkakivut rv 30!

    Ja siis seksin harrastamisen jälkeen aina pahimmillaan. Mistä johtunee?
  7. S

    Hirveät lantion löystymiskivut/lonkkakivut rv 30!

    Onko muita, jotka kärsii? Miten olet pärjännyt ja auttaako jokin tietty? Auts :o
  8. S

    Raskaana olevat karppaajat???

    Moi! Olen hyväkarpannut raskauden ajan. Nyt 10 kiloa kevyempänä rv 30. Peruspakettina paljon salaattia ja lihaa, vähän leipää ja perunaa :)
  9. S

    Rv 30; paljonko tullut kiloja?

    3
  10. S

    Onko mulla persoonallisuus häiriö???

    Sulla on todennäköisesti joitain piirteitä. Koetko itse elämäsi hankalaksi? Yleensä se on jonkun häiriön merkki, jos joku kärsii oireista. Onneksi niistä pääsee irti kovalla työllä :)
  11. S

    Haamu vai ei? *kuva*

    Onneksi olkoon tulevalle äitylille :)
  12. S

    Miten painosi tippui synnytyksen jälkeen?

    Neuvolakortin arvion mukaan noin 12 kiloa tulee keskimäärin raskauden aikana. Miten pian painosi laski 12 kiloa synnytyksen jälkeen? Tai mihin tahtiin se yleensäkin laski ja paljonko painosi oli viimeisillään?
  13. S

    Kukaan laihtunut raskauden aikana 10 kiloa? Miten vauva?

    Kyllä, otan vitamiinit ja syön paljon salaattia ja juon maitoakin.
  14. S

    Miksi te jotka olette työttömiä tai opiskelijoita teette lapsia?

    Ei naisen paikka ole töissä, vaan kotona!
  15. S

    Kukaan laihtunut raskauden aikana 10 kiloa? Miten vauva?

    Jep. Ylipainoa oli noin 10 kiloa.

Yhteistyössä