Hakutulokset

  1. L

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Täällä pukkaa väsymystä päälle, nukuin jo tänään päikkärit jota siis en todellakaan yleensä - paitsi vauva-ja raskausaikana - tee. Tein uuden raskaustestin tänään kp30/26-29, edellisen tein kp28. Viiva oli kyllä vahvistunut, mutta ei vieläkään testiviivan vahvuinen. Minä täällä puolipanikoin...
  2. L

    Huhtikuisia 2011?

    Varovaisesti pomppaan mukaan. Selkeä haamu tänään, LA olisi 6.4. Kolmas lapsi tulossa, Itä-Suomesta olen ja ikää 34v.
  3. L

    KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

    Se on naiset PLUSSA :heart: =) ! Muistatteko, pari sivua sitten sanoin, että minut voi laittaa taustalle, koska jotenkin ajattelin, että tulisi suunnata ajatuksia nyt muualle. Ette näköjään pudottaneet taustalle ;), ehkä sillä oli tarkoituksensa. Tänään kp28/26-29. Mulla on ollut...
  4. L

    KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

    Mistä mä tiedän, ONNEA! :flower: Mut voi tiputtaa taustalle toistaiseksi. Jotenkin tuli tänään olo, että en nyt "jaksa" enää laskeskella tms päiviä. On vasta yk4 menossa, mutta turhauttaa, kaksi ekaa kun sai alkunsa nopeasti, niin kai liikaa ajattelin että niin käy nytkin, ja kun ei...
  5. L

    KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

    ONNEA Gammi :flower: Me tehtiin "puolen Suomen kesäreissu" ja nyt takas kotona. Mm. Puuhamaassa käytiin. Täällä alkamassa piinaviikko, mutta tällä kertaa luulen että ohi meni, enkä edes plussasta hirveästi uskalla haaveilla. Ovista en poikkeuksellisesti tuntenut, liekö sitä ollutkaan...
  6. L

    KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

    IHANAA, ONNEA PLUSSANNEILLE :flower: =) ! Johan niitä plussia nyt ropisi meidän pinoon, kun vähän aikaa olikin hiljaisempaa plussien suhteen. Onnittelut teille, perässä tullaan :)!
  7. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

    Ja prkl :kieh: täällä kp1! Eli yk 4 lähti käyntiin. Tästä tuli sitten pisin yritys mitä meidän perheessä on ollut. Ottaa päähän toki mut minkäs voi. Järjellä ymmärrän, ettei 3 yrityskiertoa vielä pitkä aika ole, mut sano se noille tunteille sitten! Aamu ei ikävämmin voinut alkaa, kun HERÄSIN...
  8. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

    Täällä kp26 ja jännäys käynnissä. Tuntemuksia ei oikein mihinkään suuntaan. Joku vihlova repäisy mulla oli silloin, kun viime kuukautisista oli mennyt 3 viikkoa. Itse toki toivon, että kiinnittymiskipua, mutta kattoo nyt. Leena77 no voi sun kettu. Onko sun menkat koskaan ennen heitellyt...
  9. L

    G: Kuinka pitkän matkan jaksaa 5-6 -vuotiaasi kävellä?

    VAstaan vaikka ikä hieman alle; meillä reilu 4v kävelee 3-4km.
  10. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

    Sssalla toivottavasti paha olo jatkuu ;) ja plussatuulia. Millois testaat? Millois muut testaatte, joilla yli kp20... eli piinaviikko tulossa. Mä lähen tekee keikkatöitä eli ajatukset onneksi sitten muualla kuin testaamisessa.
  11. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

    Ihanaa juhannusta ja lempeitä hetkiä kaikille! Mä näin viime yönä unta, että menkat alkoi :kieh: vaikka siis kp22 vasta nyt. Mieli oli jotenkin aamulla ihan maassa. Onkohan mulla tässä kierrossa liikaa paineita (siis itse ottanut) , kerran untakin näin. Kärsivällisyys ei ole muutenkaan...
  12. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

    Palsta elää; kiitos seurasta teille, jotka päädyitte taustailee tai pois kokonaan. Toivottavasti tavataan joskus plussanneissa joka tap! Ymmärrän teitä; itsekin olen ajatellut että siirryn pois palstoilta jos ei tärppää esim. puoleen vuoteen tai jotain. Sit on aika laittaa ajatus tauolle tän...
  13. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

    Merks! Pienellä paikkakunnalla Savonlinnan seudulla asun. Täällä ei kummia. Eka greippimehukierto. Yk3 siis meneillään. Kaksi ekaa lasta tärpänneet viimeistään yk3 eli pienoista painetta :laugh: . Ovisbongailua alkaa pian olla, se on kyllä yleensä meikällä ollut helppoa, kun selkeät...
  14. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

    BARBAMAMA ONNEA ONNEA ONNEA! AIVAN UPEA JUTTU! :flower: =) :heart: Tosi ihanaa! Lakkiaisiin tänään tie vie.
  15. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

    Leena77 ja Mistä mä tiedän: TERVETULOA! Kiva saada uusia joukkoon! Barbamama ja Leena: meillä on pienemmät lapset (2v ja 4v) mutta juuri tänään ajattelin, että "onneksi" kukaan ei odota meiltä perheenlisäystä enää ja utele asiasta myöskään. Minäkin "julistin" niin synnytyksessä kuin vielä...
  16. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

    Täällä kp24/28-29. Tänään olin nukahtanut päiväunille, kun vein kuopuksen nukkuu, esikoinenkin 4v oli kömpinyt viereen, joten koisattiin kaikki. Jota tapahtuu todella harvoin, kun ei esikko yleensä nuku päikkyjä. Enkä kyllä minäkään, toki toivon että tämä väsymys olisi vaikka raskauden merkki...
  17. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Jännät paikat sulla :) pidän peukkuja, millois ajattelit testata? Jos vaan jaksat päivitellä, se on totta kai ok. Itse olen siihen laiska, ja ajattelin, että jos siitä tulee joku "paine" tähän meidän joukkoon, voisiko sitten miettiä toisenlaista systeemiä. Mutta mennään rennosti, se kuka haluaa...
  18. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Terveisiä oisko kp13/28-29. Mä olen Kekin kanssa samaa mieltä, että voisi olla toimivampi, että etusivulla olisi tuollainen listaus. Näin kenenkään ei tarvitse tehdä päivityksiä, monet ei osaa ja minua ei ainakaan "kiinnostakaan" riittävästi, yleensä vaan etsin teidän tekstit ja pomppaan...
  19. L

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Saakos tänne joukkoon vielä liittyä? Meillä on 4v ja 2v pienokaiset ja nyt sitten toivotaan kolmatta lasta, yk 2 meneillään ja kuukautiset tässä juuri eilen alkaneet, eli yk1 oli "huti". Aiemmat ovat saaneet alkunsa nopsaan, yk2-3 ja toki sellaista toivotaan nyttenkin. Te olette jo...

Yhteistyössä