vasen käsi tikkuilee voimakkaasti, lavassa tuntuu kipua ja kaulalla, mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja ff
  • Ensimmäinen viesti
ap
no ei ole. selässä on tuntunut"syvemmällä" jo pitkään yhdessä kohti sellainen kipu. pari vuotta sitten alkoi kaulakipu, semmonen sykähtelevä kipu. käsi tikkuilee vaan voimaakkaammin, kun venyttelee selkää ja kättä.
 
mulla
on kaulassa ollut myös kipua. ja nimenomaan vasemmalla puolella. Mainitsin lääkärille ja tämä vilkaisi vain kurkkuun... Kipua ollut jo vuoden ainakin. Pelkään, että vikaa kaulasuonissa :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
on kaulassa ollut myös kipua. ja nimenomaan vasemmalla puolella. Mainitsin lääkärille ja tämä vilkaisi vain kurkkuun... Kipua ollut jo vuoden ainakin. Pelkään, että vikaa kaulasuonissa :(
mulla on kummalakin pulella ja myös edewssä
 
hmmmm
mulla niska/yläselkäjumitusta ja vasemman lavan reunassa kipupiste aiheuttaa tuntemuksia rinnan puolelle "sydämen kohdalle" ja on aiheuttanut minulle paljon huolta kun olen luullut sydänperäiseksi. Kannattaa käydä fysioterapeutilla tai lääkärillä jotta saat hoitoa ja lääkkeet (relaksantit) mahdollisesti jos kyse on lihasperäisestä vaivasta. Mulla oli myös pahimmillaan puutumisen tunnetta käsissä ja huimaustakin kun niskat olivat jumissa.
 
hmmm
Anteeksi henkilökohtainen kysymys, mutta helpottaako kipuilu ja oireet jos otat alkoholia? Jos niin, niin varmaan rentoutuminen (eli alkoholin nauttiminen) auttaa ja voit olla varma että kyse on lihasperäisestä jutusta..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Anteeksi henkilökohtainen kysymys, mutta helpottaako kipuilu ja oireet jos otat alkoholia? Jos niin, niin varmaan rentoutuminen (eli alkoholin nauttiminen) auttaa ja voit olla varma että kyse on lihasperäisestä jutusta..
pittääpä kokeilla
 

Yhteistyössä