KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

mymosa
Hyi yök, yhden kerran kokeilin greippiä ja jäi juomatta. Runsas veden juontihan ajaa saman asian, eli pitäis lisätä niitä limoja.

Testit näyttää edelleen negaa.. eli kai se on vain ooteltava huomisen menkkoja ja uutta kiertoa.. Tekis mieli heittää hanskat tiskiin.. :'(

kp 28/28 dpo13
 
TORSTAI 3.6.2010



PoitsujenÄippä.......................kp 59/27..................................yk 2

Barbamama35........................kp 42(30)/??............................yk 1
frutti.......................................kp 34/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 34/?-37...............................yk 2
Minttis81................................kp 33/28-38............................yk 8

mymosa.................................kp 29/28.................................yk 4
Lime26...................................kp 25/28-29............................yk 2
PieniTytönTylleröinen.............kp 25/26.................................yk 1
Sssalla...................................kp 22/19-32............................yk 13
commander77........................kp 21/28.................................yk 3

höperö75...............................kp 16/28.................................yk 24
Niina22..................................kp 16/28(?).............................yk 1
Miuski00................................kp 15/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 15/20-26............................yk 9
äizikkä...................................kp 14 /28.................................yk 2
BansQu..................................kp 12/28..................................yk 2

Mädchen.................................kp 9/28-33.............................yk 8
kekkis.....................................kp 8/31-38.............................yk 5
Ninnuski.................................kp 4/28.................................yk 3
Orwokki..................................kp 1/40..................................yk 13





Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta
Marble
Manzu
ankanpoikanen
satukirjan sankari
Black Adder
Laurelias
bambi07
mwoana




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos olette siellä taustalla ja haluatte pysyä listoilla, ilmottautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet sit poistetaan listoilta viimeistään ensikuussa!
 
HEELOUU!

Päivitin listan omalta osaltani ja korotin omia kiertopäiviäni, koska kauan ollu nyt tos 40 päivän pitusia kiertoja. Niin ja siis hanat aukes tänään. Jessus ku ihanaa koska on ollu kyllä kamalan turvonnut olo jo kolme päivää. Huhhuh...

lisäsin myös loppuun tuon teksti. OK?????
Ja poistin ne kaksi ennätyskiertolaista.

Palaan taas varmaan kolmen viikon kuluttua viimeistään katselemaan mitä tänne kuuluu. Nyt kesälaitumille! B)
 
mymosa
Huomasinpa juuri, että mun kp on väärin.. mutta en osaa tuota päivittelyä joten seuraava päivittäjä vois laittaa oikeaan. Eli vasta huomenna tuo 29/28, laitan nuo kyllä aina viestin perään, joten sen puoleen ei väliä mitä listassa on :LOL:
 
Iltaa, iltaa! Eilen en millään jaksanut kirjoittaa, iski ihan uskomaton väsy illalla. Just ja just jaksoin viestit lukea.

Miuski00: En missään nimessä loukkaantunut, naureskelin koko jutulle. Mulla riittää huumorintajua, no worries :)

Mulla on ollut eilen ja tänään sellainen väsymys iltaisin päällä, että oikeasti meinaan nukahtaa heti jos istahdan alas. Tissit myös aivan hävyttömän kipeät, käveleminenkin sattuu. Ovistesti näyttää edelleen negaa. En uskalla toivoa mitään, mutta tuttuja oireitahan nämä ovat. Toisaalta mulla oli näitä ekassa yk:ssakin, mutta väsymys ei ollut niin pahaa. Tosin nyt olen aloittanut uudessa työssä ja päivät on pidempiä ja uutta opittavaa on hurjasti. Eli sekin voi väsyttää. Hoh, voi kun sitä osaisi olla tarkkailematta itseään, niin pääsisi paljon helpommalla.

Nyt siis taidan painaa suihkun kautta nukkumaan. Hävytöntä, yleensä menen nukkumaan 01-02...
 
Mut voi pudottaa täältä =) Tulee joskus jos on tullakseen.. tässä on nyt kaikenmoista murhetta joten. PLussatuulia kaikille ja ihanaa kesää :wave: :heart: palaan syksyllä jos mitn ei oo tapahtunut ennen sitä.
 
PERJANTAI 4.6.2010



PoitsujenÄippä.......................kp 60/27..................................yk 2
Barbamama35........................kp 43(33)/??............................yk 1
frutti.......................................kp 35/27..................................yk 1
Minttis81................................kp 34/28-38............................yk 8

PieniTytönTylleröinen.............kp 26/26.................................yk 1
leena77.................................kp 24/24-?..............................yk 2
Sssalla...................................kp 23/19-32............................yk 13
commander77........................kp 22/28.................................yk 3

höperö75...............................kp 17/28.................................yk 24
Niina22..................................kp 17/28(?).............................yk 1
Miuski00................................kp 16/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 16/20-26............................yk 9
äizikkä...................................kp 15 /28.................................yk 2
BansQu..................................kp 13/28..................................yk 2
Mädchen.................................kp 10/28-33.............................yk 8

kekkis.....................................kp 9/31-38.............................yk 5
Ninnuski.................................kp 5/28.................................yk 3
Orwokki..................................kp 2/40..................................yk 13
mymosa.................................kp 1/28.................................yk 5
Lime26...................................kp 1/26-29............................yk 3

mistä mö tiedän.....................kp ??/??.................................yk 1


Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta
Marble
Manzu
ankanpoikanen
satukirjan sankari
Black Adder
Laurelias
bambi07
mwoana




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos olette siellä taustalla ja haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet sit poistetaan listoilta viimeistään ensikuussa!


 
Kiitos Mädchen, että päivittelit noi munkin päivät kohdalleen :)

Orwokki :hug:

Mymosa :hug:

Smesmiralle oikein hyvää kesää! Toivon, että huolesi poistuvat ja plussaat ennen kuin ehdit palata tänne ;)

Tänne ei kuulu mitään uutta. Vuotoa ei kuulu... Sunnuntai aamuna teen testin, jos ei tätiä näy. Sitä ennen jännätään lasten koulutodistuksia ja tirautetaan muutama kyynel kevätjuhlissa :LOL:
 
..kolmosesta haaveilija. Eli meillä 9-vuotias ja 7-vuotias ennestään. Ja nyt kovasti teon alla kolmas huhtikuusta lähtien. Nyt kp24/24-?. Alavatsakipuja ja jotain ihme tuhrua on jo parin päivän ajan silloin tällöin tullut..eli eiköhän se täti huomenissa saavu kyläilemään :/
Hurjan paljon plussatuulia kaikille kanssasisarille :heart: -leena77 yk2
 
Tervetuloa uudet! Tänne mahtuu mukaan oikein mainiosti! Lista onkin ollut vähän turhan hiljainen viime päivinä, kun monta ahkeraa kirjoittajaa on plussannut ja muutama on jäänyt kesälomille kirjoittelusta tai koko vauvaprojektista.

leena77 meillä onkin samanikäiset lapset =) Hauskaa, että on muitakin kenen lapset ovat jo hieman isompia. Tämä vauvakuumeilu on tässä iässä oikeastaan hauskempaa, kun tietää jo mitä olisi edessä ja toisaalta kukaan ulkopuolinen ei enää odota meiltä vauvauutisia. Ei siis tarvitse vastailla jatkuviin uteluihin. Voipi olla, että sitten raskautuneena saa vastata tyhmiin kysymyksiin, kuten: "Miten sä nyt vielä, kun pääsisit jo niin helpolla..." :LOL:
 
heippa kaikille! ja tervetuloa uudet!
mulla pitäisi näillä näkymin alkaa tänään tai huomenna viimestään menkat, otin viimesen terolutin torstai aamuna, ja kierto on ollut niiden aikana aika täsmällinen, eli 1-2 päivän päästä alaknut menkat, jos ei maanantaina ole vielä alkanut teen testin.

hauskaa viikonloppua! käyn kyllä lueskelemassa B)
 
Barbamama35: Mä vannoin kuopuksen todella rankan synnytysreissun jälkeen, että meille riittää kaksi lasta, yhtään enempää en halua...No, vannomatta paras: vuodenvaihteessa vauvakuume alkoi nostella päätään..eikä rakasta aviomiestäkään ollut yhtään vaikea saada suostumaan tähän "projektiin" :LOL: Ja tosiaankaan kukaan ei enää vauvauutisia meikäläiseltä odota. Toivottavasti pikkukolmonen saisi pian alkunsa...ois aika mahtavaa yllättää kaikki läheiset :) Miten, onko teillä lapset tilanneet pikkusisarusta? Meillä on kumpikin lapsista vuoron päältä olleet vauvaa vailla (ei tietty olla vauvatouhuista lapsille puhuttu mitään), pari viikkoa sitten esikoinen tuumas kyllä, että koira sitteki ois kivempi ku vauva...Voi noita lapsia :heart: -
 
Leena77 ja Mistä mä tiedän: TERVETULOA! Kiva saada uusia joukkoon!

Barbamama ja Leena: meillä on pienemmät lapset (2v ja 4v) mutta juuri tänään ajattelin, että "onneksi" kukaan ei odota meiltä perheenlisäystä enää ja utele asiasta myöskään. Minäkin "julistin" niin synnytyksessä kuin vielä myöhemminkin vauva-aikaan, kuinka meidän perheen lapsiluku on täynnä. Mutta toivottavasti ei ole. Barbamama: oletko 35 vuotias? Nickistä ajattelin. Jos, niin aikalailla samaa ikäluokkaa ollaan sä, Leena ja mä: mä olen -76 syntynyt.

Tänään muuten mulla kp1/26-29. Minun ennen niin säännölliset menkat teki jonkin ihmetempun: menkat alkoi jo kp26, ennen aina vasta p28-29. Kaikenlaisia kummia kipuja oli kohdun seudulla joku pv sitten, ei lainkaan menkkamaisia. Ja oviksenkin sitten arvioin itse väärin. Mutta nokka kohti uutta kiertoa. Miten nopeasti teillä muilla on aiemmat lapset saaneet alkunsa? Meillä molemmat viimeistään yk3. Nyt siis meni jo yk2. Näinköhän tätä kolmosta sit "tehdäänkin" pitempään?

Nyt otan käyttöön greippimehun: aiemmissa raskauksissa olen raskautunut kun aloitin tuon juoman, johtuneeko siitä vai sitten muusta. Kahvin juontia vähennän myös. Luin että sitä kandeis vähentää maks kolmeen kuppiin. Mä olen juonut ISOJA mukeja KOLME päivässä, se on yhteensä 6 kahvikupillista. Nyt sitten vaihdan kupit pieniin ;).

Ottaa päähän menkkojen alku, mut minkäs teet, tosiasiaa ei muuksi saa muuttamalla.

Ihanaa viikonloppua teille kaikille!
 
Juu olen 35-vuotias... hui! :LOL:

Minulla kesti 9kk tulla raskaaksi ensimmäistä kertaa. Olin jo tuossa vaiheessa ihan varma, ettei minusta tule äitiä ja päätin luovuttaa. Ehkä rentoutuminen asian suhteen auttoi??? Kakkonen sai taas alkunsa ensimmäisestä kierrosta. Halusin kolmatta lasta jo tuolloin, mutta elämä ei aina mene kuin haluaa... Nämä lapset ovat edellisestä liitosta ja nyt olisi siis toiveissa uusperheen ensimmäinen yhteinen lapsi :)

Emme ole puhuneet "vauvaprojektista" kuin eräälle läheiselle ihmiselle, jolla on sama projekti menossa. Lapset eivät ole toivoneet vauvaa. Ehkä tämä elämäntilanteiden muutos on ollut heille ihan riittävää - eron myötä heillä on kaksi perhettä ja uusia "sisaruksia". En usko, että heillä olisi mitään sitä vastaan kuitenkaan.

Aiemmissa raskauksissa en ole käyttänyt mitään "ihmekonsteja". Nyt olen popsinut foolihappo tabletteja ja testasin jopa sitä greippimehua oletetun oviksen aikoihin. En tupakoi, juo kahvia tms. ja alkoholinkin olen nyt jättänyt kokonaan pois. Kiloja on hieman liikaa eli niitä pitäis vielä pudotella, jos ei nyt tärppää (raskauden aikana ei saisi laihduttaa). Oikeastaan töiden suhteen olisi parempi, jos tulisin raskaaksi vasta muutaman kuukauden kuluttua. Silti kuume on kova ja kaikkea täytyy kokeilla ;) Kyllähän tämä ikäkin jo hieman huolestuttaa ja tietysti uusi kumppanikin. Meidän yhteistä lisääntymiskykyä ei ole vielä testattu, joten saa nähdä miten käy...
 
Lime(samanikäiset lapset meillä muuten)ja Barbamama, täällä kans "ikätoveri" :wave: Mulla tulee tuo 35 tänä vuonna täyteen. Meiltäkään ei kukaan varsinaisesti odota perheenlisäystä, parin kaverin kanssa oon asiasta joskus ohimennen jutellut. Aiemmat raskaudet saivat alkunsa 4. ja 3. yrityksellä, joten nyt hiukan jopa huolettaa, kun jo yk 8 menossa... Tosin mulla on pari viime kiertoa mennyt sivu suun, kun onkin kierto venynyt ja mä vaan oon 28pv kierron mukaan laskenut mahdollisuuksia.

Muoks. muutin Limen kp:t tuohon yo. tämän päivän listaan.
 
Tuohon greippimehu asiaan... esikoista tehtiin siis reilu vuosi ja ekasta greippimehukierrosta tärppäs. Toinen sai alkunsa yk2 mutta ekasta greippimehulla voidellusta kierrosta. Sitä jäin vaan miettimään että mahtaakohan se tosiaan aikaistaa ovista? Kummankin kohdalla oon tehnyt vahvan plussan sinä päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa, että olis voinu ovis olla oletettua aiemminkin? Ja siis nyt eka kertaa "hukkamehukierto" ( :LOL: ) ja menkat alkoi 4pv liian aikaisin, eli oli varmaan ovis oletettua aiemmin? En oikein tajua näitä juttuja... No mut uudet mehut kierroksessa ja ajattelin pelata varman päälle ja heiluttaa peittoa tasasin 2pv välein lähes koko kierron ajan! Mies tuskin pistää pahakseen mun aatoksiani... :whistle: :LOL:
 
Clearblue digital näytti: RASKAANA :heart:

En malttanut kuitenkaan odottaa sunnuntai aamulle, vaan tein testin jo tänään. Nyt ollaan ihan täpinöissämme täällä. Pakko tehdä vielä se viikkonäytöllinen testi huomenaamulla. Vielä en uskalla ihan täysin uskoa tuohon tulokseen... Jos toinenkin näyttää saman tuloksen, täytyy varata aika yksityiselle ultraan. Haluan nähdä, että kaikki on ok eikä ole kohdunulkoista tms.
 
LAUANTAI 5.6.2010



PoitsujenÄippä.......................kp 61/27..................................yk 2
Barbamama35........................kp 34/??..................................yk 1
frutti.......................................kp 36/27..................................yk 1
Minttis81................................kp 35/28-38............................yk 8

PieniTytönTylleröinen.............kp 27/26.................................yk 1
leena77.................................kp 25/24-?..............................yk 2
Sssalla...................................kp 24/19-32............................yk 13
commander77........................kp 23/28.................................yk 3

höperö75...............................kp 18/28.................................yk 24
Niina22..................................kp 18/28(?).............................yk 1
Miuski00................................kp 17/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 17/20-26............................yk 9
äizikkä...................................kp 16 /28.................................yk 2
BansQu..................................kp 14/28.................................yk 2
Mädchen................................kp 11/28-33............................yk 8
kekkis....................................kp 10/31-38............................yk 5

Ninnuski.................................kp 6/28.................................yk 3
Orwokki.................................kp 3/40..................................yk 13
mymosa.................................kp 2/28.................................yk 5
Lime26...................................kp 2/26-29............................yk 3

mistä mö tiedän.....................kp ??/??.................................yk 1


Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta
Marble
Manzu
ankanpoikanen
satukirjan sankari
Black Adder
Laurelias
bambi07
mwoana




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos olette siellä taustalla ja haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet sit poistetaan listoilta viimeistään ensikuussa!

 

Yhteistyössä