Leena77 ja Mistä mä tiedän: TERVETULOA! Kiva saada uusia joukkoon!
Barbamama ja
Leena: meillä on pienemmät lapset (2v ja 4v) mutta juuri tänään ajattelin, että "onneksi" kukaan ei odota meiltä perheenlisäystä enää ja utele asiasta myöskään. Minäkin "julistin" niin synnytyksessä kuin vielä myöhemminkin vauva-aikaan, kuinka meidän perheen lapsiluku on täynnä. Mutta toivottavasti ei ole. Barbamama: oletko 35 vuotias? Nickistä ajattelin. Jos, niin aikalailla samaa ikäluokkaa ollaan sä, Leena ja mä: mä olen -76 syntynyt.
Tänään muuten mulla kp1/26-29. Minun ennen niin säännölliset menkat teki jonkin ihmetempun: menkat alkoi jo kp26, ennen aina vasta p28-29. Kaikenlaisia kummia kipuja oli kohdun seudulla joku pv sitten, ei lainkaan menkkamaisia. Ja oviksenkin sitten arvioin itse väärin. Mutta nokka kohti uutta kiertoa.
Miten nopeasti teillä muilla on aiemmat lapset saaneet alkunsa? Meillä molemmat viimeistään yk3. Nyt siis meni jo yk2. Näinköhän tätä kolmosta sit "tehdäänkin" pitempään?
Nyt otan käyttöön greippimehun: aiemmissa raskauksissa olen raskautunut kun aloitin tuon juoman, johtuneeko siitä vai sitten muusta. Kahvin juontia vähennän myös. Luin että sitä kandeis vähentää maks kolmeen kuppiin. Mä olen juonut ISOJA mukeja KOLME päivässä, se on yhteensä 6 kahvikupillista. Nyt sitten vaihdan kupit pieniin
.
Ottaa päähän menkkojen alku, mut minkäs teet, tosiasiaa ei muuksi saa muuttamalla.
Ihanaa viikonloppua teille kaikille!