KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

HURJAN PALJON ONNEA BARBAMAMA35!!!!! :flower: :heart: Aivan huippu juttu! Jospa täältä pian tultais perässä... Mulla ei tätiä vielä ainakaan näy, eikä nyt tunnu edes mitään menkkakipuja. Eilen illalla taas tosi vähän jotain tuhrua tuli..mut nyt siis ei taas mitään.. katotaas ny, eiköhän se kuiteski täti sieltä nurkan takaa tule sit ku vähiten odottaa..
-leena77 kp 25/24-?

Uusia listalla, kiva juttu! Ja Barbamamalle hurrrrjasti onnea plussasta, vihdoin niitä plussiakin saatiin! Täälläkin muuten yksi, jonka matkamittari käy jo kovaa vauhtia neljättä vuosikymmentä..

En huomannut vastasiko kukaan kysymykseen greippimehun juonnin ajankohdasta (enkä edes muista, kuka sitä kysyi..), mutta sitähän siis "kuuluu" juoda menkoista ovulaatioon. Siitä eteenpäin kai olisi hyväksi punaviini, joka taas vilkastuttaa kohdun verenkiertoa ja siten edesauttaa alkion kiinnittymistä. Meillä esikoinen tärppäsi kolmannesta yk:sta ja kuopus toisesta. (Epäilen, että kuopuksen kohdalla eka yk oli kemiallinen.) Naureskeltiinkin, että tämän kaavan mukaan nyt olisi pitänyt tärpätä jo ekasta yk:sta ja neljäs muksu tulla sitten ilman yritystä B) . No, ei juttu sitten kuitenkaan näin mennyt..

Sitten seuraa vielä ällöttäviä limayksityiskohtia: Tällä suunnalla kävi varmaan eilen ovis kylässä. Osaan jopa melkein kellontarkkuudella sanoa, että se oli eilen iltapäivästä. Muutama päivä sitten tuli sitä vaaleanpunaista limaa, mutta se taisi olla vasta alkusoittoa. Eilen tuli klo 14 kirkas limatulppa, mistä lähtien koko alavatsa oli melkein krampissa pari-kolme tuntia. Kävelyn aiheuttama tärähtelykin teki tosi kipeää. Iltaa kohden olo helpottui. Klo 22 tuli vielä uusi klimppi, sen jälkeen on valunut vain siimahäntätavaraa :LOL: . Tänä aamuna lämmötkin olivat hiukan jo koholla. Nyt ei jää ainakaan ajoituksesta kiinni, sillä "heitettiin verkot" edellispäivänä ja tietysti viellä eilen illalla. Tuskastuttavat pari viikkoa taas edessä..

Heips!

Vieläkö mahtuu mukaan yksi kolmannesta haaveileva?
Täällä meneillään ensimmäinen yrityskierto ja kp on 30/28-32

Meillä eka tärppäsi toisesta yk:sta ja nuorimmaista ei ehditty edes yrittää. :)
Nyt on kyllä sellaisia menkkatuntemuksia, että tuskin on tässä kierrossa mitään toiveita plussasta.

Plussatuulia kaikille ja jo plussanneille onnea ja ihanaa odotusaikaa. :heart: Toivottavasti mahdollisimman moni meistä pääsee pian samaan tilanteeseen.

Kiitoksia onnitteluista Lime26, Leena77 ja BansQu =)

Tervetuloa mukaan sporty!

Tein tänään Clearbluen viikkonäytöllisen testin aamupissistä ja tulos oli:
RASKAANA 2-3 viikkoa :heart:

Taidan hipsiä pikkuhiljaa tuonne odotuspuolelle vaikka varmasti käyn täällä kurkkimassa kuka seuraavaksi siirtyy mukaan helmikuisiin ;) Rutkasti plussatuulia teille kaikille!

Milas
Hei!
Mie voisin tännekin hypätä kun nyt yritys todenteolla alkaa. Kolmas siis toiveissa. Lapset -02 ja -04 on ennestään. Nyt olis kp 1/24-28 menossa ja yk 1 alkaa piakkoin. Vähän siis mennään fiiliksen mukaan, eli ei raivokasta pakkoa raskautua just heti, mutta lähikuukausina kuitenkin olis kiva... :D

Wau Barbamama!!!! :heart: :hug: :flower: =) :xmas:

Mulla mieli ihan maassa. Selkä meni todella pahasti ja nyt saan jotenkin oltua, kun vedän nappia naamaani urakalla.. :( No eipä tässä kierrossa muutenkaan ole sitä yritystä ollunna, kun mies on poissa ollut ja lähtee taas....

:flower: TERVETULOA uudet pinolaiset! :flower:

ONNEA BARBAMAMA, IHANAA!!!! Toivottavasti nähdään pian odotuspuolella!

Ja tervetuloa uudet, meillähän on tunkua tähän porukkaan! Kiva, että uusia tulee, kun vanhoja lähtee!

Lime26, Mädchen ym: Täällä myös yksi yli 30-vuotias, eli 77 syntynyt, kuten nimimerkkikin kertoo :) Ensi kuussa siis 33 v.

Mulla edelleen tissit kipeät, uni maistuu vähän turhan hyvin ja tunteet myös pinnassa. Rupesin itkemään tänään, kun Idolissa lauloivat Simonille sitä Together we are one -biisiä ja eilen, kun kuuntelin Jenni Vartiaisen Muruseni-biisiä. Joku hormonihärö on meneillään, koska yleensä en kyllä tällaisista itkeskele. Jospa se ois sitä toivottua... Pari päivää vielä, ennen kuin pääsee testaamaan...

Mukavaa viikkoa kaikille ja osanotot niille, joilla täti käymässä!

Täti sitte saapui kylään :( Itkut piti vessassa tirauttaa. Ehdin jo eilisen elää toivossa, kun ei mitään tuhruja eikä edes mitään menkkakipuja ollu, joita yleensä on aina ennen menkkoja. Todella masentavaa :headwall: No tässä kierrossa otetaan greippimehu ja jalat taivasta kohti käyttöön, katotaan onko niillä mitään merkitystä..
Meillä esikoinen sai alkunsa 5. kierrosta ja kuopus heti ensimmäisestä. Esikoisen ja kuopuksen välillä ei käytetty mitään hormonaalista ehkäisyä, mikä selittänee sen että heti tärppäs..
-leena77 kp1/24-29 (kalentesista laskin pisimmän kierron pillereiden aikaan)

Paljon Onnea Barbamamalle !!
Minäkin kuulun tuohon yli kolmikymppisten "kaartiin", juuri napsahti 35 mittariin, mulla lapset jo 11 ja 13vee, lisäksi pari miehen omaa ja nyt olisi yhteinen toiveissa, tosin hyvin heikolta vaikuttaa kun jo kohta kaksi vuotta yritystä takana, vikaahan ei ole kummastakaan löytynyt, eikä yrityksenpuutettakaan ole. Peitot heiluu lähes päivittäin :)
Kesäloma alkaa ensiviikolla jihuu!!!
-Höperö-

heipähei ilmottaudun taustalle... kolmatta kuumeilen ja kierukan poisto on varattu kolmen viikon päähän:)

esikoinen on syntynyt toukokuussa 06 ja kuopus marraskuussa 08 ja samaa alle 3v käeroa toivottas seuraavanki kans... ja esikoinen sai alkunsa yk3 ja kuopus yk2 tosin niiden välissä yksi tuulimunaraskaus... :|

lähihoitajan hommiin rupesin tossa parikuukautta sitten oltuani 2v perhepäivähoitajana saa sitten kolmosesta pikkasen parempaa äitiyspäivärahaa:)

jep nyt leikkimään kuopuksen kaa:) :wave:

MAANANTAI 7.6.2010

frutti.......................................kp 38/27................................yk 1
Minttis81.................................kp 37/28-38............................yk 8
sporty.....................................kp 32/28-32...........................yk 1

Sssalla...................................kp 26/19-32............................yk 13
commander77........................kp 25/28.................................yk 3
höperö75...............................kp 20/28.................................yk 24
Niina22..................................kp 20/28(?).............................yk 1

Miuski00................................kp 19/28-35.............................yk ?
tääl taas................................kp 19/20-26............................yk 9
äizikkä...................................kp 18/28.................................yk 2
BansQu..................................kp 16/28.................................yk 2
Mädchen................................kp 13/28-33............................yk 8
kekkis....................................kp 12/31-38............................yk 5

Ninnuski.................................kp 8/28..................................yk 3
Orwokki.................................kp 5/40.................................yk 13
mymosa.................................kp 4/28..................................yk 5
Lime26...................................kp 4/26-29.............................yk 3
PieniTytönTylleröinen................kp 2/26..................................yk 2
Milas.....................................kp 2/24-28..............................yk 1
leena77.................................kp 1/24-29..............................yk 3

mistä mä tiedän......................kp ??/??..................................yk 1

Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta
Marble
Manzu
ankanpoikanen
satukirjan sankari
Black Adder
Laurelias
bambi07
mwoana
PoitsujenÄippä
äiti88

Haamut

Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1

Plussaonnea!!

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!

[/quote]

Kiitoksia kaikille onnitteluista =)

Miuski00 :hug: parantavia puhalluksia *puuuuhhpuuuuuhhhh*

Kaikille tädin yllättämille iso :hug: ja paljon onnea seuraavaan kiertoon!

Täällä alkaa raskausoireet vahvistua pikkuhiljaa. Tänään piti jo käydä ostamassa suolakeksejä, mehukeittoa ja hedelmiä pahoinvointiin. Väsymyskin on yhä pahempi päivä päivältä. On pakko ottaa tunnin-parin päikkärit joka päivä tai olen ihan zombie. Itku tulee myös ihan pienistäkin asioista. Alkaa olla hieman hankalaa peitellä asiaa työkavereilta ja varsinkin omilta lapsilta...

Täällä on monella taas jännät paikat. Tulkaahan pian perässä odotuspuolelle =)

Barbamama rv 5+0

Jaahans, jaahans. Näinpä se oli, että kolmas kerta (tai yrityskierto) toden sanoo, sain juuri äsken digitestilla PLUSSAN!!! Mulla oli niiiin vahvat oireet jo maanantaina, että oli pakko testata. Ja näinhän se oli, eikä menny kun varmaan 10 sekuntia, kun vastaus pärähti ruudulle :heart: :heart: :heart: Huomenna testaan vielä viikkonäytöllisellä, tämä perusdigi tuli sen kylkiäisenä. Voi että olen iloinen! Meille olisi siis tulossa helmivauva, jos vain kaikki menee hyvin.

Siirryn tuonne odottajien puolelle, toivottavasti mahdollisimman moni seuraa äkkiä perästä!! Saatan kyllä käydä täällä vielä vierailemassa :)

Milas
onnea plussanneille. Voi kumpa itekin pian pääsis plussaamaan. Tässä on kuitenkin jo yli kahden vuoden projekti yrittää, jättää yrittäminen tauolle ja yrittää taas...takana ja kuume on kova!
Täällä on näköjään muitakin kolmekymppisiä äiti-ihmisiä =) Mie olen tosiaan -79 ja mieheni
-70 ei siis ihan pentuja enää.
Eilen huomasin jälleen yhden työtoverini vatsanseudun pyöristyneen. En kylläkään viittinyt kysyä mitää. Olen vaan huomannut, ettei hän ole juonut kahvia enää vähän aikaan ja nyt kyllä kehon asento oli niin raskaana oleva :D Ihanaa!

IHANIA PLUSSAUUTISIA!!! :flower:

Täällä olen mä vuosimallia -81 ja mies -77 eli ikäkriisiä alkaa mulla pukkaamaan pikkuhiljaa... :LOL:

Kiitos Barbamama, on tää ärsyttävää ja varsinkin, kun mies lähti taasen niin saan isseksein kärvistellä :(

Vanhin meitin likoista läks tänään leirille joten on muutaman päivän murkkuhelpotusta luvassa :D Pientä pilveä auringon eteen iskee se, että täällä on nuorimmaiset neljästä saaneet flunssan.

mymosa
Täällä alkaa menkat kääntymään loppua kohti ja ensi viikolla pääsee taas tikuttaa ovista. Sattuu hyvällä onnella ovis vielä niille päiville, kun lapset ovat isänsä luona. :p

Iästä on puhuttu niin mä oon vm-82 ja lapset 04 ja 07.

kp 5/28 yk5

Commander77 paljon onnea plussasta! :heart:

Kaikille joilla täti tullut kyläilemään halaus ja tsempit uuteen kiertoon.
Itsekin liityn siihen joukkoon. Tänään alkoi vuoto joten kp 1/28-32 elellään. :(

Sen verran meidän perheestä, että itse olen kolmekymppinen ja lapset 06 ja 07.
Nyt on pakko mennä hieman sohvalle lepäilemään. Koko päivän ollut sellainen päänsärky että oksat pois.

Yhteistyössä