KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT KESÄKUUSSA

TIISTAI 1.6.2010



nahar.....................................kp 73/26-30.............................yk 4
Pompula32.............................kp 72/29..................................yk 4
PoitsujenÄippä.......................kp 57/27..................................yk 2
Orwokki..................................kp 41/35..................................yk 12
Barbamama35........................kp 40(30)/??............................yk 1

frutti.......................................kp 32/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 32/?-37...............................yk 2
Minttis81................................kp 31/28-38............................yk 8

mymosa.................................kp 26/28.................................yk 4
Lime26...................................kp 23/28-29............................yk 2
PieniTytönTylleröinen.............kp 23/26.................................yk 1
Sssalla...................................kp 20/19-32............................yk 13

commander77........................kp 19/28.................................yk 3
höperö75...............................kp 14/28.................................yk 24
Niina22..................................kp 14/28(?).............................yk 1
Miuski00................................kp 13/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 13/20-26............................yk 9
äizikkä...................................kp 12 /28.................................yk 2
BansQu..................................kp 10/28..................................yk 2

Mädchen.................................kp 7/28-33.............................yk 8
kekkis.....................................kp 6/31-38.............................yk 5
Ninnuski.................................kp 2 / 28.................................yk 3




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta
Marble
Manzu
ankanpoikanen
satukirjan sankari
Black Adder
Laurelias
bambi07
mwoana




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!
 
no mulla viime kiertoo ennen lopetin napit; ja sit tadaa oli ihan täysin varma et nyt tässä sitä mennään taas.. mutta, testi oli toista mieltä; ja täti tuli kylään kaks viikkoo myöhässä.. :( noh, nyt siis kp 13/28; eli yritystä.. :D onnea kaikille kolmatta yrittäville.. ;) ovislaskurin mukaan ovis ois tänään, mut eilen tuli semmonen jännä "luolanainen" fiilis (semmonen siis et ugh, sinä minun mies, minä kannan ollani kotiin, ja turhaan yrität laittaa vastaan) :LOL: ja tänään tuntunu jännältä;mut taitaa vauvakuume vaikuttaa silleen äitiin ??? :D
mymosa, kyllä se plussa sieltä viel tulee.. :hug:
 
joo mä kävin tänään tuolla terveyskeskuksen lääkärin juttusilla,yritän siis sanoa että epäilen pco:ta, ja et jos pääsis ultraukseen..mutta EI! kuulemma on turhaa..kuyn jos olisi pco niin samat hoidot voi aloittaa jo ennenkun menee ultraan..eli mainitsi juuri ne jotkut metaformit,vai oliko ne? ja sit jotkut yhdistelmä pillerit, mitkä auttaa akneen ja liialliseen karvoitukseen...eli jos haluan ultraan niin yksityiselle oman pussin kautta...

en nyt sit tiä kuinka tärkeää tuo olisi? siis ultraus..ja tietääkö joku kuinka kilpirauhasen vajaatoiminnan saa todettua? sekin ultrauksella vai..kiitos!

ja juu plussa tuulia kaikille kovasti yrittäneille..meillä nyt vähän hiljaiseloa
 
Miuski, siitä edellisestä; Mä siis luulin, että sä oot vasta nyt saanu pco-diagnoosin ja ilmaisin itseni kyllä todella typerästi :LOL: :LOL: :LOL: Pistetäänkö myöhäisen illan piikkiin?

äizikkä, mulla kanssa tuota luolanainen oloa ollut tässä pari kuukautta. Ei aikaisemmin ole ovis moista aiheuttanut, joten taidan pistää mulla ainakin vauvakuumeen piikkiin. Mies on kyllä ihan ihmeissään, että mihinkä tuollaisen naisen kanssa vielä joutuu. Pari kertaa on "luolailtu" alakerrassa lasten ollessa yläkerrassa päiväunilla, kun luolanaiseus on iskenyt keskellä päivää :LOL:

PieniTytön Tylleröinen: aika hurjalta kuulostaa, että pitäisi ruveta vaan syömään lääkkeitä ilman kunnon diagnoosia! Pitäisköhän sun pyytää lähete naistentautien erikoislääkärille joltain toiselta tk-lääkäriltä? Mä ainakin haluaisin erikoislääkärin tutkimaan asiaa, ennen kuin alkaisin pillereitä popsimaan.

Omaa napaa: Mulla koski eilen ihan hulluna tisseihin, mutta testien mukaan ei edelleenkään oviksesta tietoakaan, eikä limaisuutta tai muuta. Onko ovikseton kuukausi mahdollinen, vaikka olisi tosi säännöllinen kierto?
 
mymosa
Hemmetti et repii oikealle sivulle.. Menkatko ilmoittelee itestään.. en tiiä.. nippailee ihan tosissaan.. :/ Ei tosin ennen ole menkat tuollain repiny, yleensä se on tuo alamaha johon koskee..

huoh..

Nii ja kyllä mulla ainakin on ollut kierto ilman ovista, vaikka aika tasan 28 on kierto. Viime kierto oli ainakin tikkujen mukaan.
 
commander77: Juu todellakin voidaan laittaa ja mä en siis siitä pahastunut ja yritinkin omassani viestittää, että ei pahalla mun kamala muotoiltu vastaukseni joka ei vaan löytänyt sopivia sanoja sopivassa järjestyksessä. Ethän siis pahastunut?!

Voi kun olisi se mies täällä, että mäkin saisin olla luolanainen...nyt olen vaan tylsä barbamama...... :headwall:

Öitä siskot ja mymosa, toivottavasti repiminen olisi jotain positiivista....

SIIS APUA!!! Mä tajusin just, että täällä ketjussakin on ihan barbamama-nikillä joku(kiitos halista muuten), ANTEEKSI! En tarkoittanut loukata tuolla aikaisemmalla laukasulla :ashamed:

Eli korjataan siis, että olen vaan tylsä ameeba....... kera ihme eliölauman ympärillään.... (4ipanaa, 1 murkku, 1 esiteini, 1 ekaluokkalainen uhmaper**** ja kuopus eli uhmapuhmapersus....toinen yhteinen uusperheessä yrityksessä...)
 
mitenhän orwokilla menee?
tissit on ainakin isot, mun yleensä käyttämistä lemppariliiveistä vilkkuu nännipihat :D huonoon aikaan vaan pitäisi menkkojen alkaa, ollaan lähdössä loppuviikosta valmistujaisiin, katselemaan vauvaa (huoh) ja lomalle..
 
KESKIVIIKKO 2.6.2010



nahar.....................................kp 74/26-30.............................yk 4
Pompula32.............................kp 73/29..................................yk 4
PoitsujenÄippä.......................kp 58/27..................................yk 2

Orwokki..................................kp 42/35..................................yk 12
Barbamama35........................kp 41(30)/??............................yk 1
frutti.......................................kp 33/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 33/?-37...............................yk 2
Minttis81................................kp 32/28-38............................yk 8

mymosa.................................kp 27/28.................................yk 4
Lime26...................................kp 24/28-29............................yk 2
PieniTytönTylleröinen.............kp 24/26.................................yk 1
Sssalla...................................kp 21/19-32............................yk 13
commander77........................kp 20/28.................................yk 3

höperö75...............................kp 15/28.................................yk 24
Niina22..................................kp 15/28(?).............................yk 1
Miuski00................................kp 14/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 14/20-26............................yk 9
äizikkä...................................kp 13 /28.................................yk 2
BansQu..................................kp 11/28..................................yk 2

Mädchen.................................kp 8/28-33.............................yk 8
kekkis.....................................kp 7/31-38.............................yk 5
Ninnuski.................................kp 3/28.................................yk 3




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta
Marble
Manzu
ankanpoikanen
satukirjan sankari
Black Adder
Laurelias
bambi07
mwoana




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
mymosa
Päivät käy vähiin ja oikeestaan ei mitään uutta.. normaalistihan menkkaoireet tulee viikkoa ennen, mutta viime kierrossa vasta samana päivänä.. Että mitään ei pysty päättelee, paitsi siitä kun testit on negaa.. En kyllä tiiä miten herkkiä nuo one stepin testit sitten on.

Jos huomenna taas testais ;) tänään jätin väliin..

kp 27/28 dpo12
 
merkkailen uudenpinon kunniaks! Tätsöni on pakkanu laukkunsa joten kohti parempaa onnea!
Kumma kyllä, mun vauvakuume senku pienenee mitä isoimmaksi yk:t kasvaa :/ ei oo sellasta "pakkosaahasevauva"-fiilistä. Kai se on tää kesä joka vie ajatuksia muualle :)

Plussa onnea kaikille!!
 
Miuski00: En ole herkkähipiäinen =) Sain vaan hyvät naurut sun viestistä :LOL: Täällä on kans pientä esiteini uhmaa... Onneksi on ihana ilma eli lapset voi "potkaista" ulos kiukuttelemaan, jos äidin naama ei miellytä :LOL:

Mädchen: Kiitos uudesta pinosta! Mites toi kärkikolmikko? Onko heistä mitään tietoa vai pitäisikö siirtää myös taustailijoihin? Onko kaikki taustailijatkaan enää mukana? Ehkä sitäkin listaa voisi jossain vaiheessa siivota. Olen itse tullut vasta mukaan, joten en tunnista noista nimimerkeistä kuin pari.

Minttis81: Toivotaan, että testasit vain liian aikaisin ja se muuttuu plussaksi db

Mymosa: Peukutuksia sinullekin, että oireet viittaisivat raskauteen eikä tädin kyläilyyn db

).( Samaa tänne... väsyttää, jatkuvasti kauhea nälkä, pissattaa, nukun huonosti, mutta rinnat eivät ole kipeät eikä menkkoja kuulu... Ei kyllä tällä hetkellä ole raskautunut olo. Ehkä tämä ensimmäinen kierto on vaan superpitkä... Ehkä pitää vaan odotella rauhassa ja testata vaikka kerran viikossa, jos ei mitään kuulu. Gyne pyysi poistettuaan ehkäisykapselin, että otan yhteyttä häneen, jos menkat ei ala 2kk sisällä ja testit näyttää negaa. Nyt vasta iskee pelko siitä, että niin voi käydä :( Toisaalta antoi toivoa, että raskaus voi alkaa vaikka samantien ja kaikki vaikutti olevan kunnossa. Tunnusteli kohdun ja munasarjat ja kuulemma kaikki ok. Otettiin varmuudeksi papakin ja sekin oli ok. Voi tätä tunteiden vuoristorataa... :$
 
Täällä kp24/28-29. Tänään olin nukahtanut päiväunille, kun vein kuopuksen nukkuu, esikoinenkin 4v oli kömpinyt viereen, joten koisattiin kaikki. Jota tapahtuu todella harvoin, kun ei esikko yleensä nuku päikkyjä. Enkä kyllä minäkään, toki toivon että tämä väsymys olisi vaikka raskauden merkki. Mulla on nippaillut/vihlonut tänään kohdun kohdasta. Sitä on ollut alkuraskauksissa *2 aiemmin, mutta itse en vielä uskalla mitään toivekuvia nähdä. Hommailtiin oviksen oviksen aikaan "vain" kahden päivän välein, kun ukko oli reissussa. Vkl:na juhliin lähtö, eiköhän täti pamahda siellä päälle! Kivaa kesän alkua kaikille ja plussatuulia!
 
Ugh ugh, täällä olla Jane myös B)

Siis aikaistaako tuo greippimehu ovulaatiota vai mikä ihme juttu tässä nyt on..? Eilen (kp10) tuli hitunen vaaleanpunaista limaa, tänään (kp11) on sitten tissit kipiät ja masua nippailee/jomottelee. Viime kierrossa vaaleanpunaista tuli kp 13 ja kp 28 tulikin sitten täti eli aika lähellä ovista oltais sitten tuon mukaan. On kyllä hyödynnetty tämäkin mahdollisuus.. :) Mutta tää ajankohta pistää kyllä ihmetyttämään. Kierrot on aina ennen olleet 28-30, ja vieläpä lähempänä sitä 30.. No ei tässä mitään koneita kai ollakaan!

Ai niin, PieniTytönTylleröinen, kilpirauhaskokeet tehdään ihan verestä. Tai ainakin siitä saa perusarvot, en tiedä onko joku tarkempi koe olemassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja BansQu:
Siis aikaistaako tuo greippimehu ovulaatiota vai mikä ihme juttu tässä nyt on..? Eilen (kp10) tuli hitunen vaaleanpunaista limaa, tänään (kp11) on sitten tissit kipiät ja masua nippailee/jomottelee. Viime kierrossa vaaleanpunaista tuli kp 13 ja kp 28 tulikin sitten täti eli aika lähellä ovista oltais sitten tuon mukaan. On kyllä hyödynnetty tämäkin mahdollisuus.. :) Mutta tää ajankohta pistää kyllä ihmetyttämään. Kierrot on aina ennen olleet 28-30, ja vieläpä lähempänä sitä 30.. No ei tässä mitään koneita kai ollakaan!
Kuules, kun mua mietityttää sama asia, tai ainakin greippimehun vaikutus elimistöön. Mullahan viime kierrossa, greippimehua päivittäin nautittuani, tuli yhden päivän minimenkat kp 14, mutta kierron todellisen pituuden mukaan ovis olisi ollut vasta kp 18-20. Tämäkin oli kai syynä, ettei meillä onni ollut myötä kun mä niin tuijotin tuota kp 14 :ashamed: Ei ollut sitten peiton alla vilskettä oikeana ovispäivänä :/ Oon mä nytkin tuota mehua hörppinyt, tosin en taida ihan joka päivä viitsiä.
 
no en oo kyllä missään aikasemmassa raskaudessa juonu greippimehua (takana kaks) , tai siis ennen raskautta.. ettei vaan ois joku urbaanilegenda??? =) vai onks joku oikeesti hyötyny siit, tai siis onks sen hyödystä jotain näyttöä??? kp 14/28, eli siis puolväli kiertoo, eli luolanainen alkaa pikku hiljaa menee luolaansa.. :LOL:
 
Legendaa tai ei, niin meillä tärppäsi tuo kuopus toisesta greippimehukierrosta. Kohdun limakalvoon sen mehun kai pitäisi vaikuttaa. Ei se varmaan kaikilla vaikuta, mutta itse huomasin suuren eron limoissa. Ovulaatiosta ei oikein voinut erehtyä, kun oli niin litinäkelit, että kuului varmaan naapuriin saakka :LOL: Makuunkin alkaa taas jo tottua, vaikka aika tököttiähän tuo on..
 
"Terveysvaikutukset

Greippi sisältää paljon C-vitamiinia ja flavonoideja. C-vitamiini parantaa vastustuskykyä ja flavonoidit toimivat antioksidantteina ja tehostavat C-vitamiinin vaikutusta. Greippien sisältämää foolihappoa pidetään erityisen tärkeänä raskaana oleville naisille, koska se on keskeinen tekijä puna- ja valkosolujen muodostumisessa sekä kudosten uusiutumisessa.[1]"
 
Ennen esikoista mä join koko kierron ja pari kolme lasillista päivässä. En raskautumistarkoituksessa vaan himon kourissa :LOL: Sen lisäksi söin puolen välin lähestyessä 1 verigreipin päivässä tuon mehun lisäksi... tämäkin himon kourissa ;)
 
TORSTAI 3.6.2010



nahar.....................................kp 75/26-30.............................yk 4
Pompula32.............................kp 74/29..................................yk 4
PoitsujenÄippä.......................kp 59/27..................................yk 2

Orwokki..................................kp 43/35..................................yk 12
Barbamama35........................kp 42(30)/??............................yk 1
frutti.......................................kp 34/27..................................yk 1
smesmira...............................kp 34/?-37...............................yk 2
Minttis81................................kp 33/28-38............................yk 8

mymosa.................................kp 29/28.................................yk 4
Lime26...................................kp 25/28-29............................yk 2
PieniTytönTylleröinen.............kp 25/26.................................yk 1
Sssalla...................................kp 22/19-32............................yk 13
commander77........................kp 21/28.................................yk 3

höperö75...............................kp 16/28.................................yk 24
Niina22..................................kp 16/28(?).............................yk 1
Miuski00................................kp 15/28-35............................yk ?
tääl taas................................kp 15/20-26............................yk 9
äizikkä...................................kp 14 /28.................................yk 2
BansQu..................................kp 12/28..................................yk 2

Mädchen.................................kp 9/28-33.............................yk 8
kekkis.....................................kp 8/31-38.............................yk 5
Ninnuski.................................kp 4/28.................................yk 3




Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
TaikaWiitta
Marble
Manzu
ankanpoikanen
satukirjan sankari
Black Adder
Laurelias
bambi07
mwoana




Haamut






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2




Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!



 

Yhteistyössä