Hakutulokset

  1. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    5 viikon jälkeen... Annaliisa lähtöpaino 63,6 tavoitepaino 58 paino nyt 62,4 yhteensä -1,2 Champion lähtöpaino 65,5 tavoitepaino 59 paino nyt 63,9 yhteensä -1,6 häkkyrä lähtöpaino 59,6 tavoitepaino 55 (1.6.2008) paino nyt 60 yhteensä +0,4 kataja lähtöpaino 73,0...
  2. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    täällä ollaan. päivitän illemmalla. syönnit ja liikunnat menny persiilleen...mut ei se mithään. illemmalla lisempiä
  3. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    neeta ja pilwi: älkää lannistuko! ei tuommoset plussalukemat oo todellakaan pahoja! joku 200 grammaaki ja 500 grammaa. mulla oli yks viikko plussaa 1,5 kg.
  4. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Pilwi lähtöpaino 67,5 tavoitepaino 62 (30.4.2008) paino nyt 66,4 yhteensä -1,1 tähkis lähtöpaino 57 tavoitepaino 52 paino nyt 54,3 yhteensä -2,7 Naksos lähtöpaino 58,3 tavoitepaino 55 paino nyt 57,5 yhteensä -0,8 Bree lähtöpaino 76 tavoitepaino 70 pudotus/viikko...
  5. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    tämän aamun paino 62 kg. eli kuukaudessa on lähteny 2 kg =) tyytyväinen täytyy olla, varsinkin kun housuja on alkanut mahtumaan hyvin jalkaan (siis jotka ei oo mahtunu) ja entisetkään ei kiristä läheskään niin paljoa. liikunnat tosin on jääny töitten alottamisen jälkeen nollille. onneks...
  6. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    meinasin jo luovuttaa...mut tänään olin jo luopumassa mun pienistä farkuista. mut kas kas ne meni päälle!!! voittajan fiilis. siis semmosia farkkuja meni jalkaan, jotka on ollu sillon hyviä ku oon painanu 54 kg ja ny painan 62,5 kg nyt mentävä :wave:
  7. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    täällähän minäkin, vasta tulin töistä. liikkumiset on jääny vähiin ja herkkulakko petti lauantaina :ashamed: mut koetan olla kurissa nuissa syömisissä...
  8. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    3 viikon jälkeen... Annaliisa lähtöpaino 63,6 tavoitepaino 58 paino nyt 62,6 yhteensä -1 Champion lähtöpaino 65,5 tavoitepaino 59 paino nyt 63,9 yhteensä -1,6 häkkyrä lähtöpaino 59,6 tavoitepaino 55 (1.6.2008) paino nyt 60 yhteensä +0,4 kataja lähtöpaino 73,0...
  9. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    mulla puntari näytti 63 kg, eli +1,5 kg. en ole lukemista huolissani ku on menkat ja meni illalla syöminen myöhäseen töiden takia. herkuttomalla linjalla olen jatkanut ja hyvin on mennyt. että kaveria makeattomalle maaliskuulle kaipailisin!!! tänään kävin jumpalla ja oli todellakin...
  10. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    moi! kaks päivää työtä takana ja ihan kiva fiilis. sain työvuorot seuraavaks kuudeks viikkoa. missä täältä kaikki on?? oottehan vielä ruodussa?
  11. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    kotona taas =) huomenna onki eka työpäivä ja kuuteen pitäs mennä...saa nähä saako nukutuksi kuinka ku tietenki vähän jännittää... hyvä tähkis!!! joku kyseli proteiinivinkkejä. mie tykkään syä raejuustoa ananaksen kera. mut minusta tuntuu et en saa tarpeeksi proteiineja, vaikka syön joka...
  12. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    tännehän on tullut kivasti porukkaa, tervetuloa kaikille! mulla on herkuton jatkunut ihan ok. vähän pelotti et kuin käy täällä kotopuolessa, mut hyvin oon pitäny pintani, eikä oo ees mieli tehny. eilen haisi hyvä karkki äitilläni, mut sillä oli mynthoni, hyi! eilen kävin kaks kertaa tunnin...
  13. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    korjatkaa jos meni jotain huti Annaliisa lähtöpaino 63,6 tavoitepaino 58 paino nyt 62,9 yhteensä -0,6 Champion lähtöpaino 65,5 tavoitepaino 59 paino nyt 63,9 yhteensä -1,6 häkkyrä lähtöpaino 59,6 tavoitepaino 55 (1.6.2008) paino nyt 59,6 yhteensä 0 kataja lähtöpaino...
  14. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    kiitokset onnitteluista! perseelleni olin lentää, kun paino oli aamulla 61,5kg! eli 2,5kg viikossa tippunu paino tai tarkemmin helmikuun alusta, kun jökötti siinä 64:ssä kauan aikaa. nyt ollaan mummolassa. taian lähteä kohta juoksulenkille. saa nähä tuleeko juoksusta mitään, kun pakkasta...
  15. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    sain duunia!!!! huomenna lähetään sit Wilman (mun laps) kans käymään isovanhempien luona 500 kilsan päässä. junalla mennään. koetan päivittää niitä lukemia huomenna tai ylihuomenna. älkää hermostuko, päivitän ku kerkeen.
  16. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    niin, Naksos kirjoitteli tuosta joulun vaikutuksesta painoon. minäkin painoin ennen joulua jo 62 kg, ja en oo vieläkään päässyt niihin lukemiin uudelleen. et aika pitkäkantoiset vailutukset nuilla kunnon repsahduksilla :( tänään menee jumppakin sivusuun, kun miehellä kokous just...
  17. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Naksos: mulla tulee liikuttua ku mulla on vain 3 tuntia viikossa koulua. mulla tuntuu et aikaa on liikaaki, mut silti mitään näkyvää ei saa aikaseks. olen tässä ettinyt töitä jo jonku aikaa ja huomenna ois taas yks työhaastattelu. se duuni alkas aika pian, ehkä jo ens viikolla. se ei mua...
  18. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Naksos: mie oon käyny pari-kolme kertaa viikossa jumpissa syksystä alkaen. nyt on tullut lisättyä tuota juoksua ohjelmaan. ennen kävelin vaunujen kanssa vaihdellen. nyt tulee käytyä kunnon lenkki neidin nukutusreissulla, eikä niinku monesti viime aikoina kävi et mahollisimman pieni lenkki...
  19. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    mieki aikoinaan lueskelin ahkeraan nuita kutrin oppeja ja löytyy multa se tehokiinteytyskirjakin, joka tosin on jäänyt tosi vähäiselle käytölle :ashamed: kävin 4 kilsan hölkkälenkillä ja nyt ilmeisesti neiti nukahti, niin voin alkaa crossaan salkkareitten ajaks. tuleeko teillä muilla...
  20. S

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    häkkyrä: vitsi et sie oot ahkera nuissa liikunnoissa! mulla tulee varmaan 2000 kaloria liikunnoista parhaina viikkoina. että kyllä se paino sullaki pakostakin laskee kohta ja roimasti! mulla ainaki vaikuttaa menkat painoon usein, koska silloin turvottaa. mut nyt jatkan ruotsin läksyjä, jos...

Yhteistyössä