Hakutulokset

  1. R

    PIKA-APUA! KIHOMATOJEN HÄÄTÖ SAUNASSA??????????

    Taitaa ohjeissa olla, että 60 astetta ja parisen tuntia, joten tuo 80 astetta ja 3h piisaa kyllä! Voimia urakkaan!
  2. R

    Miten pääsen jättämään kirppisosastolle myynti-ilmoituksen?

    Äsh! No nyt se näkyy..Ehkä en ollut kirjautuneena vielä kun etsin..Sorry ja kiitos!
  3. R

    Miten pääsen jättämään kirppisosastolle myynti-ilmoituksen?

    Mutta kun avaan kirppiksen ei tule "aloita uusi kesk"..tms.. ??? Vai mistä mä sitä haen vai eikö vaan jostain syystä tule mulle näkyviin... :headwall:
  4. R

    Miten pääsen jättämään kirppisosastolle myynti-ilmoituksen?

    ..Voih...niin monen vuoden tauko, etten edes blondina ;) löydä mistä pääsen jättämään yhdistelmävaunut myyntiin. Auttakee... Kiitos jo etukäteen! :flower:
  5. R

    Onko muille raskaana oleville sanottu näin?

    Meidän nuorin syntyi tuosta 3:n päivä jälkeen (eli 36 viikolla tasan), joten eipä sun tartte kovasti hidastella!
  6. R

    Tietääkö kukaan? Suutari?

    Enpä ole minäkään ikinä joutunut, mutta nyt alkoi mietityttämään pystyykö...
  7. R

    Tietääkö kukaan? Suutari?

    :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
  8. R

    Tietääkö kukaan? Suutari?

    Koira p...... :kieh: meni ja purseskeli kengän korkoa. Tietääkö kukaan pystyykö suutari vaihtamaan koko koron vai vain niitä kantalappuja? Arvatkaa vaan ketuttaako?!? MURR.... Saatanpa kohta saada kivan kullanvärisen turkin itselleni..... :whistle: :attn:
  9. R

    18. päivä tipoilla ja vielä rähmii silmät

    juu ja nyt ihan mustanakin....
  10. R

    Miten jollain toisella voi olla just sama nikki ku mulla?

    http://keskustelu.kaksplus.fi/t841397#m8186434 täällä ihan samoja pohdiskelin kerran!
  11. R

    Esikoulu+poissaolot?

    Ei esikoulussa ole pakko olla aina paikalla! Jotkut haluavat, että opetellaan jo koulumaailmaan, siellähän on läsnäolovelvoite, mutta ei esikouluun kaikki lapset edes mene ollenkaan, vaikkakin suurinosa ikäluokasta käykin esiopetuksen. :flower:
  12. R

    Mitä hemm...ttiä?!?moderaattorit!!

    No kyllä joku toinenkin on voinut nähdä Nalle Puh ja Möhköfantti -elokuvan, josta keksin nimimerkkini.... ;) Että en tiedä onko ollut vain sattumaa, vai onko tahallista...Siihen viittaisi se, että kirjoitettu aina pienellä r-kirjaimella...eli olisi tietoinen mustasta Ruutelituusta, joka alkaa...
  13. R

    ikävä ja itkettää, paha olla todellakin...

    :hug: :hug: :hug:
  14. R

    Mitä hemm...ttiä?!?moderaattorit!!

    Niin mäkin oisin siitä tyytyväinen, mutta vain etu ja keskisormi on oikeasta kädestä saannu liikuntaa!!!
  15. R

    Mitä hemm...ttiä?!?moderaattorit!!

    Ei hitsi! Mulla menee hermo noiden poistamisessa!!! Harmaa musta ruutelituu on ollut aktiivinen mm. laihduttajissa! Mä ihan laihdun noita pois näppäillessä!!
  16. R

    Mitä hemm...ttiä?!?moderaattorit!!

    Okei! Mutta olen tästä täysin tietämätön =tällä harvoin! Mä vaan menen tyynesti ja poistan nyt kaikki ne mitä en oman profiilini alle allekirjoita!!! Kiitos teille!
  17. R

    Mitä hemm...ttiä?!?moderaattorit!!

    Ei haittaa sekaannu vaan! :)
  18. R

    Mitä hemm...ttiä?!?moderaattorit!!

    No yksi ainakin 9/06, mutta toi yksi jonka äsken poistin taisi olla 07??? En katsonut niin tarkkan kuin että kesäkuu oli.
  19. R

    Mitä hemm...ttiä?!?moderaattorit!!

    Pikku hetki tsekkaan!!!

Yhteistyössä