Miten jollain toisella voi olla just sama nikki ku mulla?

  • Viestiketjun aloittaja Vanha vakkari käväsemässä
  • Ensimmäinen viesti
Vanha vakkari käväsemässä
En oo kirjoittanut moneen vuoteen ko. nikillä, enkä pahemmin muillakaan nikeillä. Oon kirjautunut joskus ainoastaan y-viestien takia. Sillä joka käyttää mun nikkiä on mun profiilikin. Miten voi olla mahdollista?
 
silloin
ku tää palsta uusiutui, huomasin saman ongelman. ne kirjoitukset mitkä joku oli kirjoittanut harmaana samalla nimimerkillä kuin minä oli siirtynyt minun kirjoittamaksi. eli nou hätä, ei kukaan ole sun salasanaas keksinyt!!!
 
Vanha vakkari käväsemässä
Alkuperäinen kirjoittaja silloin:
ku tää palsta uusiutui, huomasin saman ongelman. ne kirjoitukset mitkä joku oli kirjoittanut harmaana samalla nimimerkillä kuin minä oli siirtynyt minun kirjoittamaksi. eli nou hätä, ei kukaan ole sun salasanaas keksinyt!!!
Viestejä on kirjoitettu mun nikillä jo paljon ennen palstan uudistumista.
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha vakkari käväsemässä:
Alkuperäinen kirjoittaja silloin:
ku tää palsta uusiutui, huomasin saman ongelman. ne kirjoitukset mitkä joku oli kirjoittanut harmaana samalla nimimerkillä kuin minä oli siirtynyt minun kirjoittamaksi. eli nou hätä, ei kukaan ole sun salasanaas keksinyt!!!
Viestejä on kirjoitettu mun nikillä jo paljon ennen palstan uudistumista.
NIIMPÄ!
joten kun palsta uudistu,niin jos joku on kirjottanu harmaana sun nimimerkillä,niin kun palsta uudistu niin ne harmaat nimimerkit muuttu mustiksi. =) ei sen kummempaa...
 
Vanha vakkari käväsemässä
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha vakkari käväsemässä:
Alkuperäinen kirjoittaja silloin:
ku tää palsta uusiutui, huomasin saman ongelman. ne kirjoitukset mitkä joku oli kirjoittanut harmaana samalla nimimerkillä kuin minä oli siirtynyt minun kirjoittamaksi. eli nou hätä, ei kukaan ole sun salasanaas keksinyt!!!
Viestejä on kirjoitettu mun nikillä jo paljon ennen palstan uudistumista.
NIIMPÄ!
joten kun palsta uudistu,niin jos joku on kirjottanu harmaana sun nimimerkillä,niin kun palsta uudistu niin ne harmaat nimimerkit muuttu mustiksi. =) ei sen kummempaa...
Jotku ei tajuu ja luulevat, et toisen samalla nikillä kirjoittaneen viestit on mun kirjoittamia.

 
vieras
No tällä voi olla nykyän ihan mistä tahansa. On tuplaprofiileja, täysin samoja nikkejä eri henkilöillä, samoja nikkejä siten että toine alkaa isolla toinen pienellä, mutta kaikki kirjoitukset menee toisen piikkiin jne. Ota yhteyttä ylläpitoon ja valvojiin. En viitsi itse enää olla edes musta, kun voi saada vielä jonkun tekstit omiin nimiin ja se ei kiinnosta. harva palsta kehittyy huonompaan suuntaan, mutta täällä se on onnistunut monella osa-alueella :(.
 

Yhteistyössä