Mitä hemm...ttiä?!?moderaattorit!!

Mun nicci on varastettu!!!
Kuinka on mahdollista, että joku kirjoittaa täällä mustana ruutelituuna (huom pienellä kirjoitettuna) ja minä olen musta Ruutelituu?!? Eipä muuta, mutta kun tämän toisen kirjoittajan profiilia klikkaa, niin tulee mun profiili ja kuva?!? Etsin eillistä ketjua omalla haulla ja törmäsin ihan kummiin ketjuihin joihin hän oli osallistunut...ja kas mun profiili näkyi niissä???? Muutaman niistä jo poistin..kun se jostain syystä onnistui minulta. Tähän on tultava muutos tai tämä harvoin vieraileva alkuperäinen Ruutelituu kerää kimpsunsa ja kampsunsa ja katoaa kokonaan täältä!!! *vihasta puhkuen* :kieh: :kieh: :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutelituu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oliko kuinka vanha ketju jossa klikkasit profiilin auki? Oliko ajalta ennen tätä uusinta palstauudistusta?
Pikku hetki tsekkaan!!!
Okkei.
No yksi ainakin 9/06, mutta toi yksi jonka äsken poistin taisi olla 07??? En katsonut niin tarkkan kuin että kesäkuu oli.
 
Tuon palstauudistuksen myötä ne kirjoitukset jotka ollaan harmaanakin kirjoitettu jonkin nikin nimellä, menevät nyt sen rekisteröityneen piikkiin. :/ Siis jotka kirjoitettiin ennen uudistusta. Ja näkyvät nyt mustina vaikka olisi harmaanakin kirjoitettu. Mutta jos nyt joku samalla nikillä kirjoittaisi, niin se näkys vaan harmaana.
 
Täällä samanlainen tappaus...triplamamma ja Triplamamma-niccit yhdistyneet...Paria toukokuista viestiä en tunnista omikseni, mutta kun niiden kohdalla klikkaa profiilin puolelle niin tulee meikäläisen profiili näkyviin. Mulla ei ole kolmosia, mutta kolme lasta kuitennii ;)

RouvaRajatapaus, kiitos, vastauksesi selvensi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös siitä silloin ollut puhetta että jos joku oli harmaana kirjoittanut käyttäen nicciä ruutelituu niin uudistuksen jälkeen ne tuli mustan kirjoittamiksi?!
Tuota minäkin yritin selittää. :)
Okei! Mutta olen tästä täysin tietämätön =tällä harvoin! Mä vaan menen tyynesti ja poistan nyt kaikki ne mitä en oman profiilini alle allekirjoita!!! Kiitos teille!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutelituu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös siitä silloin ollut puhetta että jos joku oli harmaana kirjoittanut käyttäen nicciä ruutelituu niin uudistuksen jälkeen ne tuli mustan kirjoittamiksi?!
Tuota minäkin yritin selittää. :)
Okei! Mutta olen tästä täysin tietämätön =tällä harvoin! Mä vaan menen tyynesti ja poistan nyt kaikki ne mitä en oman profiilini alle allekirjoita!!! Kiitos teille!
En minäkään kauaa tuota ole tiennyt. Mutta poista ihmeessä, onneksi pystyt tekemään sen. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutelituu:
Ei hitsi! Mulla menee hermo noiden poistamisessa!!! Harmaa musta ruutelituu on ollut aktiivinen mm. laihduttajissa! Mä ihan laihdun noita pois näppäillessä!!


Otan osaa, Ruutelituu! Harmi sinänsä kun mulla oli vain pari poistettavaa...jos se näppäileminen meinaan laihduttais...viis kiloa ainakin sais lähteä vattan kohdalta meikäläiseltä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja triplamamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutelituu:
Ei hitsi! Mulla menee hermo noiden poistamisessa!!! Harmaa musta ruutelituu on ollut aktiivinen mm. laihduttajissa! Mä ihan laihdun noita pois näppäillessä!!


Otan osaa, Ruutelituu! Harmi sinänsä kun mulla oli vain pari poistettavaa...jos se näppäileminen meinaan laihduttais...viis kiloa ainakin sais lähteä vattan kohdalta meikäläiseltä :p
Niin mäkin oisin siitä tyytyväinen, mutta vain etu ja keskisormi on oikeasta kädestä saannu liikuntaa!!!

 
Täytyy kyllä ihan ääneen ihmetellä, että kuka muka vahingossa kirjoittaisi harmaana nimimerkillä ruutelituu, esimerkiksi. Siis että tuo sana merkkaisi muka jollekin muullekin jotain, kuin alkuperäiselle Ruutelituulle? IHMETTELEN. Onko tahallista vai vahingossa....
 
Minulla on se käsitys, että harmaiden tekstit menivät ihan minkä vain nikin alle; eihän kaikilla harmailla nikeillä ollut mustaa vastinetta! Näin siis esim. harmaana keväällä 2007 kirjoittanut Tammikuinen ajokoira voi nyt näkyä mustana nikkina Inker Imatralt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
Täytyy kyllä ihan ääneen ihmetellä, että kuka muka vahingossa kirjoittaisi harmaana nimimerkillä ruutelituu, esimerkiksi. Siis että tuo sana merkkaisi muka jollekin muullekin jotain, kuin alkuperäiselle Ruutelituulle? IHMETTELEN. Onko tahallista vai vahingossa....
No kyllä joku toinenkin on voinut nähdä Nalle Puh ja Möhköfantti -elokuvan, josta keksin nimimerkkini.... ;) Että en tiedä onko ollut vain sattumaa, vai onko tahallista...Siihen viittaisi se, että kirjoitettu aina pienellä r-kirjaimella...eli olisi tietoinen mustasta Ruutelituusta, joka alkaa isolla...Tiedä häntä, mutta nyt on poistettu kaikki mun huomaamat ei mun kirjoitukset -anteeksi vaan "ruutelituu", mutta mun profiilin alle ei sun juttuja jää- olipa niissä asiaa tai ei! :flower:

 

Yhteistyössä