Onko muille raskaana oleville sanottu näin?

  • Viestiketjun aloittaja rv36
  • Ensimmäinen viesti
rv36
Olen rv35+4 ja kävin viikon jatkuneen verilimavuodon takia lääkärissä joka totesi että kohdunsuu pehmennyt ja 1cm auki. Kysyin lähtiessä että pitääkö tässä nyt ottaa vähän normaalia rauhallisemmin kun viikkoja vasta noin vähän niin totesi vain että ei täydy kuhan et ihan maratonia lähde juoksemaan. Jos synnytys on alkaakseen niin se kuulemma alkaa etkä voi sitä lepäilemällä estellä edes tässä vaiheessa.. Millaisia ohjeita muut on saanut tässä vaiheessa kun tuntuu itsestä vähän hassulta kun ei kehottanut yhtään hidastamaan tahtia?
 
vieras
rv 37 vauva katsotaan täysiaikaiseksi. Jos susta tuntuu, ettet entiseen tahtiin jaksa, niin hidastat tahtiasi (mitä sitten sillä tarkoitatkin). Raskaus ei ole sairaus kuitenkaan.
 
Niin
Ja tuollainen pehmeneminen ja avautuminen on kuitenkin normaalia, eli tuntuu että tee sitä mikä tuntuu hyvältä - jos supistukset yltyy koviks, niin sen mukaan, eli kuuntele kroppaasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rv36:
Olen rv35+4 ja kävin viikon jatkuneen verilimavuodon takia lääkärissä joka totesi että kohdunsuu pehmennyt ja 1cm auki. Kysyin lähtiessä että pitääkö tässä nyt ottaa vähän normaalia rauhallisemmin kun viikkoja vasta noin vähän niin totesi vain että ei täydy kuhan et ihan maratonia lähde juoksemaan. Jos synnytys on alkaakseen niin se kuulemma alkaa etkä voi sitä lepäilemällä estellä edes tässä vaiheessa.. Millaisia ohjeita muut on saanut tässä vaiheessa kun tuntuu itsestä vähän hassulta kun ei kehottanut yhtään hidastamaan tahtia?
Ei synnytystä enää estellä kun viikkoja on noin reilusti.
 
yksi sektio
Alkuperäinen kirjoittaja rv36:
Olen rv35+4 ja kävin viikon jatkuneen verilimavuodon takia lääkärissä joka totesi että kohdunsuu pehmennyt ja 1cm auki. Kysyin lähtiessä että pitääkö tässä nyt ottaa vähän normaalia rauhallisemmin kun viikkoja vasta noin vähän niin totesi vain että ei täydy kuhan et ihan maratonia lähde juoksemaan. Jos synnytys on alkaakseen niin se kuulemma alkaa etkä voi sitä lepäilemällä estellä edes tässä vaiheessa.. Millaisia ohjeita muut on saanut tässä vaiheessa kun tuntuu itsestä vähän hassulta kun ei kehottanut yhtään hidastamaan tahtia?
Mulla synty 36+3, eivät yrittäneet estellä! Tosin ei nopeutettukaan vaikka vedet oli menny. Kolmantena päivänä geelillä käynnisteltiin. Neljäntenä leikattiin kun kuume nousi.
 

Yhteistyössä