Hakutulokset

1. Harald Hippiäinen

Mistä nettikauppasivustoilta voi ostaa laskulla? OSamaksulla esim,

Eli saa maksaa vasta, kun näkee tuotteen, Laittakaa linkin perään tuoteala mitä sivusto myy.
  2. Harald Hippiäinen

hui apua, nyt meilläkin on sellainen suulle pussaava taapero ! *turha*

Voi perkule, Luin PUSSAAVA TAPETTI :laugh: ja juu on silmälasit :snotty:
  3. Harald Hippiäinen

Mitä Sinun menoja miehesi maksaa jos Sinulla ei rahaa?

En jaksanut (laiskuuksissani :xmas: ) lukea ketjua, mutta silloin, kun olin avo- ja avoliitossa niin maksoin lähes kaiken, kun vaimo oli kotona ja itselläni OLI säästöjä sekä osake) Mutta älkää jumalauta tehkää sitä virhettä, että annnatte vaimon/miehen hoitaa perheen raha-asiat ja kaikkea EI...
  4. Harald Hippiäinen

Entisen yhteydenotto

En lukenut koko ketjua mutta exäsi: a) haluaa sut takaisin oikeasti, kun ei ole löytänyt vertaistaan b) haluaa sänkyysi känniset soitot kannattaa unohtaa kokonaan. Nainen ottaa asian vakavammin selvinpäin soitettuna. :ashamed: Tosin joskus nuorempana erehdyin niihinkin :snotty: :snotty: ...
  5. Harald Hippiäinen

Johanna Tukiainen, facebook :(

Tuksun profiili on julkinen. Tosin mietin välilllä, jos alkais sen kaveriksi ja voisin koittaa ja yrittää kertoa järkeä, mutta en jaksa jos sen sisko, vanhemmat sun muutkaan ei ole sitä tehnyt. Eikö tuo pitäisi saada psykologiseen arviointiin. Ainakin huomioinhakuinen persoonalliuus ja elää...
  6. Harald Hippiäinen

Lätkämatsi taas sopivaan aikaan....

Jep. Suomi- Tselli klo 17.00 (tai tarkka-aloitusaika lienee 17.15)
  7. Harald Hippiäinen

Lätkämatsi taas sopivaan aikaan....

Kauppaan ennen tai jälkeen. Sitä ennen olen liimattuna sohvaan ja tauoilla käyn Veikkauksen sivuilla lyömässä vetoa mm. seuraavasta maalita ja sen tekijässtä. MM.kisojen aikaan olen sijoittanut 20e ja tähän mennessä voittoa on tullut 87,57e :D Muusta urheilusta keihöönheittoa lukuuottamatta en...
  8. Harald Hippiäinen

onneksi ei unohtanut lasta/vauvaa

Alkava alzheimer? Voi alkaa nuorellakin iällä.
  9. Harald Hippiäinen

Selluliittikipu

Onko naisilla sellaisiakin kipuja :o :o
  10. Harald Hippiäinen

mitä mieltä mun naamasta? *kuva*

Luonnollisen kaunis. Onko sulla ruskeat silmät?
  11. Harald Hippiäinen

Tukiaisen häät peruttu

Eipä ollut yllätys. Julkisuustempauksia, jotta kansa ei unohtaisi hänen "ihanuuttaan". :laugh:
  12. Harald Hippiäinen

Mitä Hakunilassa tapahtuu???

Se on tapahtunut jo 16:13.
  13. Harald Hippiäinen

8-vuotias tyttö kertoi nallekarhu sylissään kuinka kaksi 10-vuotiasta poikaa raiskasi hänet

Kyllähän tuon tapaista tapahtuu suomessakin. Exäni ollessa 8-9v. isommat pihan pojat käyttivät hyväksi muutaman kerran, tiputtivat pyörän kerrostalon katolta ja sanoivat, että hänelle käy samoin, jos kertoo. Kuten tässä exäni tapauksessa niin monet tapaukset jäävät poliisilta ja medialta...
  14. Harald Hippiäinen

Se tyttö oli valehdellut siitä raiskauksesta.

Tuota pelkoa minäkin epäilen.
  15. Harald Hippiäinen

Siis MISTÄ ei misrä :headwall:
  16. Harald Hippiäinen

Misrä tuon ikäinen keksii tuollaista? :o
  17. Harald Hippiäinen

Mamu-vapaa päiväkoti Oulussa?

En mä tarkoittanut, että mulla olisi päihdevanhempia jotain vastaan. Tottakai lapseni saa leikkiä heidän lasten kanssaan. Tarkoitin vain, että miksi mamut koetaan suuremmaksi ongelmaksi, kun meillä on omassakin väestössä kaikenlaisia ihmisiä.
  18. Harald Hippiäinen

En mä tarkoittanut, että mulla olisi päihdevanhempia jotain vastaan. Tottakai lapseni saa leikkiä heidän lasten kanssaan. Tarkoitin vain, että miksi mamut koetaan suuremmaksi ongelmaksi, kun meillä on omassakin väestössä kaikenlaisia ihmisiä.
  19. Harald Hippiäinen

No kyllä päihdeperheet on pahempi, kun ei esim. voi lastaan päästää aina niille leikkimään jos vanhemmat päihtyneitä. Usein näissä perheissä on myös perheväkivaltaa yms.

Yhteistyössä