Hakutulokset

1. Harald Hippiäinen

Aikamoinen C.S.I tuo Anneli Auer

Osaiskohan se vielä analysoida miksi ikkuna rikottiin sisältä päin (sirpaleiden perusteella)?
  2. Harald Hippiäinen

Ruvetaan otta rajan toiselta puolelta porukkaa töihin ja tuodaan ruuat ulkomailta, lakkoilkoon vaan sitä haluavat sitten niin paljoko jakavat!!

Mieti millaiset palkat ja työolot sulla olisi, jos ei ammattiliitot olisi vuosien varrella saanut oloja paremmaksi. Lakko on paras vaikutuskeino. Taidat olla joku oikeistolainen porvari. :headwall:
  3. Harald Hippiäinen

Mamu-vapaa päiväkoti Oulussa?

Mun pojalla on parhaat kaverit venäläisien vanhempien lapsia, oma tuttavapiiri on n. 40 % prosenttia ulkomaalaistaustainen ja mitään slummielämää eivät vietä tai pyöri viikonloppuisin lähipubissa. Monet on absolutisteja ja tupakoimattomia sekä korkeasti koulutettuja, mutta heidän on vaikea saada...
  4. Harald Hippiäinen

Mamu-vapaa päiväkoti Oulussa?

Jos varmistaisit vielä ettei ole sossutukien varassa elävien lapsia tai yh-äitien lapsia samassa päiväkodissa? Ties mitä sellaisen kaveripiirin vaikutus on sun kullanmuruun :kieh:
  5. Harald Hippiäinen

Ollaankohan me sit jotenkin epänormaaleja...

Yksi epänormaali ilmoittautuu sitten :attn:
  6. Harald Hippiäinen

Me hukutaan tuhkaan, kun kaikki tupakoitsijatkin levittää tuhkaaaa!

Kohta saadaan sitten tehdä tuhkakakkuja hiekkakakkujen sijaan :laugh:
  7. Harald Hippiäinen

SEPRAM väsyttää!!

Kyllä ne menee ohi, kun elimistö tottuu. Useimmiten uusissa lääkkeissä on muutama päivä/viikko totuttelemista. Ja Sepram ei ole kolmiolääke niin ei aiheuta pidemmän päälle mitään sekavuutta. Kyllä se siitä :hug:
  8. Harald Hippiäinen

Mitä panna lapselle päälle nukkumaan?

Sinne tuhkan keskellekö? :o :laugh:
  9. Harald Hippiäinen

Me hukutaan tuhkaan, kun kaikki tupakoitsijatkin levittää tuhkaaaa!

Ennemmin maailma hukkkuu muoviin, kun ei maadu |O
  10. Harald Hippiäinen

Käytätkö pyyhettä tuolilla, ettei tule kustahroja

Mä ulkoilutan niitä. Omakotitalo pitäisi hankkia, kun kerrostalon raput on hieman hankalia. Tuo pyörillä varustettu tuoli kyllä liikkuu liiankin vikkelästi. Ei meinaa perässä pysyä. Sideharsovaippoja kokeiltiin, mutta tuli kamalasti pyykkiä. Ja tuo sohva, no... se nyt vaan on vähän vaikeampi...
  11. Harald Hippiäinen

Voisitko ostaa 6-vuotiaalle pojallesi tällaiset? sis.linkin

Erottuisi ainakin eskarissa niistä muista sinisisten ja punaisten sadehousujen klaaneista :D
  12. Harald Hippiäinen

Kun jotkut sanovat että hedelmöityksen tuntee...

Mun vaimo sanoi tuntevansa jotenkin. Ei tunne ovulaatioita kuulemma. Ei oikein omakohtaista kokemusta :whistle:
  13. Harald Hippiäinen

G: minkä ikäinen olet?

Vähäsen vaille kolmeakymppiä :D
  14. Harald Hippiäinen

Kui tähän voi jäädänäin koukkuun!

Eli elinikäinen riippuvuus :o
  15. Harald Hippiäinen

Eli luulotautiakin vielä :o Kuinkas voimakkaana tämä koukkuun jääminen on verrattavissa muihin riippuvuuksiin? Voikos tästä parantua? |O
  16. Harald Hippiäinen

Älkää nyt tiukkikset avatko, mutta

Juu, mutta mä olenkin bi-mies :snotty:
  17. Harald Hippiäinen

Oon ihan sekaisin...

Onnitelut! :flower:
  18. Harald Hippiäinen

Mitkä on vieroitusoireet? Pitääpä näin uutena pitää tämä kohtuukäyttönä :D
  19. Harald Hippiäinen

olen varmasti paska kaveri

Tunteesi on ihan ymmärrettäviä. Paskaksi kaveriksi sut tekee vain se miten suhtaudut ja sanot kaverillesi. Eli jätä omat tunteesi taka-alalle kaverisi seurassa ja koita tukea häntä. :hug:

Yhteistyössä