Sanoppa muuta! Tai siis, älä sano!Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:EI JUMALAUTA
jos laittaa potan alle ja opettaa ne huutamaan "pyyhkimään!"Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä oonkin miettiny mitä ihmeen tahroja ja lammikoita tuolien alla on aina aamuisin. Ne siis kuseksii mun "selän takana"! Hyvä että olin nyt palstalla, että tääkin selvis. Äkkiä asentamaan pyyhe jokaisen tuolin alle! Vai oppiskohan ne käymään kissanhiekkalaatikolla? Kokemusta kellään?
Mä ulkoilutan niitä. Omakotitalo pitäisi hankkia, kun kerrostalon raput on hieman hankalia. Tuo pyörillä varustettu tuoli kyllä liikkuu liiankin vikkelästi. Ei meinaa perässä pysyä.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä oonkin miettiny mitä ihmeen tahroja ja lammikoita tuolien alla on aina aamuisin. Ne siis kuseksii mun "selän takana"! Hyvä että olin nyt palstalla, että tääkin selvis. Äkkiä asentamaan pyyhe jokaisen tuolin alle! Vai oppiskohan ne käymään kissanhiekkalaatikolla? Kokemusta kellään?
Olipas hauska juttu. Mä ihan asiallisesti kysyn että suojaatteko tuolien kankaita mitenkään. Ne kankaat todellakin laikuttuu jos ei suojata.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä oonkin miettiny mitä ihmeen tahroja ja lammikoita tuolien alla on aina aamuisin. Ne siis kuseksii mun "selän takana"! Hyvä että olin nyt palstalla, että tääkin selvis. Äkkiä asentamaan pyyhe jokaisen tuolin alle! Vai oppiskohan ne käymään kissanhiekkalaatikolla? Kokemusta kellään?
Minkä me sille voidaan että teidän perheessä eritteet sotkee tuolitkin?Alkuperäinen kirjoittaja yksi:Olipas hauska juttu. Mä ihan asiallisesti kysyn että suojaatteko tuolien kankaita mitenkään. Ne kankaat todellakin laikuttuu jos ei suojata.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä oonkin miettiny mitä ihmeen tahroja ja lammikoita tuolien alla on aina aamuisin. Ne siis kuseksii mun "selän takana"! Hyvä että olin nyt palstalla, että tääkin selvis. Äkkiä asentamaan pyyhe jokaisen tuolin alle! Vai oppiskohan ne käymään kissanhiekkalaatikolla? Kokemusta kellään?
Juu, en minäkään.Alkuperäinen kirjoittaja gytt:Mä en kyllä kuseksi kun istun tuolilla..?
Kyllä kannattaa harkita tuoleja, joissa ei ole kangaspäällysiä, jos yksi sun toinen perheenjäsen laskee alleen...Alkuperäinen kirjoittaja yksi:Olipas hauska juttu. Mä ihan asiallisesti kysyn että suojaatteko tuolien kankaita mitenkään. Ne kankaat todellakin laikuttuu jos ei suojata.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä oonkin miettiny mitä ihmeen tahroja ja lammikoita tuolien alla on aina aamuisin. Ne siis kuseksii mun "selän takana"! Hyvä että olin nyt palstalla, että tääkin selvis. Äkkiä asentamaan pyyhe jokaisen tuolin alle! Vai oppiskohan ne käymään kissanhiekkalaatikolla? Kokemusta kellään?
Kyllä ne kuule sotkee teilläkin jos kangas on suojaamaton.Alkuperäinen kirjoittaja senkin provo:Minkä me sille voidaan että teidän perheessä eritteet sotkee tuolitkin?
Kiva että pidit jutusta. Mustakin on hauskaa että tiedän mitä ne tahrat on meidän ruokäpöydän alla. Anteeksi kun en tarpeeksi selkeästi vastannut sun kysymykseen. Me siis ollaan oltu niin typeriä, ettei olla suojattu tuoleja mitenkään. :ashamed: Siis ennen tätä. Nyt on jo suojattu! =)Alkuperäinen kirjoittaja yksi:Olipas hauska juttu. Mä ihan asiallisesti kysyn että suojaatteko tuolien kankaita mitenkään. Ne kankaat todellakin laikuttuu jos ei suojata.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä oonkin miettiny mitä ihmeen tahroja ja lammikoita tuolien alla on aina aamuisin. Ne siis kuseksii mun "selän takana"! Hyvä että olin nyt palstalla, että tääkin selvis. Äkkiä asentamaan pyyhe jokaisen tuolin alle! Vai oppiskohan ne käymään kissanhiekkalaatikolla? Kokemusta kellään?
Selitä nyt vielä MITEN? Jos istun housut jalassa tuolilla niin mitähän tahroja siihen mahtaa erittyä?Alkuperäinen kirjoittaja yksi:Kyllä ne kuule sotkee teilläkin jos kangas on suojaamaton.Alkuperäinen kirjoittaja senkin provo:Minkä me sille voidaan että teidän perheessä eritteet sotkee tuolitkin?
Kokemusta on. Katsopa vaikka julkisten tilojen kangastuoleja, kusitahroja täynnä.
Kyllä tahrat tulee housunkin läpi, eihän niissä muuten oisi tahroja. Tahra juuri tarkottaa että erite menee läpi kankaan.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Selitä nyt vielä MITEN? Jos istun housut jalassa tuolilla niin mitähän tahroja siihen mahtaa erittyä?
No onneksi sain edes yhden asiallisen vastauksen, kiitos. Juuri näin itsekin. Millaisia muovipäällysteiset tuolit, missä myydään?Alkuperäinen kirjoittaja MinnaMaria:Hyvä kysymys! Mutta ihmeellisiä vastauksia... voi hyvänen aika, ap kysyi asiallisesti, järkevää asiaa! No niin: Meillä on tuosta syystä muovituolit, ja mä pyyhin ne puhtaaksi monta kertaa päivässä ja välillä pesen kunnolla&desinfioin. Yhdessä tuolissa (tässä mun kirjoituspöydän tuolissa jossa just istun) on kangas ja kyllä, tässä käytän aina pyyhettä. Vaihdan sen yleensä kerran päivässä. Silloin kun olen paljon tällä palstalla ja nauran näille jutuille, tulee paljon pissatahroja, niin pyyhkeen joutuu vaihtaa useammin, heti kun nousen tästä...
Yksinkeskustelua, luulisin!Alkuperäinen kirjoittaja yksi:No onneksi sain edes yhden asiallisen vastauksen, kiitos. Juuri näin itsekin. Millaisia muovipäällysteiset tuolit, missä myydään?Alkuperäinen kirjoittaja MinnaMaria:Hyvä kysymys! Mutta ihmeellisiä vastauksia... voi hyvänen aika, ap kysyi asiallisesti, järkevää asiaa! No niin: Meillä on tuosta syystä muovituolit, ja mä pyyhin ne puhtaaksi monta kertaa päivässä ja välillä pesen kunnolla&desinfioin. Yhdessä tuolissa (tässä mun kirjoituspöydän tuolissa jossa just istun) on kangas ja kyllä, tässä käytän aina pyyhettä. Vaihdan sen yleensä kerran päivässä. Silloin kun olen paljon tällä palstalla ja nauran näille jutuille, tulee paljon pissatahroja, niin pyyhkeen joutuu vaihtaa useammin, heti kun nousen tästä...
Siis mitä eritteitä susta valuu?Alkuperäinen kirjoittaja yksi:No onneksi sain edes yhden asiallisen vastauksen, kiitos. Juuri näin itsekin. Millaisia muovipäällysteiset tuolit, missä myydään?Alkuperäinen kirjoittaja MinnaMaria:Hyvä kysymys! Mutta ihmeellisiä vastauksia... voi hyvänen aika, ap kysyi asiallisesti, järkevää asiaa! No niin: Meillä on tuosta syystä muovituolit, ja mä pyyhin ne puhtaaksi monta kertaa päivässä ja välillä pesen kunnolla&desinfioin. Yhdessä tuolissa (tässä mun kirjoituspöydän tuolissa jossa just istun) on kangas ja kyllä, tässä käytän aina pyyhettä. Vaihdan sen yleensä kerran päivässä. Silloin kun olen paljon tällä palstalla ja nauran näille jutuille, tulee paljon pissatahroja, niin pyyhkeen joutuu vaihtaa useammin, heti kun nousen tästä...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Muista oma pyyhe miespuolisten vieraitten alle, ettei tule vahinkolapsia
Kyllä ne tahrat tulee (ainakin meillä) ihan muusta kun alle kuseskelusta tai miehen perseestä! Esim. lapset sotkee likaisilla käsillä tai ruokaa tippuu. Ei ne mitään eritetahroja ole!Alkuperäinen kirjoittaja yksi:Kyllä tahrat tulee housunkin läpi, eihän niissä muuten oisi tahroja. Tahra juuri tarkottaa että erite menee läpi kankaan.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Selitä nyt vielä MITEN? Jos istun housut jalassa tuolilla niin mitähän tahroja siihen mahtaa erittyä?