Jelppii
Otteleeks exät yleensä entisiin ja varsinkin jättäjiinsä yhteyttä monen vuoden jälkeen ellei heil ole kiinnostusta taustalla?
Mun ex otti yhteyttä 12v jälkeen.Muuten vaan vkyseli kuulumisia.Alkuperäinen kirjoittaja Jelppii:Otteleeks exät yleensä entisiin ja varsinkin jättäjiinsä yhteyttä monen vuoden jälkeen ellei heil ole kiinnostusta taustalla?
V*tt.. olisi pitänyt arvata että miehen kommenttihan toi oli, oletko "Pate" itse sitten toiminut niin, jopa onnistunut?Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Jospa sen teki mieli jotain, kyllähän sä tiedät mitä Jos se käynyt vanhoja hoitoja puhelimella läpi että keneltä irtois. Mutta ketäpä sen tietää mitkä ovat motiviit.
Niin munkin, wowAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun ex otti yhteyttä 12v jälkeen.Muuten vaan vkyseli kuulumisia.Alkuperäinen kirjoittaja Jelppii:Otteleeks exät yleensä entisiin ja varsinkin jättäjiinsä yhteyttä monen vuoden jälkeen ellei heil ole kiinnostusta taustalla?
Ei todellakaan ainakaan mua.Alkuperäinen kirjoittaja melind:Niin munkin, wowAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun ex otti yhteyttä 12v jälkeen.Muuten vaan vkyseli kuulumisia.Alkuperäinen kirjoittaja Jelppii:Otteleeks exät yleensä entisiin ja varsinkin jättäjiinsä yhteyttä monen vuoden jälkeen ellei heil ole kiinnostusta taustalla?
Janottiko yhtään vanhat suolat?
En harrasta moista touhua, minulle on soittanut joskus parikin exää ja halunnut tulla yöksi, jos välit ovat ok niin mitä sitten. Voihan sitä välillä muistella menneitä.Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:V*tt.. olisi pitänyt arvata että miehen kommenttihan toi oli, oletko "Pate" itse sitten toiminut niin, jopa onnistunut?Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Jospa sen teki mieli jotain, kyllähän sä tiedät mitä Jos se käynyt vanhoja hoitoja puhelimella läpi että keneltä irtois. Mutta ketäpä sen tietää mitkä ovat motiviit.
Anteex, mut niin...kyl voi tehdä mieli oikeesti muistelle menneitä, selvittää jopa eron syyt...Alkuperäinen kirjoittaja Pate:En harrasta moista touhua, minulle on soittanut joskus parikin exää ja halunnut tulla yöksi, jos välit ovat ok niin mitä sitten. Voihan sitä välillä muistella menneitä.Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:V*tt.. olisi pitänyt arvata että miehen kommenttihan toi oli, oletko "Pate" itse sitten toiminut niin, jopa onnistunut?Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Jospa sen teki mieli jotain, kyllähän sä tiedät mitä Jos se käynyt vanhoja hoitoja puhelimella läpi että keneltä irtois. Mutta ketäpä sen tietää mitkä ovat motiviit.
Miksipä ei, mistä sitä kenenkään motiiveja tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:Anteex, mut niin...kyl voi tehdä mieli oikeesti muistelle menneitä, selvittää jopa eron syyt...Alkuperäinen kirjoittaja Pate:En harrasta moista touhua, minulle on soittanut joskus parikin exää ja halunnut tulla yöksi, jos välit ovat ok niin mitä sitten. Voihan sitä välillä muistella menneitä.Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:V*tt.. olisi pitänyt arvata että miehen kommenttihan toi oli, oletko "Pate" itse sitten toiminut niin, jopa onnistunut?Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Jospa sen teki mieli jotain, kyllähän sä tiedät mitä Jos se käynyt vanhoja hoitoja puhelimella läpi että keneltä irtois. Mutta ketäpä sen tietää mitkä ovat motiviit.
Näin on.Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Jospa sen teki mieli jotain, kyllähän sä tiedät mitä Jos se käynyt vanhoja hoitoja puhelimella läpi että keneltä irtois. Mutta ketäpä sen tietää mitkä ovat motiviit.
kumpi jätti, eli olisk tää ex jättämäsi vai toistepäin?Alkuperäinen kirjoittaja marrrrra:Itse huomasin aikoinaan exän yhteydenotoista sen että halusi vaan "muistella menneitä" makkarin puolella. kahden vuoden eron jälkeen laittoi viestejä joissa kehui mua taivaisiin asti. Tuli jopa työopaikalle lounastauoilla kukkineen päivineen. Ja minulla siis tuolloin oli jo uusi suhde. Siinäpä sitte oli selittelemistä uudelle miehelleni Mutta exät, kaikki mun exät, ovat olleet ja tulevat mulle olemaan täysiä kuspissapäitä Enkä vapaaehtoisesti ole yhteyksissä heihin.
vaihtoehto Aaa..h kivempi.Alkuperäinen kirjoittaja Harald Hippiäinen:En lukenut koko ketjua mutta exäsi: a) haluaa sut takaisin oikeasti, kun ei ole löytänyt vertaistaan b) haluaa sänkyysi
känniset soitot kannattaa unohtaa kokonaan. Nainen ottaa asian vakavammin selvinpäin soitettuna.
:ashamed: Tosin joskus nuorempana erehdyin niihinkin :snotty: :snotty: , mutta nolotti naisen ja mun puolesta.