Entisen yhteydenotto

• Viestiketjun aloittaja Jelppii
  • Ensimmäinen viesti
Pate
Jospa sen teki mieli jotain, kyllähän sä tiedät mitä :D Jos se käynyt vanhoja hoitoja puhelimella läpi että keneltä irtois. Mutta ketäpä sen tietää mitkä ovat motiviit.

Huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:
Jospa sen teki mieli jotain, kyllähän sä tiedät mitä :D Jos se käynyt vanhoja hoitoja puhelimella läpi että keneltä irtois. Mutta ketäpä sen tietää mitkä ovat motiviit.
V*tt.. olisi pitänyt arvata että miehen kommenttihan toi oli, oletko "Pate" itse sitten toiminut niin, jopa onnistunut?

melind
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jelppii:
Otteleeks exät yleensä entisiin ja varsinkin jättäjiinsä yhteyttä monen vuoden jälkeen ellei heil ole kiinnostusta taustalla?
Mun ex otti yhteyttä 12v jälkeen.Muuten vaan vkyseli kuulumisia.
Niin munkin, wow :)
Janottiko yhtään vanhat suolat?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja melind:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jelppii:
Otteleeks exät yleensä entisiin ja varsinkin jättäjiinsä yhteyttä monen vuoden jälkeen ellei heil ole kiinnostusta taustalla?
Mun ex otti yhteyttä 12v jälkeen.Muuten vaan vkyseli kuulumisia.
Niin munkin, wow :)
Janottiko yhtään vanhat suolat?
Ei todellakaan ainakaan mua.

Pate
Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh:
V*tt.. olisi pitänyt arvata että miehen kommenttihan toi oli, oletko "Pate" itse sitten toiminut niin, jopa onnistunut?
En harrasta moista touhua, minulle on soittanut joskus parikin exää ja halunnut tulla yöksi, jos välit ovat ok niin mitä sitten. Voihan sitä välillä muistella menneitä.

liinu
En tiedä mikä miesten päässä liikkuu. Mulle on useampikin exä soitellut vuosien tauon jälkeen.

Yksi soitti (humalassa tosin), että ovat tulossa mun kotikaupunkiin festareille, olisi kiva nähdä pitkästä aikaa. Toinen soitti monen monen vuoden jälkeen (selvinpäin), kun se oli ajanut autolla mun vanhempien kotitalon ohitse ja mä olin tullut sille mieleen. Yksi soitteli useampaankin kertaan sekä kännissä että selvinpäin ja kyseli kuulumisia. Ja yksi soitteli, kun se oli aloittanut myymään GNLD-tuotteita ja se halusi mut ihan ehdottomasti toimintaan mukaan. Tää viimeisin oli ehkä huvittavin :D

En tiedä, en ole näiden herrojen motiiveita kysellyt. Näistä joka ikinen mies oli sellainen, että aikanaan ovat jättäneet mut, mutta mun mielestä on ihan turha haikailla jotain mennyttä. Jos ei tajunnut silloin pitää kiinni, niin omahan on menetyksensä :)

Huhhuh
En harrasta moista touhua, minulle on soittanut joskus parikin exää ja halunnut tulla yöksi, jos välit ovat ok niin mitä sitten. Voihan sitä välillä muistella menneitä.
Anteex, mut niin...kyl voi tehdä mieli oikeesti muistelle menneitä, selvittää jopa eron syyt...

Pate
Anteex, mut niin...kyl voi tehdä mieli oikeesti muistelle menneitä, selvittää jopa eron syyt...
Miksipä ei, mistä sitä kenenkään motiiveja tietää.

*Onko se nyt sitten niin erikoista olla ex:nsä kanssa tekemisissä? Meillä ollaan aivakin ihan hyvissä väleissä ja vaihdellaan kuulumisia useinkin, ex:ä käy jopa vanhempieni luona kahvittelemassa ja tekee talvella lumitöitä jos tarve vaatii.
Tietysti jos yhteydenpidosta on monta vuotta tilanne saattaa olla hieman outo, mutta ehkä kyseessä tosiaan oli vaan nostalgia :)

marrrrra
Itse huomasin aikoinaan exän yhteydenotoista sen että halusi vaan "muistella menneitä" makkarin puolella. kahden vuoden eron jälkeen laittoi viestejä joissa kehui mua taivaisiin asti. Tuli jopa työopaikalle lounastauoilla kukkineen päivineen. Ja minulla siis tuolloin oli jo uusi suhde. Siinäpä sitte oli selittelemistä uudelle miehelleni :D Mutta exät, kaikki mun exät, ovat olleet ja tulevat mulle olemaan täysiä kuspissapäitä :) Enkä vapaaehtoisesti ole yhteyksissä heihin.

En lukenut koko ketjua mutta exäsi: a) haluaa sut takaisin oikeasti, kun ei ole löytänyt vertaistaan b) haluaa sänkyysi
känniset soitot kannattaa unohtaa kokonaan. Nainen ottaa asian vakavammin selvinpäin soitettuna.
:ashamed: Tosin joskus nuorempana erehdyin niihinkin :snotty: :snotty: , mutta nolotti naisen ja mun puolesta.

Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja marrrrra:
Itse huomasin aikoinaan exän yhteydenotoista sen että halusi vaan "muistella menneitä" makkarin puolella. kahden vuoden eron jälkeen laittoi viestejä joissa kehui mua taivaisiin asti. Tuli jopa työopaikalle lounastauoilla kukkineen päivineen. Ja minulla siis tuolloin oli jo uusi suhde. Siinäpä sitte oli selittelemistä uudelle miehelleni :D Mutta exät, kaikki mun exät, ovat olleet ja tulevat mulle olemaan täysiä kuspissapäitä :) Enkä vapaaehtoisesti ole yhteyksissä heihin.
kumpi jätti, eli olisk tää ex jättämäsi vai toistepäin?

:D
Alkuperäinen kirjoittaja Harald Hippiäinen:
En lukenut koko ketjua mutta exäsi: a) haluaa sut takaisin oikeasti, kun ei ole löytänyt vertaistaan b) haluaa sänkyysi
känniset soitot kannattaa unohtaa kokonaan. Nainen ottaa asian vakavammin selvinpäin soitettuna.
:ashamed: Tosin joskus nuorempana erehdyin niihinkin :snotty: :snotty: , mutta nolotti naisen ja mun puolesta.
vaihtoehto Aaa..h kivempi.

j
No minuun on otettu yhteyttä. Eli jättämäni ex otti yhteyttä muutaman vuoden päästä erostamme. En loppujen lopuksi tiedä, oliko hällä jotain taka-ajatuksia, ehkä ohikiitävän pettymyksen havaitsin hänen äänessään, kun hän kuuli elämäntilanteestani. Minä olin nimittäin siinä vaiheessa jo kihloissa (hääpäivä lukkoon lyötynä ) ja odotin ensimmäistä lastani. Ja tuo exäni on sen verran suoraselkäinen mies, että ei tasan ala varattuja vikittelemään.

Kaveriksi on kuitenkin sillä tavalla jäänyt, että jutellaan, jos esimerkiksi kisoissa törmätään. Ja välillä saan häneltä sähköpostia tai tekstareita, jossa siis ihan kuulumisiaan kertoo. Hänelläkin on nyt jo perhe; vaimo ja useampi lapsi.

Yhteistyössä