onneksi ei unohtanut lasta/vauvaa

• Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mulle kävi kerran niin että unohdin koiran kaupan eteen, siellä missä silloin asuttiin niin kotoota kauppaan oli noin 5min matka, lähdin siis kaupasta ulos ja menin kotiin ja ihmettilin että missä koira on kun ei tullut vastaan ovelle, siinä sit jäi ruuat eteiseen ja lähin äkkiä juoksemaan kaupan eteen, sen jälkeen ei onneksi koira ole enään unohtunut ja enkä edes enään ota koiraa mukaan mihinkään missä pitää koira ulos yksin jättää.

Mun äitipuoli unohti koiran kaupan eteen silloin, kun oli juuri saanut mun pikkusiskon. Ottaen huomioon, miten lahopääksi sitä itse muuttui vasta synnyttäneenä, en yhtään ihmettele :LOL:

Kun äitipuoli tajusi unohtaneensa koiran sinne kaupalle, ei se enää ollutkaan siellä, mutta löytyi onneksi paikallisen poliisiaseman putkasta! Poliisit olivat korjanneet koirareppanan talteen sieltä kaupalta. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.

Toivottavasti tässäkin tapauksessa on jokin lieventävä asianhaara mukana, eikä unohdus ollut pelkkää piittaamattomuutta. Ja onneksi kaupan henkilökunta tajusi juottaa koiraa, helteisenä päivänä voi nopeasti iskeä lämpöhalvaus.

Yhteistyössä