Hakutulokset

  1. ouel

    En tiedä onko jo kysytty, mutta mitä lasissa/pullossa/tölkissä?

    taitaa olla kohta vaan teetä :D jos ois ees jotain alkoa kaapissa, niin tänään ois kyllä ketutukseen sihauttanut |O
  2. ouel

    minkämakinen/värinen neekerinpusu on paras?

    Ne taitaa muuten olla nykyään vaan Brunbergin suukkoja ;) just sen takia kun ei "ole korrektia käyttää enää sanaa neekeri" mutta ne pussaavat neek...siis tummat ihmiset on edelleen kyllä rasian kyljessä =)
  3. ouel

    Teinikännien top 3 juomat (Alko)

    Joo ja sitten baarissa "mummon tossu/mummon tohveli" jossa siis oli baileysiä ja salmaria. Huh. Enää ei mee kyllä baileys eikä dooleys eikä mikään kiukkumakea :$
  4. ouel

    minkämakinen/värinen neekerinpusu on paras?

    1. mokka 2. vanija 3. banaani 4. mansikka :p
  5. ouel

    G: mitä lasissa?

    Rooibos-aavikkokerma-teetä. Kovaa kamaa :D
  6. ouel

    Teinikännien top 3 juomat (Alko)

    Ainiin ja sitten tietysti Leijona+Fanta shokata tai Fanta exotic! Molemmat olivat loistavia Fantoja, mutta ei ole näkynyt enää ainakaan viiteen vuoteen kaupoissa :(
  7. ouel

    Sössöti sössöti....

    :laugh: :laugh: tää on kyllä totta!
  8. ouel

    Teinikännien top 3 juomat (Alko)

    No teininä ei kauhesti tullut juotua (kerran join alaikäisenä :D pari siideriä..ne oli muuten Golden capin Dark perryä ja finlandiaa +appelsiinimehua) Mutta sitten myöhemmin 18-19 vee oli kova juttu Green cat (taitaa saada vieläki) El Tiempo-valkkari ja Swing-vahva siideri (iso pullo joku 7 dl) B)
  9. ouel

    Muffinsseihin paras täyte?

    Jep ja jostain luin vinkin että mustikat kannattaa pyöritellä pikkusen jauhoissa, ettein koko muffinssitaikinasta tule sitten sinertävän-harmaanväristä ;) makuunhan ei vaikuttane, ulkonäköön lähinnä =)
  10. ouel

    Ehdotus: juttustelu ketju (ja ennätysyritys)

    Mä haluan mun gradun tehdyksi, mä haluan mun yhen word-tiedoston auki, jota tää paskakone herjaa ettei pysty avaamaan :headwall: :headwall: mä haluan vaan elämässä etiäppäin! valivalinatinati... :kieh:
  11. ouel

    Voinko piilottautua fb:ssä kokonaan yhdeltä erittäin inhottavalta ihmiseltä, siis sillain, ettei se näe mua edes kenenkään kaverini listoilla?

    eikö siellä omissa yksityisyysasetuksissa tms. ole sellainen asetus, johon voi laittaa ihmisen nimen, jonka ei halua löytävän sinua FB:sta. Tällöin sinä et näy tälle "blokkaamallesi" ihmiselle edes FB:n haussa? ;)
  12. ouel

    Muita,jotka ei ymmärrä marja tyrni-huumoria?

    Juu ei iske mullekaan. Ja koko Putous oli taas malliesimerkki siitä, millasta p*skaa lauantaisin parhaaseen katseluaikaan ihmisille syötetään :$
  13. ouel

    Muffinsseihin paras täyte?

    Pari viikkoa sitetn koitin pätkis-muffinsseja, mutta jotenkin ne ei olleetkaan sitten kovin kummoisia :/ parempia tuli ihan perus-marabou-maitosuklaarouheella ;) Pätkikset on herkkuja ihan sellaisinaa, mun muffinsseissa ne ei olleet edukseen :attn:
  14. ouel

    vettä tulee kuin esterin p...... ja tuulee kuin myrskyssä

    Jep! Bussipysäkillä mietin että ilma on ku syys-lokakuussa :o
  15. ouel

    Mitä susta tarkottaa "iso nainen" tai "iso naiseksi"?

    Samat mielikuvat täällä! :whistle:
  16. ouel

    Ujo jätkä haluaa edetä hitaammin

    hmmm..onkos poika hieman vielä keskenkasvuinen, siis siinä mielessä että kavereiden kanssa kaveeraaminen on kuitenkin pojasta "kivempaa" kuin mikään tytön kanssa seurustelu? Monille nuorille miehille on hyvinkin se kaveriporukka ykkönen ja tytön kanssa seukkailu on sitten toisarvoista, etenkin...
  17. ouel

    Saako pentukissa syödä niin paljon kuin jaksaa?

    Meillä (tai no poikaystävälläni) on uroskissa joka söisi ihan hirveitä määriä. On otettu löytökodista, en tiedä onko sitten entisessä majapaikassaan joutunut olemaan nälissään ja ei edelleenkään (puolen vuoden jälkeen :D ) usko että kyllä sitä ruokaa saa ihan joka päivä, ei tarvitse hirveellä...
  18. ouel

    Miten puuttua teini-ikäisen ylipainoon

    Tämä voi olla muuten joidenkin kohdalla ihan totta. Tai siis itseäni ihmetyttää vanhemmat, jotka lappavat hirmu ison annoksen muksulleen ja sitten ihmettelevät että mikä nyt on kun ei oo lautanen tyhjä? Ts. lapsi totutetaan pienestä pitäen isohin annoskokoihin :/
  19. ouel

    Kommentoikaa mun ristiäistarjoilua...

    vaikuttaa oikein hyvältä ja toimivalta setiltä :p
  20. ouel

    Painon vaihtelu aamu/ilta

    kävitkö illalla useamman kerran vaa'alla ja aina tuli tuo 71,2? siis astuit pois ja uudestaan muutaman kerran? Itellä vaaka saattaa joskus näyttää jotain ihan ihme lukemia (tyyliin 10 kiloa vähemmän) ja sitten kun astuu uudestaan niin, tulee oikea, järkeenkäypä tulos =)

Yhteistyössä