Voinko piilottautua fb:ssä kokonaan yhdeltä erittäin inhottavalta ihmiseltä, siis sillain, ettei se näe mua edes kenenkään kaverini listoilla?

  • Viestiketjun aloittaja apua!!!!!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti
eikö siellä omissa yksityisyysasetuksissa tms. ole sellainen asetus, johon voi laittaa ihmisen nimen, jonka ei halua löytävän sinua FB:sta. Tällöin sinä et näy tälle "blokkaamallesi" ihmiselle edes FB:n haussa? ;)
 
Mä luulen että niin, kun menet kys ihmisen profiiliin ja vasemmalla reunassa kohta: estä henkilö tms. Luulen että niin onnistuu, tosin en ole ketään estänyt niin en ihan satavarma =)

muoks. siellä lukeekin ilmianna/estä tämä henkilö joten voi olla että ei kannata painaa sitä :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
Mitä jos poistasit hänet kavereistasi? En tajua miksi pitää assbookin kavereiksi hyväksyä kaikkia mulkkuja ja tyyppejä, joita ei edes näe ikinä.
ei ole kaverilistallani, joten en ymmärrä, mitä et ymmärrä????
 
tietäjä
laitahan käyttäjätili > yksityisyysasetukset > Estolistat
Muokkaa listojasi, jotka koskevat estettyjä henkilöitä ja sovelluksia. siis sielt alhaalta. > nimi: sen henkilän etu- ja sukunimi. sillee se ei nää sua ees teijän yhteisten kavereitten listoilta, eli sillon se henkilä voi aatella et oot poistanu tunnukset sielt.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:
laitahan käyttäjätili > yksityisyysasetukset > Estolistat
Muokkaa listojasi, jotka koskevat estettyjä henkilöitä ja sovelluksia. siis sielt alhaalta. > nimi: sen henkilän etu- ja sukunimi. sillee se ei nää sua ees teijän yhteisten kavereitten listoilta, eli sillon se henkilä voi aatella et oot poistanu tunnukset sielt.
Kiitos!!
 
Siellä vasemmalla alhaalla kannattaa painaa sitä "ilmianna / estä" kohtaa ja sen jälkeen se antaa vaihtoehoksi joko estää henkilön tai ilmiantaa ( ei voi vahingossa edes ilmiantaa ).

Siis menet sen henkilön profiiliin ensin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:
laitahan käyttäjätili > yksityisyysasetukset > Estolistat
Muokkaa listojasi, jotka koskevat estettyjä henkilöitä ja sovelluksia. siis sielt alhaalta. > nimi: sen henkilän etu- ja sukunimi. sillee se ei nää sua ees teijän yhteisten kavereitten listoilta, eli sillon se henkilä voi aatella et oot poistanu tunnukset sielt.
Kiitos!!
entä, jos mulla ei ole sen sähköpostiosote tiedossa, riittääkö pelkkä nimi?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Siellä vasemmalla alhaalla kannattaa painaa sitä "ilmianna / estä" kohtaa ja sen jälkeen se antaa vaihtoehoksi joko estää henkilön tai ilmiantaa ( ei voi vahingossa edes ilmiantaa ).

Siis menet sen henkilön profiiliin ensin.
No kumman valitsen, että oon piilossa lopullisesti?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Siellä vasemmalla alhaalla kannattaa painaa sitä "ilmianna / estä" kohtaa ja sen jälkeen se antaa vaihtoehoksi joko estää henkilön tai ilmiantaa ( ei voi vahingossa edes ilmiantaa ).

Siis menet sen henkilön profiiliin ensin.
No kumman valitsen, että oon piilossa lopullisesti?
ja onko tämä semmonen toiminto varmasti, ettei löydä mua edes kavereiden listoilta??
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Siellä vasemmalla alhaalla kannattaa painaa sitä "ilmianna / estä" kohtaa ja sen jälkeen se antaa vaihtoehoksi joko estää henkilön tai ilmiantaa ( ei voi vahingossa edes ilmiantaa ).

Siis menet sen henkilön profiiliin ensin.
No kumman valitsen, että oon piilossa lopullisesti?
ja onko tämä semmonen toiminto varmasti, ettei löydä mua edes kavereiden listoilta??
Niin, ja miten tää onnistuu, jos en löydä sitä henkilöä fb:stä...jos sillä on se esto, ettei voi hakea
 
Jos sillä on estot niin voi olla vaikeampaa hakea. Koita googleen laittaa sen henkilön nimi niin ehkä sitä kautta löytyy profiili tai muuta.
On se varma ettei näe jos saat estettyä sen profiilin kautta. Ei pitäisi näkyä edes kavereiden kautta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mismina:
Mä en ymmärrä ongelmaa. Jos se on estänyt oman näkymisensä, niin tuskin se tulee sulle mitään puhumaan ?
Ja jos tulee, niin sitten saat sen laitettua estolistalle.
Ei ole estänyt, muutakuin että häntä ei löydä, jos nimellä hakee... eikä sun tarviikaan ymmärtää, pääasia, että minä ymmärrän laittaa estot ko. ihmistä kohtaan :D
 

Yhteistyössä