En tiedä onko jo kysytty, mutta mitä lasissa/pullossa/tölkissä?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tällä hetkellä Olvin omena-päärynä siideri, aiemmin pari greippipaukkua, Fizz'in dry apple+Upciderin Villivadelma...ai minäkö hiprakassa;)
Hyvä! Iteki alan vähän olla. :D
Tällä hetkellä köyhän naisen valkovenäläinen, eli kahvilikööriä ja maitoa.. :D Ihan juotavaa kyllä. :)
Tällaset kalsarikännit on ihan jees:). Ja mukava, ett joku toinenki on mukana, ettei ekan jälkeen oo menossa nukkuu;)
Näinpä. :D Kotiäidin lauantai-illan ilo. :D Ainakin mulla. :)
Älä muuta sano:D
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Tölkissä Otto Virtasta :snotty:
Melko pahaa, jos olettaa saavansa jotain energiajuoman tyylistä..
No mä en ole olettanut tämän olevan energia juoman makuista (ei se voi olla kun ei se ole energiajuoma) :D Et kyllä tää menee :D
No hyvä. Ite ku asennoidun Batteryn makuun, ni pettymys oli karvas(sanan varsinaisessa merkityksessä;))
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tällä hetkellä Olvin omena-päärynä siideri, aiemmin pari greippipaukkua, Fizz'in dry apple+Upciderin Villivadelma...ai minäkö hiprakassa;)
Hyvä! Iteki alan vähän olla. :D
Tällä hetkellä köyhän naisen valkovenäläinen, eli kahvilikööriä ja maitoa.. :D Ihan juotavaa kyllä. :)
Tällaset kalsarikännit on ihan jees:). Ja mukava, ett joku toinenki on mukana, ettei ekan jälkeen oo menossa nukkuu;)
Näinpä. :D Kotiäidin lauantai-illan ilo. :D Ainakin mulla. :)
Älä muuta sano:D
Ainut vaan että tekee mieli päästä baariin ja tanssimaan, varsinkin kun kuuntelee bilemusaa.. :D No ehkä ens vkl. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Tölkissä Otto Virtasta :snotty:
Melko pahaa, jos olettaa saavansa jotain energiajuoman tyylistä..
No mä en ole olettanut tämän olevan energia juoman makuista (ei se voi olla kun ei se ole energiajuoma) :D Et kyllä tää menee :D
No hyvä. Ite ku asennoidun Batteryn makuun, ni pettymys oli karvas(sanan varsinaisessa merkityksessä;))
No mut jos mainostetaan et maistuu sille ja sille, niin harvemmin maistuu :D Mut kun kaveri sanos tän maistuvan kultalonkerolta niin halusin maistaa. Joskus tykkäsin tosi paljon kultalonkerosta mut enää en voi sietää :LOL: Mut tää menee :xmas: Eli jotain eroa on oltava =)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Onneks muillaki on bilehimoja. Olis NIIN kiva päästä tanssii oikein kunnolla..
Niinpä! Mistä päin oot? Lähetään heti! :D
Jkl:).
Ehkä vähän liian kaukaa näin extempore lähdöksi.. :/ Ite oon kainuusta.
No helkkari. Tiliki tulee vasta kk päästä, ni ei voi taksilla lähtee...;) Hitto ku olis täsmänny ni oltais heitetty bileilta kehiin.
 

Yhteistyössä