Ujo jätkä haluaa edetä hitaammin

  • Viestiketjun aloittaja neito pulassa
  • Ensimmäinen viesti
neito pulassa
Olen 20-vuotias neitokainen joka ei ole juurikaan seurustellut. Minulla on ollut juttua ujon pojan kanssa, ja tuossa viikko sitten kerroimme toisillemme tunteistamme, jolloin päätimme halata sen kunniaksi. Sitten jätkä lähti 4 päivän reissuun, jonka aikana laitoin hänelle pari tekstaria ja kysyin miten menee, ja millon mahdollisesti nähtäisiin. Kun näimme sitten pari päivää sitten, hän sanoi suhteemme etenevän liian nopealla tahdilla (se oli ensimmäinen kerta kun näimme toisemme sen jälkeen kun olimme kertoneet tunteistamme), ja olin tästä hämmästynyt, mutta toivon onnistuneeni peittämään sen siten ettei hän huomannut sitä. Sanoin ymmärtäväni (vaikka en oikeasti ymmärtänyt) koska kumpikin olemme kokemattomia seurustelun saralla. Samalla jätkä kyseli silti olenko mustasukkainen kun hän on (naispuolisten)kavereidensa kanssa eikä minun johon sanoin että kyllä luotan häneen, ettei sen takia tarvitse pelätä, ja en ole.

Tiedän ettei meillä olisi kiire tutustua, mutta haluaisin silti nähdä häntä enemmän kuin kerran viikossa (toki hän saisi nähdä kamuja kuten haluaa ja viettää aikaa kunhan näkisi minuakin välillä), sillä haluaisin tutustua häneen paremmin ja saada aikaa jonkinlaista fyysistäkin kontaktia, ettei aina olisi vähintään metrin hajurakoa välissä...

Eli missä tahdissa minun pitäisi mennä, ja kannattaako minun vain niellä ihmetykseni ja tukea häntä jollain tavalla? Haluaisin kyllä että hän kuuluisi elämääni jollain tasolla, tai ainakin että tietäisin missä mennään..
 
neito pulassa
Hän lähti juuri taas lähes viikoksi 300km päähän, ja heinäkuussa alkaa armeija. Tuntuu muutenkin että hänellä olisi paljon menoa, ja vähän aikaa nähdä minua. Tosin sovittiin että nähdään maanantaina ja tehtäisiin jotain kivaa ja mentäisiin vaikka käymään jossain :)

Täytyisi selkeästi kysyä, mutta tuntuu niin vaikealta se ajatus että aina kun näämme olen vain sellainen nainen joka jankuttaa vain samoista asioista... Mutta haluaisin samalla tietää missä mennään..
 
hmmm..onkos poika hieman vielä keskenkasvuinen, siis siinä mielessä että kavereiden kanssa kaveeraaminen on kuitenkin pojasta "kivempaa" kuin mikään tytön kanssa seurustelu? Monille nuorille miehille on hyvinkin se kaveriporukka ykkönen ja tytön kanssa seukkailu on sitten toisarvoista, etenkin jos pojalla ei siis kokemusta vielä tytön kanssa seurustelusta? :whistle:
 
neito pulassa
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
hmmm..onkos poika hieman vielä keskenkasvuinen, siis siinä mielessä että kavereiden kanssa kaveeraaminen on kuitenkin pojasta "kivempaa" kuin mikään tytön kanssa seurustelu? Monille nuorille miehille on hyvinkin se kaveriporukka ykkönen ja tytön kanssa seukkailu on sitten toisarvoista, etenkin jos pojalla ei siis kokemusta vielä tytön kanssa seurustelusta? :whistle:
Omillansa se on ollut pari vuotta, eli siinä mielessä ei ole, ja selitys kavereiden kanssa näkemiseen oli se kun hän on tottunut näkemään niitä koulussaan ja vapaa-ajalla lähes joka päivä, joten hän haluaa ottaa kaiken irti ennen kuin menee armeijan harmaisiin. Tosin haluaisin tutustua häneen paremmin jotta tietäisin olisiko hän vuoden odottelun arvoinen, etten heittäisi vuotta hukkaan vain siksi kun vois olla kiva nähdä joskus...
 
Amos
Ujo tai ei, niin mielestäni miehellä pitäisi olla minä mielessä jos jutusta jotain halutaan. Oma mieheni oli hulluna minuun, soitti, viestitti, halusi nähdä ja puhua ja pussata kun oltiin tavattu, ihan siinä missä minäkin. Yhdessä on oltu 9vuotta ja edelleen ollaan todella onnellisia ja olen varma että tämä on SE juttu. Siltä se tuntui silloin ja siltä se tuntuu nyt. Kysy suoraan ja jos ei toiveet kohtaa niin uutta päin, ei tuollaiseen kannata jäädä roikkumaan ja todeta muutaman vuoden päästä että hukkaan meni aika eikä jätkä koskaan oikein kiinnostunut tosissaan.
 
No täytyy muistaa, että kun Jätkä nyt kuitenkin on modena täällä, niin sitä voi alussa vähän ujostuttaa tapailla aitoja palstalaisia. Mutta eiköhän se siitä kun vähitellen tutustutte toisiinne =)
 
neito pulassa
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
No täytyy muistaa, että kun Jätkä nyt kuitenkin on modena täällä, niin sitä voi alussa vähän ujostuttaa tapailla aitoja palstalaisia. Mutta eiköhän se siitä kun vähitellen tutustutte toisiinne =)
Emme ole tavanneet tämän palstan kautta, vaan vuosi sitten eräällä työpaikalla.
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
No täytyy muistaa, että kun Jätkä nyt kuitenkin on modena täällä, niin sitä voi alussa vähän ujostuttaa tapailla aitoja palstalaisia. Mutta eiköhän se siitä kun vähitellen tutustutte toisiinne =)
Oot hirvee:D
 

Yhteistyössä