Hakutulokset

  1. Neiti X

    Sinä yksineläjä, miten leveä sänky sinulla on?

    Sinkkuaikoina oli 120cm leveä ja hyvin riitti. Nyt kun meitä on pääsääntöisesti 3 nukkumassa samassa sängyssä niin 160cm on aika passeli. :)
  2. Neiti X

    Kenen mielestä naisten oikeasti _pitää_ ajella alapäätään?

    Sitähän on muuten jossain muistaakseni tutkittu tai ainakin pohdittu tarkkaan tieteen parissa, että onko miehillä, jotka ehdoin tahdoin haluavat pelkkää posliinia, jotain tukahdettuja haluja/fantasioita lapsia kohtaan. Että kannattaa miettiä sitäkin jos se naisen alapään karvoitus mietityttää...
  3. Neiti X

    Kenen mielestä naisten oikeasti _pitää_ ajella alapäätään?

    En ajele kun ei ole tarvetta. Rämemajava ei ole koskaan housuissa asunut, luojan lykky että suurin osa karvoituksesta on mennyt ylä- eikä alapäähän. :laugh: Varmaan toki saksilla siistisin jos olisi suurempikin revohka, mutta tuskinpa lähtisin höyläilemään, joskus sitäkin kokeillut ja se...
  4. Neiti X

    muistaako joku mitä jälkiehkäisytabletit maksavat?

    Hinnat nousseet näemmä, mutta ei paljoa.. Jälkiehkäisyvalmisteet - Yliopiston Apteekki
  5. Neiti X

    muistaako joku mitä jälkiehkäisytabletit maksavat?

    Muistelisin että n. 16€, mutta alle 20€ joka tapauksessa.
  6. Neiti X

    1+1=2 neulomisidea

    Ihan hauska idea, ei siinä mitään, mut jotenkin mun logiikka taistelee ajatusta vastaan et just se osa mikä kuluu, neulotaan ohuemmalla langalla? Mä neuloisin koko sukan paksulla langalla, koska multa kuluu sukista aina päkiät ja kantapohjat ensin. :D
  7. Neiti X

    G: Mitä elämästäsi puuttuu?

    Piti ruveta ihan miettimään vastausta tähän, joten tyydyn toteamaan että ilmeisestikään ei mitään kovin tärkeää. :)
  8. Neiti X

    :o Siis tää ei voi olla totta!

    En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta sympatiat ap:lle jos tarina totta. Saattaisi mullakin leuat loksahtaa tossa tilanteessa, ja hetken aikaa menis kun keräilisin itseäni. Kyllä mä silti kaffet keittäisin ja yrittäisin pahimpia sotkuja vaivihkaa siivota. :D Meillä tilanne vaan...
  9. Neiti X

    alaviisuri poistettiin nyt on leuka kipeä. osaisko joku sanoa kuuluuko asiaan tälläinen?

    Särky on valitettavasti ihan normaalia, ja saattaa säteillä vaikka otsaan tai niskaan, on nuo hermot niin ovelia perkuleita. Jos särky on hallittavissa kipulääkkeillä niin eiköhän se pian laannu, mutta jos muuttuu pahemmaksi, poistokohta alkaa märkimään tai vuotamaan verta tai muuten tapahtuu...
  10. Neiti X

    Onko täällä muita kilpirauhas.infossa kävijöitä?

    Joka palstalta löytyy varmaan ainakin yks natsimode joka saa jotain nautintoa siitä että sillä sattuu olemaan vähän enemmän oikeuksia kuin muilla. Ja sit on ne ruskeekielet jotka juoksee perässä kehumassa. Mut ei mua ne modetkaan ärsytä niin paljoa kuin ne kuuluisat SISÄPIIRIT.
  11. Neiti X

    onko netissä joku ohjelma/sivusto, johon voi laittaa oman naaman ja kokeilla eri hiusmalleja...

    Mä oon kokeillu molempia joskus ja joo, kyllähän se mietitytti alkuun että uskaltaako oman naamansa laittaa sinne. Mutta mulla ainakin on lärvi esillä esim. naamakirjassa ja vielä omalla nimellä joten yks kuva lisää ykkösten ja nollien maailmaan enää missään tunnu. :D
  12. Neiti X

    onko netissä joku ohjelma/sivusto, johon voi laittaa oman naaman ja kokeilla eri hiusmalleja...

    Googlettamalla löytyy vaikka kuinka monta. :) Hollywood Hair Virtual Makeover
  13. Neiti X

    Te jotka ette käy alapesulla joka päivä

    En mä kyllä harrasta jokapäiväistä erillistä alapesua. Jos perushygienia on kunnossa eli käy suihkussa säännöllisesti, vaihtaa alushousut päivittäin, ym. ni se riittää. Toki menkkojen aikaan tulee suihkuteltua ja jos kerkeää ennen petipuuhia niin aina parempi mut turha nipotus pois. Kroppakin...
  14. Neiti X

    Oletko lyönyt naista turpaan?

    En koe että tarvitsisin väkivaltaa ratkaistakseni asioita. Itsepuolustus onkin sitten eri juttu, mutta enpä ole niissäkään tilanteissa turpaan vetänyt.
  15. Neiti X

    marginaalit

    :laugh:
  16. Neiti X

    miehen ongelma

    Valehtelu on SINUN ongelmasi, joten suosittelen että haet siihen apua ensin. Parisuhteenne ei parane ennenkuin olet saanut itse apua ongelmaasi. Terapia (ensin yksin, sitten yhdessä) voisi olla hyvä idea. Eri asia on sitten se, haluaako/jaksaako vaimosi odottaa että saat itsesi kuntoon tai...
  17. Neiti X

    Voi että tuo meidän 3-vee tytär aiheuttaa sydämentykytyksiä!

    Sanoisin että ensinnäkin yritä nauttia siitä ajasta jonka saat hänen kanssaan, oli se sitten viikko tai viisikymmentä vuotta. :) Äläkä välitä toisten puheista, tyttärenne on suuri lahja jonka olemassaoloon ei kenelläkään ole syytä puuttua. Ja sitten ihan vinkkinä, että älkää ainakaan antako...
  18. Neiti X

    Äitibakteeri

    Ihana kirjoitus! :flower:
  19. Neiti X

    Big Brother, ihastuttaa vai vihastuttaa??!

    BB on EVVVK.

Yhteistyössä