:o Siis tää ei voi olla totta!

  • Viestiketjun aloittaja "Huhhuh"
  • Ensimmäinen viesti
"Huhhuh"
Niin se tätsy ainakin väitti että on lentänyt tänne että näkee mieheni. Tiedä sitten mikä oli todellinen syy. Ja juu, taksilla kai tullut tänne tai mistäs minä tiedän.. en kysynyt. Mutta mies nyt lupautui viemään autolla hotellille, taksilla kuitenkin maksaa lähemmäs parikymppiä. Ja lapset lähti mukaan joten tuskinpa mtn kummoisempaa tapahtuu.... tai mistäs minä tiedän.

Ja ei, ei saanut kyläily minua epäluuloiseksi. Lähinnä huvittuneeksi että voiko tällaista tapahtua.. :D Ei tää nyt ihan normi sunnuntai ollut. Vaikka kuten mainitsinkin; on ollut just tällä hetkellä parisuhteessa ongelmia muutenkin joten tämä tuli aika osuvaan saumaan..
 
"Outoa"
Aika outoa kyllä. Ei ihan tavan ihmisen touhuja.

Tulee jotenkin mieleen se jonkun vuoden takainen tapaus, jossa ruotsalaisen miehen exä ilmestyi miehen kotiin ja puukotti uuden vaimon lapset kuoliaaksi.
 
"Outoa"
[QUOTE="Outoa";24837895]Aika outoa kyllä. Ei ihan tavan ihmisen touhuja.

Tulee jotenkin mieleen se jonkun vuoden takainen tapaus, jossa ruotsalaisen miehen exä ilmestyi miehen kotiin ja puukotti uuden vaimon lapset kuoliaaksi.[/QUOTE]

niin siis sekin pöpi täti oli saksalainen...
 
"Huhhuh"
Kieltämättä mullakin kävi mielessä että josko tuo emäntä oliskin ollut joku täysi psykopaatti. Soitti vaan yhtäkkiä miehen puhelimeen ja sanoi että haluaa tavata ja että on ulkona. Kun menimme ulos ( on jo pimeää ) niin nainen käveli talon takaa pyörätietä pitkin.... :eek: En edes tajua miten hän sieltä tuli jos taksilla oli tullut; siellä ei nimittäin mene autotietä tmv. vaan pelkästään iso jalkapallokenttä ja pyörätie. :D
 
"ert"
No ihan ottaisin lunkisti juu. :O Alkaisin varmaan suunnittelemaan saksan matkaa kun kerran kutsu kävi. :) Suhteenne ei tosiaan taida olla kovin hyvässä jamassa jos yksi kyläily saa sinut heti epäluuloiseksi?
No ei se suhde kovin terveellä pohjalla ole silloinkaan, jos ei yhtään nappaa se, että ex-heila on epäterveellisen kiinnostunut omasta miehestä ja tunkee kysymättä kotiin.
 
[QUOTE="ert";24837964]No ei se suhde kovin terveellä pohjalla ole silloinkaan, jos ei yhtään nappaa se, että ex-heila on epäterveellisen kiinnostunut omasta miehestä ja tunkee kysymättä kotiin.[/QUOTE]

No ei kai se sinne sentään väkisin tullut? :O Mä käsitin, että aloittajan mies ihan hyvässä hengessä hänen kanssaan keskusteli. Jos aloittajaa tai hänen miestään häiritsi naisen vierailu, niin mies olisi varmasti pystynyt sanomaan naiselle, että kiitos hei, meille ei voi tänään tulla. :) Jokainen aikuinen mies tai nainen kai sen verran voi tehdä? :) Itse olen ihan hyvissä väleissä exieni kanssa, ja mulle sopisi kyllä ihan hyvin, että he piipahtaisivat joskus kahvilla.
 
"ert"
No ei kai se sinne sentään väkisin tullut? :O Mä käsitin, että aloittajan mies ihan hyvässä hengessä hänen kanssaan keskusteli. Jos aloittajaa tai hänen miestään häiritsi naisen vierailu, niin mies olisi varmasti pystynyt sanomaan naiselle, että kiitos hei, meille ei voi tänään tulla. :) Jokainen aikuinen mies tai nainen kai sen verran voi tehdä? :) Itse olen ihan hyvissä väleissä exieni kanssa, ja mulle sopisi kyllä ihan hyvin, että he piipahtaisivat joskus kahvilla.
No niin kuin sanoin, mielestäni vain on outoa, jos toista ei kiinnosta tai haittaa yhtään, että oman puolison eksä tuppaa kysymättä kylään ja on selkeästi epäterveellisen kiinnostunut vielä siitä omasta puolisosta.
Mutta jos sinulle on ihan sama, vaikka miehesi exät istuisivat teillä vaikka joka sunnuntai iltakahvilla, niin hyvä teille :)
 
[QUOTE="ert";24838024]No niin kuin sanoin, mielestäni vain on outoa, jos toista ei kiinnosta tai haittaa yhtään, että oman puolison eksä tuppaa kysymättä kylään ja on selkeästi epäterveellisen kiinnostunut vielä siitä omasta puolisosta.
Mutta jos sinulle on ihan sama, vaikka miehesi exät istuisivat teillä vaikka joka sunnuntai iltakahvilla, niin hyvä teille :)[/QUOTE]

No tässä on kyse yksittäisestä kerrasta. :D Nainen menee menojaan sinne Saksaan varmaan aika pian. :) Ja kyllä mulle sopisi, että mun kumppanin exä käy meillä kahvilla, jos kerran avoimesti käy niin että mäkin oon paikalla. :) Ja kutsuu meidän koko perheen omaan kotiinsä kylään. Se olis sen sijaan outoa jos tuppais kylään aina silloin kun mä en ole kotona :D
 
[QUOTE="ert";24838024]No niin kuin sanoin, mielestäni vain on outoa, jos toista ei kiinnosta tai haittaa yhtään, että oman puolison eksä tuppaa kysymättä kylään ja on selkeästi epäterveellisen kiinnostunut vielä siitä omasta puolisosta.
Mutta jos sinulle on ihan sama, vaikka miehesi exät istuisivat teillä vaikka joka sunnuntai iltakahvilla, niin hyvä teille :)[/QUOTE]

No eihän mitenkään voi sanoa, että ap:tä ei olisi ollenkaan kiinnostunut exän ilmaantuminen, mutta ei kai siitä nyt silti tarvitse hirveää pulttia ottaa?

Kyllä sitä maailmassa tapahtuu paljon hullumpiakin asioita kuin se, että ulkomailta paukkaisee exä kylään. Edelleen olen sitä mieltä, että jos naisella oikeasti olisi hirveän suuri romanttinen kiinnostus ollut mieheen, niin kyllä hän varmaan olisi lähestynyt muuten kuin punkemalla kotiin vaimon ja koko perheen luokse. :D

Kaiken kaikkiaan minusta ap:n reaktio oli ihan ymmärrettävä ja normaali. Jos jonkun mielestä tällaista ei voisi oikeasti tapahtua, niin en ymmärrä: maailmassa tapahtuu merkittävästi kummallisempiakin juttuja.
 
"mie vaan"
Jos tää exä kerran tiesi "kaiken" teidän perheestä, niin onko miehesi mahdollisesti ollut ko naiseen yhteydessä? Siis kaiketi selkäsi takana? Sanoit, että tietää teidän lapsista jne.

Kyllä sillä joku oleellinen syy oli tulla käymään. Muakin alkoi kiinnostaa, mikä se syy on. Minkä ikäiset lapset hänellä on? Onko esim mahdollista että erotessa ollut raskaana ja miehesi olis lapsen isä? Tähän joku varsmasti nauraa että ihan mahdotonta, mutta mun ystävälle (miehelle) kävi aikalailla noin. Just kun lapsi oli esiteini-iässä ja erityisen kiinnostunut juuristaan äiti päätti ottaa isään yhteyttä...
 
nenana
siis en tosiaankaan ymmärrä jos mieheni joku entinen heila tulisi meille kotiin ihan ex tempore. Exät ovcat exiä jos ei ole yhteisiä lapsia ja sillä selvä. Ei kuulu heilastella entisten kanssa jos on jo naimisissa jne. Eli ei todellakaan tulisi meille sisälle mieheni entiset , ainakaan jos eivät etukäteen ole tiedossa. Miksi ihmeessä esim minun entinen mieheni tulisi mun ja nykyisen mieheni kotiin ihan tosta vaan jutteleen? En ymmärtäisi sitäkään ;)
 
"Mari"
Ollaanpas sitä epäluuloisia. Mun mies on exiensä kanssa hyvissä väleissä ja yksi heistä on yksi parhaista ystävistäni+lapsemme kummi. Ei tulis mieleenkään pitää exiä enää uhkana, exät ovat exiä hyvästä syystä :)
 
"moi"
Saksalaiset ovat paljon avoimempaa kansaa, ei sellaisia jöröjä kun suomalaiset. Itse kun olin saksassa niin saatiin kyläily kutsuja joltain kaverin äidin entisen heilan siskon tyttären luokse. Ilolla ottivat vastaan kyllä. Saattaa ihmetellä miten oot noin jörö. Tuskimpa pahat mielessä, ehkä oli tulossa muutenkin suomeen ja päätti poiketa teilläkin? Ettei vaan nimi ala aalla ja lopu ässään? :D
 
En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta sympatiat ap:lle jos tarina totta.

Saattaisi mullakin leuat loksahtaa tossa tilanteessa, ja hetken aikaa menis kun keräilisin itseäni. Kyllä mä silti kaffet keittäisin ja yrittäisin pahimpia sotkuja vaivihkaa siivota. :D

Meillä tilanne vaan saattas kääntyä niin että mää juttelisin sen naisen kanssa kun oon meistä se kielitaitosempi ja sosiaalisempi, ja mies painuis pelaamaan tietokoneellaan. :LOL:

Pitää vaan muistaa että se on sun koti eli sun reviiriä mihkä se nainen tuli. Sä olet teidän talon kuningatar, ja vaikka menis kuinka huonosti miehes kans, se nainen on sun henkilökohtaisella alueellas eli ei paljoa pelivaraa, oli hakemassa sieltä sitte mitä tahansa. Rentoudu ja esitä ehtoista emäntää jos tulee uudestaan käymään - niin se naikkonen näkee ettet tunne itseäsi uhatuksi ja sillä ei oo mitään jakoa teidän väliin. ;)
 
"Halikatti"
Olipa hauska tilanne. Mä olisin ollut ihan kiinnostunut, että mikä saa naisen tulemaan käymään noin meillä, Enkä olisi kyllä ajatellut, että se vie mun miehen! Itse olen lukenut vielä pitkän saksan, joten olisi ollut kivaa päästä puhumaan vähän saksaa!
 
"Huhhuh"
Mies vei naisen hotellille ja tuli kotiin syli täynnä suklaata, pehmoavaimenperiä ym. Ol naineni hieman varannut exälleen lahjoja.. :D En edelleenkään tiedä miksi loppujen lopuksi tuli tänne ja mitä hakemaan. Ei ollut edes kertonut mistä tiesi missä kaupungissa mies asuu.

En koe naista uhkaksi. Lähinnä ihmetytti lähestymistapa. Illalla yhtäkkiä ilmestyy pihalle ja soittaa että olen täällä ulkona. Ja että vielä Saksasta asti tuli. :D Tämä kun ei mikään jättisuuri kaupunki ole ettäkö olisi muuten vaan juuri tähän cityyn piipahtanut.. saa nähdä mitä tämä ilta tuo tullessaan.
 

Yhteistyössä