:o Siis tää ei voi olla totta!

  • Viestiketjun aloittaja "Huhhuh"
  • Ensimmäinen viesti
"Huhhuh"
Miehen ex-heila Saksasta, kymmenen vuoden takaa ilmestyi yhtäkkiä pihallemme. :eek: Oli ottanut selvää osoitteesta ja puhelinnumerosta ja ilmestyi tänne. :eek: Soitti vaan pihalta että on nyt Suomessa, kaupungissa jossa asumme ja ovemme takana. Ja tuolla se istuu keittiössä niinkuin kuka tahansa iltakahville piipahtanut naapuri.

Mä en osaa tehdä tai sanoa mitään; katoin kahvit miehelleni ja tälle naiselle, kättelin ja esittelin itseni ja nyt istun tässä. Enkä tajua mistään mitään. Ei hemmetti. :D :D
 
"Huhhuh"
En kyllä hoksannut kysyä tarkoitusta. Yhtäkkiä ilmestyy nurkan takaa. Sanoi että halusi tulla kysymään vaan kuulumiset, Saksasta asti. :eek: Ei olleet antaneet maistraatista osoitetietoja joten oli ottanut Suomesta hotellin ja sen kautta selvittänyt tiedot. En varmaan vielä ole tajunnut koko tilannetta. Muutenkin meillä ollut tällä hetkellä paraisuhdeongelmia ja nyt sitten tämä samaan syssyyn. Vuosia mennyt rauhallisesti, nyt kaikki. Huh.
 
"huhhuh"
Mitä mä voin keskustella ihmisen kanssa joka ilmestyy yhtäkkiä tänne miestäni katsomaan; aikanaan ollut kovin ihastunut tähän.. Puhuu pelkkää saksaa, minä en.
 
"vieras"
[QUOTE="Huhhuh";24837467]En kyllä hoksannut kysyä tarkoitusta. Yhtäkkiä ilmestyy nurkan takaa. Sanoi että halusi tulla kysymään vaan kuulumiset, Saksasta asti. :eek: Ei olleet antaneet maistraatista osoitetietoja joten oli ottanut Suomesta hotellin ja sen kautta selvittänyt tiedot. En varmaan vielä ole tajunnut koko tilannetta. Muutenkin meillä ollut tällä hetkellä paraisuhdeongelmia ja nyt sitten tämä samaan syssyyn. Vuosia mennyt rauhallisesti, nyt kaikki. Huh.[/QUOTE]

Mitäs jos nyt ihan vain käyttäytyisit normaalin emännän tapaan, ja menisit seurustelemaan vieraasi kanssa, sen sijaan että istut tietokoneella. Voi huoh näitä ihmisten tapoja.
 
"vieras"
[QUOTE="huhhuh";24837476]Mitä mä voin keskustella ihmisen kanssa joka ilmestyy yhtäkkiä tänne miestäni katsomaan; aikanaan ollut kovin ihastunut tähän.. Puhuu pelkkää saksaa, minä en.[/QUOTE]

Miehesi ei voi tulkata, niin, että sinäkin voisit osallistua keskusteluun?
 
"Huhhuh"
Tässä ne istuu nyt olohuoneessa. Nainen näyttää hyvin kotoutuneen tänne. Kyllä mie hymyilen ja toisinaan jotain englanniksi nakkaan mutta naisella on niin paljon asiaa etten paljon viitti väliin alkaa huutelemaan. Lähinnä huvittaa tää tilanne..
 
"apua"
Mua naurattaa tää teidän tilanne :D SIis eihän tollanen voi olla tottakaan :D Ihan uskomaton täti se joka teille tuli! Ei se nainenkaan järin kohtelias ole, kun tuollain tuli yhtäkkiä käymään, kotiutuu toisten kotiin ja juttelee omat ongelmansa. Ihan noin vain. Eli ei mun mielestä ap:n tartte yhtään kohteliaampi olla, vaikka kuuluuhan hän yrittävän edes. Istu rauhassa koneella vaan ja selosta tänne :D
 
"vieras"
[QUOTE="apua";24837597]Mua naurattaa tää teidän tilanne :D SIis eihän tollanen voi olla tottakaan :D Ihan uskomaton täti se joka teille tuli! Ei se nainenkaan järin kohtelias ole, kun tuollain tuli yhtäkkiä käymään, kotiutuu toisten kotiin ja juttelee omat ongelmansa. Ihan noin vain. Eli ei mun mielestä ap:n tartte yhtään kohteliaampi olla, vaikka kuuluuhan hän yrittävän edes. Istu rauhassa koneella vaan ja selosta tänne :D[/QUOTE]

No eihän tämä totta olekaan. Vaan provo, jolle ap kovin yrittää saada tulta alle, siinä kuitenkaan onnistumatta. :D
 
"Huhhuh"
:D Eipä ole provo ei. Nyt hän lähti. Mies lähti viemään tätiä hotelliin. Halusi ottaa meidän perheestä yhteiskuvan ja jätti osoitteensa sekä pyynnön tulla kylään Saksaan. :D Uskoo ken tahtoo mutta totta kaikki.

Ja ihan aikuisten oikeasti; jos kesken sunnuntai-illan vieton oven taakse ilmestyisi miehenne ex-heila tullakseen kylään ihan noin vaan.... on ottanut selvää yhteystiedoista ja kaikesta, matkustanut Suomeen ihan miehenne takia, tietää kaiken miehestänne ( kuinka monta lasta, mitä tekee ym. ) .... niin ihan oikeastiko te ottaisitte ihan lunkisti vaan ja ottaisitte osaa kahvipöytäkeskusteluun tuosta noin vaan?? :D Anteeksi mutta minun mielestä niin absurdi tilanne etten osannut muuta kuin istua koneen ääreen ja ihmetellä. :D
 
"vieras"
[QUOTE="Huhhuh";24837718]:D Eipä ole provo ei. Nyt hän lähti. Mies lähti viemään tätiä hotelliin. Halusi ottaa meidän perheestä yhteiskuvan ja jätti osoitteensa sekä pyynnön tulla kylään Saksaan. :D Uskoo ken tahtoo mutta totta kaikki.

Ja ihan aikuisten oikeasti; jos kesken sunnuntai-illan vieton oven taakse ilmestyisi miehenne ex-heila tullakseen kylään ihan noin vaan.... on ottanut selvää yhteystiedoista ja kaikesta, matkustanut Suomeen ihan miehenne takia, tietää kaiken miehestänne ( kuinka monta lasta, mitä tekee ym. ) .... niin ihan oikeastiko te ottaisitte ihan lunkisti vaan ja ottaisitte osaa kahvipöytäkeskusteluun tuosta noin vaan?? :D Anteeksi mutta minun mielestä niin absurdi tilanne etten osannut muuta kuin istua koneen ääreen ja ihmetellä. :D[/QUOTE]

Hei haloo. Niin vissiin se täti on matkustanut Suomeen pelkästään sun miehes takia. Ei mee läpi.

Ja milläs tämä täti teille tuli, jos hän nyt tarvitsi kyytiä hotelliin?
 

Yhteistyössä