Sinä yksineläjä, miten leveä sänky sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja sängytön
  • Ensimmäinen viesti
"minä vaan"
180x210 sänky ja itse oon 160 senttinen hippiäinen. mutta ihana laiva, tykkään levittäytyä siihen lukemaan, läppärin kanssa ja juon esim aamukahvit sängyssä.
 
sängytön
Meinasin et 180cm olis ihanan levee mut ehkä turhan levee kuitenki.Taitaa mennä 160cm levyiseen kun 120 on ihan liian kapee kun tykkään kuitenkin "levitellä":D itteni siihen oikeen kunnolla.
 
120 ostin ku 1.5v sitten muutin ja vanha huonossa kunnossa. Jos nyt saisi n valita toisin ostain 140-160cm. Yksinmmahdun tuhon loistavasti,mutta jos 4v hiipii viereen niin mä hiivin soffalle. Melkomoisen levoton nukkuja ja turpiin tulee jos vieressä nukkuu.
 
"pim"
160 cm mulla on "aina" ollut. Mahtuupi sitten yövieraita vierellekin... :saint: En mä ole uutta sänkyä ostanu siksi, että seurustelu on päättyny. Toi sama sänky on nyt palvellu kolmen eri tyypin kanssa :LOL: Tällä hetkellä oon sinkku.
 
Mulla on sänky myös vähän kuin sohvan korvikkeena, että on istumatilaa. Tosin hankin pian semmosen vuodesohva-nojatuolinkin. Hyvä, että on iso sänky niin mahtuu yövieraita viereen. Ei "semmosia" (ainakaan toistaiseksi), ystäviä lähinnä. :D
 

Yhteistyössä