Hakutulokset

  1. O

    APUA TARVITAAN OIKEESEEN MUNASARJAAN KOSKEE!!! RV6

    hirvee pelko mulla on perjantaina varhais ultra . kiitos kaikille vastanneille . toivotaan että siellä on kaikki hyvin
  2. O

    APUA TARVITAAN OIKEESEEN MUNASARJAAN KOSKEE!!! RV6

    sellaisia sähkömäisiä kipuja ja kestää aina hetken ja taas tulee takaisin
  3. O

    APUA TARVITAAN OIKEESEEN MUNASARJAAN KOSKEE!!! RV6

    [/b] SIIS OTSIKOSSAHAN SE NYT TULI ETTÄ KOSKEE PISTÄVIÄ KIPUJA OIKEALLE PUOLELLE OLEN SIIS RASKAANA ONKOHAN MAHDOLLISTA ETTÄ OLIS KOHDUN ULKOINEN RASKAUS
  4. O

    Inseminaatio

    [b]bubbeli voi onnea paljon noin se tuli mullakin ja plussa se oli :flower: :flower: :hug: :heart: olen onnellinen puolestasi
  5. O

    Selittämätön lapsettomuus ja inseminaatio

    tervehdys mulla inseminaatio tepsi olen myös mieheni kanssa selittämättömiä , meillä ei ollut kuin 4mlj siittiötä pesun jälkeen ja tärppäsi ,muniksesta en tiedä koska se kerkesi jo lähteä liikkeelle ennen inssiä . siis toinen inssi meillä tärppäsi ja nyt varovaisilla viikoilla ollaan 6+0 niin ja...
  6. O

    Otettaisko joku huonepeli? Kuka lähtee pelaamaan?

    no miten meinaat tosta huoneesta pois päästä
  7. O

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    vähän meni kaikki tummenetuksi :headwall: :p
  8. O

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    [b]hyvää ystävän päivää kaikille !!! :hug: :flower: olen sivusta seurannut jälleen tekstejä kätsylle phaoittelut ja voimia :hug: hieno ajtus tuo muisto esine . toivon pikaista toipumista sinne vaikka ei koskaan voi unohtaakkaan mulla itselä ei pahemmin ole mitään oireita muuta kuin...
  9. O

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    sennek olen tosi pahoillani , tiedän että se tuntuu tosi pahalta :hug: kun kuulee muiden hyvästä onnesta. mutta eihän vielä toivoa ole menetetty ei se välttämättä näy heti jos raskaushormoonia ei ole terpeeksi ei välttämättä edes testi päivänä. se on henk kohtanen juttu, mula näytti ekan...
  10. O

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    mulla ei ollut kuin yksi muna rakkula ja se oli 17mm muistaakseni tai sitten se oli 16,5 ja siittiöitä oli vaan 4mlj limistä en muistanut edes kysyä kun en edes uskonut koko hoitoon odotin vaan millon siirrytään ivf nyt toinen inssi ohi 4+3 rv kyllä se sittenkin toimii se inssikin
  11. O

    TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

    tervehdys kaikille ja anteeksi kun en ole kirjoitellut! meillä oli kotona sellainen paha sairastuminen niin ei oikeen tullut tänne aikaa oikeen kirjoitella. mutta asiasta kolmanteen tein ti-ke testin ja molemmat sitten oli plussia ihan mieletön olo ja hirveet oireet ollu jalka särky , nännien...
  12. O

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    millaisia oireita teillä on mulla on tää päivä ollu jalat kipeät eikä jaksa tehdä siis yhtään mitään, pahoinvointia ei ole pelottaa että olis ulkopuolinen. ei voisi uskoa että se vauvva nyt olisi tulossa en saa jatuksia muualle millään ja ultra vasta 26.02 toivottavasti kaikki hyvin en ole edes...
  13. O

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    oho tuli kaikki tummennettua
  14. O

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    [b]kiitos kaikille ihanasta vastaan otosta! :heart: :heart: :hug: laskettu aikani on 13,10 . nyt olo hieman helpottunut väsyttää kyllä hirveesti nukun joka päivä päikkärit 4-6 iltaan ja sitten illalla ei oikeen väsytä.
  15. O

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    [b]tervehdys kaikille !!![i] olen uusi täällä ja tulen tuolta lapsettomuus puolelta tänne plussa laisiin. olo on hirveän onnellinen mutta, uskomaton. ei meinaa millään uskoa todeksi että siellä on nyt elämää. 6v on yritystä takana ja nyt sieltä plussa tuli. ) oireet: äklötys (ei vielä...
  16. O

    Inseminaatio

    kaz :hug: voimia sinne olen pahoillani puolestasi kyllä se siittä mariq[i] olen pahoillani mutta voi kai sitä mennä yksityiselle kun hieman saa säästettyä
  17. O

    Inseminaatio

    [b]mariq[i] :hug: no kyllä se sieltä vielä tulee usko pois jos minä plussasin niin sinäkin plussaat olin nimittäin aika toivoton tapaus uskon suhteem B) +++++++++ puhallan oikeen isot tuulet sinne kaikille kiitos kaikille olo on niin väsynyt että ei jaksaisi edes kirjoittaa ja hieman huono...
  18. O

    Inseminaatio

    tein testin uudelleen ja kyllä se on positiivinen en osaa uskoa voi tätä onnea olin ihan varma että ei se enää sieltä tulekkaan se plussa oireet on äklötys kokoajan pissattaa ja rintojen särkyä ihan kamalasti ja kaikki jo ennen plussaa . nut vaan kiinnitys tarrat lujaa kiinni ajattelin tossa...
  19. O

    Inseminaatio

    [b]kaz[i] joo ei varmaa tuu halvaksi tää lapsen teko aina vitsailen miehelle että kun vauvva tulee niin heti laitetaan se töihin. mikähän ihme mulle ei ole tota johtimien aukiolo tutkimusta tehty lainkaan eikä munis ole mulla kuin yhdellä puolella ollut (yksityisellä olen) ja viimeksi tota...

Yhteistyössä