Inseminaatio

Hellurei!
Tervetuloa kaikki uudet inssiläiset! :wave: Teitä onkin tullut useampia, kiva!

Ja sitten pelkkää omanapaisuutta, eli kuulumisia:
Keskenmenosta ja lääkkeellisestä tyhjennyksestä on selvitty. Vuoto on loppunut (kesti melki 3 viikkoa) ja hcg matala. Menkkoja odotellaan innolla (!) =)

Kunhan tätsy kurvaa kylään, varataan aika kolmanteen inssiin.
Ennen toista inssiä oli aavistus, että nyt tärppää. Kuten kävikin. Vaikka lopputulos onkin nyt tyhjä kohtu :|
Kolmannesta siis tuskin tulee tulosta, tilastot on sitä vastaan. :D Mut kokeillaan nyt kuitenkin.

Naistenklinikalle ensikäynti maaliskuun lopussa, sitten ehkä päästään siihen puolen vuoden ivf-jonoon. Eli meille tulee vauva kesällä 2011? :saint: :D

Plussatuulia kaikille meille +++ :whistle:
 
Tinttara83: Missä mennään ? Onko mitään tuntemuksia ???
Entäpä Kultapanda: sulla taisi eilen olla ultra ? Miten inssiin, pääsetkö tällä viikolla.

Omasta navasta ei paljon kerrottavaa. Menossa pp7, eikä oikeastaan mitään tuntemuksia. Kolme raskaustestiä tilasin jo, tulivat eilen postissa...kovasti tekis mieli jo testailla...mut pitää malttaa ainakin loppu viikkoon :eek:

Kovin on hiljaista ollut täällä...tulkaapas muutkin piinailijat kertomaan tuntemuksia :attn:
 
HaaveitakoVain mulla meni eka clomi-kierto niin, et söin tabuja kp3,4 ja 5, tuli kaks johtofollia ja lääkäri säikähti, ku oon niin mini-nainen, et monisikiö-raskaus olis mulla aika iso riski.. sit viime kierrossa ja tässä kierrossa oon syöny vaan kp3 ja 4.. Silti tässä kierrossa tuli kaks johtofollia
Mulla nyt pp7 eikä mtään kummia tuntemuksia..ärsyttävää tää odottelu..
 
Heipsan!
Täällä on pp12. Eilen keksittiin miehen kanssa että pitää testi lähteä ostamaan... Ja sitten kun se oli ostettu, niin pitihän se tehdä...! No joo, eihän siihen tietenkään tullu kuin yksi viiva, joten se siitä. Tosin vasta pp11 ja tein testin illalla mutta tuskinpa siellä loppuviikostakaan mitään on!! Tissit on kipeet, ja välillä vatsaa nippailee, mutta varsinaiset menkkatuntemukset on kyllä kateissa. Mutta, eiköhän ne sieltä kohta tule.... :|

Ehkä sitten marras-vauva....?
 
Inssi oli viime viikolla, ja siitä kolmen päivän päästä alkoi uusi vuoto, täti tuli kylään (tai sitten joku todella vuolas serkku) hurjat 14 päivää etuajassa. Niin että se siitä taas, eipähän tarttenu piinailla turhia..
 
Tinttara83 jos teit raskaustestin liian aikaisin? Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu.

bittersweet vuolaat tädit ja serkut ovat ikäviä vieraita :(

Kaarne toivottavasti 3 inssi onnistuu!

Kävin eilen ultraäänessä ja löytyi yksi johtofolli ja pari (liian) pientä, jotka toivottavasti vielä kasvavat. Lääkäri ei ollut täysin tyytyväinen, inseminaatio on kuitenkin perjantaina.
Eilen, sekä tänään olen pistänyt Menopuria. Mulla oli ensin vaikeuksia lääkkeiden sekoittamisessa ja sitten kuplien poistamisessa. Tuntuu, että ainetta meni hukkaan kun ruiskutti (varovasti) kuplia pois. Yllättävää, että noinkin vaikeita "toimenpiteitä" täytyy tehdä kotona. Huomenna on vuorossa ovitrelle-pistos.

Käyn hoidoissa TAYS:ssa ja siellä toiminta on kyllä tosi liukuhihnamaista. Lääkäri oli ihan herttainen, mutta puhui hieman huonosti suomea ja oli tosi kiireinen, joten muutama asia jäi taaaas epäselväksi. Mulla on joku fosfolipidivasta-aine juttu, mikä voi aiheuttaa laskimo tai valtimotukoksia. Lääkäri lupasi selvittää perjantaiksi mitä sen kanssa tehdään.

Saas nähdä onnistuuko inseminaatio,toivotaan. Plussatuulia kaikille!
 
hei taas kaikille olen olllut jonkun aikaa pois kun kotona ollut sairastumisia mutta mutta, naiset tein tänään testin ja siis pp 12 sain plussan mutta en nyt sitten tiedä oliko se ihan totta kun aamulla tein testin ja siihen ei heti tullut 2min jöljeen kahta viivaa mutta puoli tuntia sen jälkeen kun kävin tarkastamassa niin siellä oli kaksi ihan selvää viivaa . hieman on epä varma olo auttakaa .. teen kyllä huomenna uden testin
 
tein testin uudelleen ja kyllä se on positiivinen en osaa uskoa voi tätä onnea olin ihan varma että ei se enää sieltä tulekkaan se plussa oireet on äklötys kokoajan pissattaa ja rintojen särkyä ihan kamalasti ja kaikki jo ennen plussaa . nut vaan kiinnitys tarrat lujaa kiinni ajattelin tossa äsken jos minä 7v jälkeen saan inssillä vauvvan niin saatte myös te anteeksi omanapáisuuteni +++++++++++++++++++++ tuulia kaikille
 
onnellinen onneton paljon onnea :flower: :heart:

Tinttara :hug: negasta! mikä tilanne nyt?

bittersweet :hug: tädistä..

Tosiaan Kaarnelle tsemppiä 3.inssiin!:)

Kultapanda toivotaan, et perjantaina kaikki menee nappiin!:)

on: pp 8, tuntemuksia sekoittaa yövuorot...ajattelin sortua viikonloppuna testaamaan.. :ashamed:
 
mariq :hug: no kyllä se sieltä vielä tulee usko pois jos minä plussasin niin sinäkin plussaat olin nimittäin aika toivoton tapaus uskon suhteem B) +++++++++ puhallan oikeen isot tuulet sinne kaikille

kiitos kaikille olo on niin väsynyt että ei jaksaisi edes kirjoittaa ja hieman huono olo jos sittem jatkan huomenna voimia kaikille
 
onnellinen onneton Onnea kauheesti!!! vau!!

Täällä alkoi eilen kummallinen tuhruilu. Kummallinen siis siksi, ettei mulla menkat koskaan ala ruskeella tuhrulla vaan ne alkaa verellä ja mahakivuilla. Joita siis ei ole kumpiakaan!!! Mutta ehkä nää kaikki hormonit mitä itteensä tunkenu, vähän muuttaa hommia.. En siis ole tehnyt uutta testiä, koska eiköhän se täti sieltä tule lopulta kunnollakin. Teen kyllä jos ei rupee näkymään.
 
Kyllä ivf-hoidot julkisella puolellakin maksavat paljon ja tarkoitan nyt lääkkeiden hinnakkuutta. Jos me ei onnistuta inseminaatioilla, niin meillä kynnys ivf-hoitoon on aika korkea lääkkeiden hinnan ja erinäisten sivuvaikutusten vuoksi.

Oliko sulla Mariq jo yksi lapsi? Jokatapauksessa on ikävää, että raha vaikuttaa näissäkin asioissa -siis, että kaikilla ei ole tasavertaisia mahdollisuuksia.
 
Tinttara83 :hug: Mites se täti nyt jo tuli käymään ? Voimia teille :hug:
Kaz:lle samoin paljon haleja :hug: Ja mariq:lle myös.
onnellinen onneton hirmuisesti onnea ja tarrasukkia toukalle masuun :flower:

Kyllä tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta, et toiset jotka oikeesti koko sydämestään haluavat lasta, ni eivät sit saa :'( Mut eteenpäin on mentävä, vaikka kuinka raskasta olisi..
Jospa se joku kaunis päivä iloksi muuttuisi tää lasten saantikin

Jaa-a...ja omat tuntemukset. Ei oikeastaan mitään tuntemuksia. Olen kuulostellut ja tunnustellut mahaa ja rintoja, mut mitään nippailuja eikä mitään muutakaan ole tapahtunut :'( Pahoin pelkään ettei tästäkään inssistä tullut toivottua tulosta. Lämmöt on korkealla, mut luulen että se johtuu eilisestä possupiikistä :headwall: Mut jokatapauksessa, jos täti ei ole tullue ennen sunnuntaita jolloin on pp12, aion uskaltautua testaamaan...vaikka se negan tuijottaminen onkin masentavaa :headwall:

Mut tsemppiä meille kaikille. Ja plussäsäteitä ++++++++++++++
 

Yhteistyössä