Inseminaatio

Tinttara83 olen pahoillani :hug:

HaaveitakoVain toivottavasti saat tuijottaa positiivista raskaustestiä =)

Tänään oli inseminaatio II. Se meni onneksi sujuvammin kuin viime kerralla. JOS satun tulemaan raskaaksi, joudun raskauden ajan (tai osan ajasta) pistämään piikkejä, jotka vähentävät veren hyytymistä. Siis fosfolipidivasta-aine-"jutun" vuoksi.
 
kaz:hug: pahoittelut..

Tinttara :hug: voihan pee..
Meille lääkäri sano, et ku oon niin pieni, lääkkeet ekassa IVF/ICSI:ssä maksaa vaan jotain 700e, muuten kai jotain lähemmäs tonnin luokkaa, nii ja julkisella ollaan
mariq :hug:

HaaveitakoVain samoissa mennään..toivottavasti testi näyttää huomenna lupaavan tuloksen!

Kultapanda toivottavasti tärppää b:)d Onko lääke nimeltä Klexane?

on: toivo on menny..tänään testi nega ja tuolla alhaalla on sellanen olo, et just lorahtaa..
 
enne testasin aina dpo10 mut nyt ei jaksa, kun aina sama nega...ihan turhauttavaa tuhlata rahaa ja testailla kun ei se vastaus miksikään muutu...kp30 ja onko nyt sitt dpo13 tai 14 tai 15 ..en tiiä...kierrot olleet siinä 30-33......eli muutama pv vielä tätä kiertoa....


pms ja flunssaa.....
 
^juu lämmöt pysyy ylhäällä, dippi saattaa tulla kiinnityksen aikana.......

joillakin lämmöt tippuu vasta menkkapäivänä ja joillakin päiviä enne menkkoja....yleensä mulla tippuu jo 3pv ennen menkkoja.... :)

aurinko paistaa ja menkka kipuaa......
 
Sammale321
Täällä olisi toivottavasti tällä viikolla ensimmäinen inseminaatio. Clomeja nappailin kp3-7 ja siitä eteenpäin menopur pistoksilla menty. Yli kolme vuotta on yritetty, eikä yhden yhtä plussaa, ei raskaustestissä, eikä edes ovulaatiotestissä. Verikokeiden mukaan ovuloin, mutta tikuttamalla näyttää että en..Siksi vähän pelottaakin tikuttaa inssiä varten, jos vaikka ne hemmetin ovulaatiotestit ei vaan toimi minun kohdalla ja sitten menee ovulaatio ihan ohi...

Koitan olla toiveikas inssin suhteen, mutta se on vaikeaa..niin pitkään olen pelkkää negaa saanut testeihin, että tuntuu ettei meille voi koskaan tulla vauvaa :'(
 
Sammale, meillä aivan samanlainen tilanne kuin teillä, ainoa ero että olen saanut plussat ovulaatiotestissä! Tällä viikolla tarkoitus tehdä eka inssi, tänään kävin ultrassa ja kaikki ok. Niin, ja lääkkeinä olivat pelkät clomit, ei pistoksista puhettakaan.

Meillä on ollut yritystä 6 vuotta eikä myöskään yhtään alkanutta raskautta eikä selitystä lapsettomuudelle. Ton viimeisen kirjoittamasi tekstin allekirjoitan myös täysin :hug:
 
Tervetuloa Sammale321 ja Terhi-76! Toivottavasti teillä menee inseminaatiot hyvin ja plussaatte =)

Voin kertoa, että ärsytys nousee potenssiin 10, kun inssin avullakaan ei tunnu tulevan lasta. Minulle tehtiin toinen inseminaatio viime perjantaina, mutta epäilen sen onnistumista.
 
Sammale321
Tänään UÄ...toivon todella, että siellä tulee hyviä uutisia ja saadaan se inssi toteutettua. Minulle ois jo iso askel eteenpäin, kun saisin ovulaation aikaseks, testit näytää edelleen vaan haaleaa viivaa. Tosin nyt on vasta KP 12 ja miun kierto on yleensä 28-46 päivää. Mutta ku nyt oon vetäny clomeja ja menopuria niin en yhtään tiedä, että miten ne vaikuttaa tuohon kierron pituuteen.

Kiitos Kultapanda tervetuloa toivotuksesta :wave: . Ja Terhi-76 toivottavasti inssi toisi meille molemmille niin kovasti toivotun plussan :heart:
 
Tervetuloa uudet :flower: minäkin vielä uusi tässä pinossa ja onnea insseihin!!:)

on: eka inssi meni mönkään eli tänään kp 1, pitää huomenna taas soitella polille ja sopia uus inssi..clomeja syön taas kp 3 ja 4
 
Sammale321
mariq olen niin pahoillani...

Meille ei sitten inssiä tulekaan tähän kiertoon, kun näyttäisi ovulaatio tulevan viikonloppuna. Eilen kävin ultrassa ja toisella puolella oli kaksi isompaa follia. Toivottavasti niistä saisi vauvan aikaiseksi. Vähän jäi epäselväksi, että täytyykö pregnyl pistää vai odotellaanko, että jos ovulaatio tulis ilmankin..Pitää varmaan vielä soittaa lääkärille ja kysyä. En oikein vieläkään ymmärrä ovulaatiota :/ . Lähinnä, että mitä miun keho oikein tekee kun follit kasvaa hyvin, mutta ovistestit näytttää negaa ja raskaus ei ala. Mitä niille folleille oikein tapahtuu jos ovulaatiota ei tulekaan ja miksi se menee sillai..en vaan tajua. Kertokaa, jos joku tietää vähän paremmin ovulaatiosta :)
 
Moi taas! Tuntuu, kuin olis pitempikin aika kun viimeksi kirjoitellu, mutta eipä taida pitkä olla...!

Mulla nyt kp7, eli puregonit taas menossa. Maanantaina kontrolliultra ja sitten inssiä mahdollisesti. Nyt on jotenki fiilikset kyllä tosi matalalla, en usko tähän hommaan ollenkaan, vaikka kuitenkin toivon sitä NIIN paljon. Ei nyt kiinnosta yhtään mikään :( Ottaa niin päähän sekin, että tätä yhtä kiertoa varten meni apteekkiin yli 200 euroa, ja näkyyköhän taas missään muussa kun tiliotteessa??? Ei.

Pliis, luokaa muhun vähän uskoa tänne :'(
 
:hug: mariq Hirmuisesti voimia :hug:


Täällä pp16 vaihtua tänään kp1:ksi. :'( Ei näköjään ollut insseistä apua meille :headwall: Hoidot jatkuvat kai sitten ensi syksynä ivf:llä :'( Olo on tällä "onko tätä pakko jaksaa ja kestää...MIKSI tää on niin vaikeaa" :headwall: :headwall: :headwall:

Plussa tuulia teille muille...mä taidan poistua takavasemmalla parantelemaan
taas kerran saamaa kovaa kolhua :'(
 
Sammale321
Meille saattaa sittenkin tulla inssi ensi viikolla! Maanantaina käyn ultrassa, jos ei ole ovulaatio viikonloppuna ja sitten pistellään ehkä irrotuspiikkiä.
Tinttara83 Minä haluan uskoa insseihin ja en vain halua, vaan uskon. Voi olla, että ne ei kohdallani tuo plussaa, mutta en aio menettää toivoa. Seuraava askal hoidoissa on kuitenkin niin paljon rankempi, että haluan kokeilla ihan rauhassa tämän kevään ajan, että jos inssistä oli hyötyä. Kuitenkin moni on kertonut inssin auttaneen ja moni on kertonut että ei auttanut... Sehän näissä kaikissa hoidoissa on, että ei voi tietää mikä hoito sopii ja kenelle.. Olipas aika sekavaa :LOL: Mutta ymmärrätte varmaan pointtini.

Ei piä luopua toivosta!
 
Sammale321
HaaveitakoVain :hug: Ei tää kyllä ole millään tavalla reilua...tuota samaa kysymystä minäkin olen monet kerrat pohtinut, että MIKSI!!??

Omalle kohdallani haluan ajatella sen niin, että vielä ei ole ollut vauvan aika. Uskon vahvasti kohtaloon ja sen avulla jaksan tätä kärsimystä päivästä toiseen. Vielä joskus tulee minun aikani olla äiti, se tulee silloin kun se on minulle niin määrätty. Olen saavuttanut elämässäni niin paljon asioita, mitä luulin, etten koskaan tulis saavuttamaan ja kaikki on tapahtunut juuri silloin kun on ollut sopiva hetki. Mutta tämä on vain minun keinoni selvitä elämässä, jokaisellahan on omansa :)
 
Eka inssi takana, oli eilen. Siinä yhteydessä ei enää ultrattu, mutta maanantain ultrassa näkyi molemmissa munasarjoissa yksi iso follikkeli. Toimenpide tosi helppo, sen jälkeen vihlontaa molemmissa munasarjoissa ja menkkamaisia kipuja.

Hieman sekavat tunteet. Ei jaksa uskoa että tästä mitään tulisi, ainakaan heti... Helpottunut olo, ettei tarvitse pariin viikkoon miettiä mitä testiä tehdä ja koska soittaa mihinkin ja työvuorojen vaihtoa. :|
 

Yhteistyössä