TAMMIKUUN PIINAILIAT PINOON

Onnea Onnellinen plussasta,
Mulla oli kans 29 pvä tän vuoden eka pas, edellinen tehtiin marraskuussa. Mulla kas poika tuoresiirrosta monen yrityksen jälkeen ja nyt pikkukakkosta haetaan pakkaseen jääneistä. Vielä 2 jäljellä jos ei nyt nappaa. Eli pp 8 menossa, vielähän niitä oireita ei ole mut ei oikein vielä kai kuulukkaan olla, saas nähä kuin käy.
Hyviä viikonloppuja piinailijoille
 
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen onneton:
tervehdys kaikille ja anteeksi kun en ole kirjoitellut!
meillä oli kotona sellainen paha sairastuminen niin ei oikeen tullut tänne aikaa oikeen kirjoitella.
mutta asiasta kolmanteen tein ti-ke testin ja molemmat sitten oli plussia ihan mieletön olo ja hirveet oireet ollu jalka särky , nännien kuumotus, pahoin vointi ja älytön väsymys .

onko muita plussanneita puhallan nyt teille ++++++++++++++++++++++ :whistle: oikein suuret plussa tuulet ja jaksamisia
Onneksi olkoon ja hieno homma!! :flower: =)
Tämä antaa toivoa meille muille inssiä läpikäyneille ja läpikäyville! Minulla on nyt pp12 menossa ja maha särkenyt inssistä asti lähes koko ajan samalla tavalla kuin menkoissa.. ja sitten ei taas mitään.
Tunnustan, löin hanskat tiskiin eilen ja join saunassa yhden karpalo lonkeron. Pistin elämän risaiseksi kerralla. Maanantaina sais testailla, mutta en tiiä viittinkö. Aattelin ootella loppuviikkoon, en ymmärrä itekään miten voin olla näin rauhallinen nyt. Kaikki aina sanoo, että testaa niin tietää sitten. Mut jännä juttu, en halua tietää. Ihan ok:lta tuntuu välillä tämä epätietoisuuskin. Ja toivoa tosiaan antaa tämä yksi ilmennyt positiivinen raskaustestikin tässä ryhmässä.

Menen lapsettomien tukiryhmään torstaina ja en tiiä vaativatko ne minua testaamaan ennen sitä kun raskaana sinne ei saa mennä.. ei kai ne nyt sentään vaatimalla vaatisi, kai? Mutta turhaan tätä luontoa kiirehtii, joko ne kuukautiset alkaa huomenna sunnuntaina tai sitten joku päivä ensi viikolla. Jos ei ala vielä ensi viikolla, niin sitten teen raskaustestin senkin takia, että jos en ole raskaana niin saan ainakin uutta inssikierrosta varten kierron alulle... Voi tätä pähkimistä... hoh hoijaa.... |O
En tiiä jaksaako kukaan lukea tätä, mutta entä jos mulla olikin liian aikainen vaihe inssille, niin mitä sitte tapahtui kuin tehtiin se kuitenkin? Eli mullakun on epäsäännöllinen kierto muutenki niin voihan se olla ettei sikskään oo menkat alkaneet? Että mä oon siitä "hassu" tapaus, että en ensimmäiseks ajattele olevani raskaana vaikka ne menkat ei alakaan. Syyttelen sit vaan tota epäsäännöllistä kiertoa... éttä mun pitääki pähkiä kaiken päivät kaikenlaisia vaihtoehtoja... :ashamed:

Niin ja ei aavistuskaan minkä kokoinen munarakkula mulla oli kun lääkäri oli sitä mieltä että se suurin niistä näytti hassulta koska ihan kuin sen päällä olis ollut toinenkin ja sit jossain oli yksinään joku pienempi. Jotai 17 mm ne puhu perjantain ultrassa ja sit seuraavana maanantaina tehtii se inssi. Irrotuspiikin pistin lauantai-iltanan klo 21. Ja tää oli tosiaan eka inssi.
Sori jos toistan itseeni :headwall:
 
digitaalisen testin tyly tulos: ei raskaana. pp13 eli huomenna on virallinen testipäivä. Mitäpä sitä sitten enää testaamaan. Äkkiä vaan menkat alulle että pääsee uutta inseminaatioo tekemään!!!!!!
Mun kaveri testas tänään plussan (hänelle tehtiin pakastealkiosiirto päivää myöhemmin kuin inseminaatio mulle). Keskustelin puhelimessa kunnialla, mutta puhelun loputtua hysteerinen poru! Ja illaksi vielä hänen syntymäpäiviään viettämään. Ja piti pystyä vielä onnittelemaankin. Ja pakkokin onnitella, tämä oli heidän viimeinen yritys. He päättivät jo ennen tämän hoidon aloittamista että kyseessä on viimeinen kerta. Onneksi tärppäsi. Mutta kyllä mäkin sen plussan olisin halunnu!!! :ashamed: :'(
 
sennek olen tosi pahoillani , tiedän että se tuntuu tosi pahalta :hug: kun kuulee muiden hyvästä onnesta. mutta eihän vielä toivoa ole menetetty ei se välttämättä näy heti jos raskaushormoonia ei ole terpeeksi ei välttämättä edes testi päivänä. se on henk kohtanen juttu, mula näytti ekan plussan olikohan se 12pp mutta sulla se sitten voi olla tänään voimia sinne sinulle :hug: :hug:
 
Tilannepäivitys myös täältä. Nega tuli. Viimeinen alkio käytetään parin viikon päästä. Sitten pitäis löytää jostain voimia kaiken alusta aloittamiseen.

Ideoita? Kellään? Mistä löytää innon nollasta uudestaan lähtemiseen?
 
hei ja surkuilut negoilijoille. Mullahan kans olis pe testi päivä ja kun tuli mahdollisuus lähtee risteilemään torstailähdöllä piti testata tänään ja niin onneton haamu tuli et voi olla että kuvittelin senkin. Sekin voi olla vielä heikko kosketus ja alkio ei olekkaan kiinnittynyt tai sit taas mun tasot on niin heikot ettei kunnolla näy, eik vielä kuulu näkyäkkään. Jätin kyl sit lähtemättä kun se olis ollu kavareiden ihan rehellinen bailureissu enkä tahdo sit selvinpäin sitä kattomaan.
Jännätään nyt perjantaina vielä kumminpäin täs oli käyny.
 

Yhteistyössä