Hakutulokset

1. H

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

Daskille kovasti tsemppiä ja lapsukaiselle pikaista paranemista!! :hug: Tiinulille jaksamista!! :hug: Kiitos kaikille jälkitarkastusasiaa kommentoineille!!Tänään se oli vähän sattu papan ottaminen,mutta muuten oli ihan ok.Mutta sydän hakkas tuhatta ja sataa!! ;) Mulla olis perjantaina...
  2. H

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

Kiitos uudesta pinosta!! :flower: Tervetuloa idamaria123! :wave: Pikkuvintiön äippä: Mä oon antanu Disflatylit vaan lusikasta imetyksen ja röyhtäytyksen jälkeen.Sitten pikkusen laittanu maitoo lusikkaan ja koittanu sillä ikäänkuin huuhtoa tipat alas.En tosin tiedä on oikea keino.Mites muut...
  3. H

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

Eipä neiti herännytkään... Kiirettä pitää täälläkin.Esikoinen on eskarissa päivisin 4 tuntia.Ollaan siis kotona neidin ja 3,5 v. isoveljen kanssa.Hevosia hoidan joka päivä pariin otteeseen ja iso koirakin tähän huusholliin mahtuu.Kämppää yritän pitää kunnossa ja pyykkiä pestä.Aika paljon...
  4. H

Heippa täältäkin pitkästä aikaa! :wave: Määkin oon käynyt lukemassa,mutta ei ikinä ehdi kirjottaan mitään. Tsemppiä kaikille!! :hug: Mistäs taas onkaan ollut puhetta... Jälkivuodosta tai lähinnä hyytymistä joku vissiin kyseli...Mulla tuli semmosia pienempiä kappaleita pönttöön lähes...
  5. H

Paljon onnea kaikille vauvan saaneille!! :hug: Daskille suuren suuri voimahali!! :hug: Toivottavasti saatte pienen pian kotiin!! Mistäs onkaan ollut puhetta...?Käyn joka päivä kyllä lukemassa,mutta en ikinä muka ehdi kirjottaan. :ashamed: Rintaraivareista: Täälläkin sellasta käsillä...
  6. H

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

Heippa taasen! :wave: Täälläkin yksi metsäleski. Mies onneksi metsästää vaan hirviä,joten pienriista ja linnut on pois kuvioista,niin ei toi metsästyskausi kauheen pitkäksi jää. Masuvaivoja täälläkin on vähän.Riippuu vähän siitä paljon imee ilmaa tissillä ollessaan.Imuote on ajoittain vähän...
  7. H

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

Onnea taas vauvautuneille!! :flower: Menninkäistyttö: Melkein törmättiin Taysissa,jos oot sinne tiistai-aamuyöllä kolmen maissa tullut.Me menetiin meinaan saliin puoli kolmen maissa. :) Tsemppiä taas kaikille loppumetreille!! :hug: T.Heppuli ja Kerttu 5pv
  8. H

Kiitos onnitteluista ja tervetulotoivotuksista!:) Nipistys:Meillä siis syntymäpaino oli 4380g ja kotiinlähtöpäivänä 4180g.Kauheesti ei ollut tippunut paino.Nyt ei oo tietookaan,tarvii soitella huomenna neuvolaan ja sopia aikaa. Ja neitihän heräs,joten tissittelemään.Jatketaan paremmalla...
  9. H

Endottarelle kovasti paranemissäteitä!!:hug: Tänne mekin sitten tyttösen kanssa siirryttäisiin.Meille siis syntyi tyttö 21.9 klo 5.26 rv:lla 39+2.Painoa 4380g,pituutta 55cm ja pipa 36cm.Eilen päästiin kotiin ja hyvin on mennyt.Sairaalassa jouduttiin antamaan pari kertaa lisämaitoa,kun ei...
  10. H

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

Liisa71: On tytöllä kyllä kokoa,mutta tuli ihmeen helpolla :) Pikaiseen laitan synnytyskertomusta: Maanantai-iltana makoilin sohvalla telkkaria kattomassa,kun kuulin kaksi napsahdusta.Ajattelin,että nyt meni lapsvedet.No,nousin ylös,mutta mitään ei tapahtunut.Makoilin vielä ja menin...
  11. H

Suuret onnitelut kaikille vauvan saaneille!!:flower: Pikaisesti ilmoitan,että meille syntyi tyttövauva 21.9 klo 5.26.Painoa pikkuneidillä 4380g ja pituutta 55cm,py 36cm.Kertoilen synnytyskertomusta paremmalla ajalla! Jaksamista kaikille viime hetkille!! Heppuli ja Kerttu 2pv
  12. H

Hurjasti taas onnea kaikille vauvan saaneille!!!:flower: Lennilokinpojalle kovasti tsemppiä tälle päivälle,vaikka taitaa sulla olla jo vauva kainalossa.:hug: Mulle laitto terkka perjantaina lähetteen äippäpolille,kun on proteiinia pissassa,turvotuksia ja olo hankala,vaikka paineet onkin...
  13. H

Hurjasti onnea kaikille vauvan saaneille!!:flower: Lätäkkö: Juu,ei niitä neuloja siinä tilanteessa ajattele,toivoo vaan saavansa helpotukse.Tsemppiä!!:hug: Mä kirjotin eilen pitkät pätkät ja kaikki hävis kesken kirjotuksen ja hermo meni,enkä enää jaksanu kirjottaa.:kieh: Olin ke...
  14. H

Hurjasti onnea taas kaikille vauvan saaneille!!:flower: Monella tuntuu supistuksia tulevan.Mulla on kanssa ihmeellisesti tullut aina muutama ehkä kolme kipeetä supistusta noin 5 min välein ja loppuu sitten.Ihan outoa,kun pojista ne supistukset ei ollut kipeitä ennenkuin sitten olikin tosi...
  15. H

Onnea kovasti vauvan saaneille!!!:heart: Tsemppiä tositoimiin pääseville!!
  16. H

Hurjasti onnea äitiH:lle pikkuprinsessasta!!:heart: Tsemppiä matkaan kaikille,joilla lähtö synnyttämään on lähellä!!:hug: Täällä neuvolassa käyty.Blääh,paino noussut viikossa 1,4kg.Turvotuksia on,varsinkin käsissä,jotka puutuu koko ajan.Ärsyttävää.:headwall: Sf-mitta oli laskenu 1cm,mutta...
  17. H

Hurjasti onnea Shurille tyttövauvasta!! :heart: Tähtirata: Ompa kurjaa tommonen tosiaankin.Jos kovin huolettaa,niin mee sinne Taysiin vaan ihan ilman soittamista.Saavat kattoa tilanteen,kun ei ne voi sieltä kattomattakaan pois ajaa.Saisit ainakin itte mielenrauhan.:hug: T.Heppuli ja Kerttu...
  18. H

Paljon onnea Lauren,Riemu,Meripihka ja Nasunaskali omista pikku nyyteistä!!:heart: Hurjia synnytyskertomuksia.Onneksi nyt on kaikki hyvin ja vauvoilla ei hätää.Itsellä ei sektiosta ole kokemusta,mutta esikoisen jäjiltä alapäässä oli niin hirvee hematooma,etten pystynyt käveleen tai seisomaan...
  19. H

Cinnamolle hurjasti onnea tytöstä ja miiak75 hurjasti onnea pojasta!!:heart::heart:

Yhteistyössä