Hakutulokset

  1. J

    Molokids välikausihaalarista kokemuksia kellään?

    Tilasin siis tuommosen molokidsin haalarin vaikka oli kyllä aika kallis,130e.Se sateenkaarikuosinen,minusta aivan ihana ja pojalle.Onko kokemuksia ko. haalarista,kestävyys,vedenpito jne?
  2. J

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Huomenta,viikkoon en oo ehtiny lukemaan saatika kirjoittamaan.Mitenkäs sinne suljettuun kerhoon pääsee ja mistä mä sen löydän? :) Meillä oli ultra torstaina 10.11 ja laskettuaika aikaistu viikolla eli uus LA siis nyt 15.5.2012
  3. J

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Oi mä olin muistanu ihan väärin,oon kokoajan aatellu et mulla on NT-ultra pe 11.11 mutta se onkin jo to 10.11. Kiva ku pääseeki aikasemmin mitä luulin :)
  4. J

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Mullakin oli siinä ns. isyyspakkauksessa myös sikari ja sitte semmonen ruokalappu jossa luki I love dad ja oli sydämiä.Kaikkea en ees enää muista mitä siinä oli, mutta aika paljon mulla siihen tuli tavaraa.Hyviä ideoita löyty myös täältä kaksplussan palstalta,millasia muut oli tehneet.
  5. J

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Mymosa: Mun ja miehen eka yhteinen ja miehen eka lapsi syntyi 3v sitten jouluksi ja miehellä oli synttärit lokakuussa,tein itse hälle synttärilahjaksi isyyspakkauksen ja on kaikille sanonu et se oli hänen paras lahja ikänä. Ostin semmosen kannellisen pahvilaatikon ja sisältöä oli mm...
  6. J

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Rouva Möppiäinen: Sinäki oot siis Rovaniemeltä? Tuolta listalta kurkkasin :)
  7. J

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Huomenta :) Mulle saa muuten päivitellä NT-ultran ajankohdaksi 11.11 Joulusta minäkin tykkään kovasti,etenkin joulun odotuksesta.Se vaan ärsyttää kun minusta kaupoissa se jouluhössötys alkaa liian aikasin,eilen jo täällä Rovaniemellä kauppakeskuksessa viriteltiin kaikenmaailman valoja ja...
  8. J

    Oma foorumi Rovaniemen mammoilla :)

    Evangelina: Mulla oli eka neuvola 24.10 ja sillo oli viikkoja neuvolan mukaan tasan 10.Ja mä käyn Vaaranlammen neuvolassa :)
  9. J

    Oma foorumi Rovaniemen mammoilla :)

    No niin,vasta oon tuonne kirjautunut ja nyt en pääse sisään..salasanaa herjaa vaikka varmasti laitan oikein.. :(
  10. J

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Niin ja omaa napaa vielä... :) Meillä oli eka nauvola maanantaina 24.10 ja viikkoja neuvolan mukaan 10+0. Ultra-aika tupsahti jo eilen postilaatikosta ja se on sitten 11.11. Meillä pikkupoika 2v10kk osallistu piirustuskilpailuun ,jossa parhaat palkittiin hevisauruksen konserttilipuilla...
  11. J

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Heippa taas, Minkäställevoi: Mulla oli edellisessä raskaudessa vauvalla turvotusta ekassa ultrassa 4.1mm ja käytiin lapsivesipunktiossa.Muutama viikko meni vastausta odotellessa ja sit tuli soitti: vauvalla terveen pojan kromosomit. Meille sanottiin silloin, että saattaa vauvalla olla...
  12. J

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Höh,pitkä teksti katos minkä äsken kirjotin :( Juu siis minäkin oon vasta menossa ekaan neuvolaan 24.10, sillo viikkoja noin 10, miten täällä niin myöhään on eka käynti.. Omista oloista, ei oo onneks pahoinvointia,vaan sitäkin kamalampi väsymys..vois nukkua kokoajan.Kaikki mitä päivän aikana...
  13. J

    ***Toukokuun Toivotut***

    Huomenta,meidän kuulumisia tulin kertomaan pikasesti. Säikäytti kiovasti maanantaina,sunnuntaina alko kummallinen jomotus alaselässä ja mahaa vihloi,soitin päivystykseenki,epäilivät pissatulehdusta. Maanantaina menin töihin ja aamulla vein virtsanäytteen,kivut oli edelleen enkä yöllä saanu sen...
  14. J

    ***Toukokuun Toivotut***

    Huomenta, koskas te muut ootte varailleet ekaa neuvola-aikaa?mulla nyt 5+1 enkä oo vielä ainakaan soittanu ettei sitte tarvis kovin montaa viikkoa ootella jos pitkälle antavat ekan ajan. Meillä tulee nyt tälle ja keskimmäiselle sitten ikäeroksi 2v 5kk,vanhin täyttää jo ens kesäkuussa 10v...
  15. J

    ***Toukokuun Toivotut***

    Heippa, minutkin sais lisäillä listaan..oon taustalla seurannu viikon :) eli sain testiin selkeen plussan viime keskiviikkona.LA olis laskurin mukaan 23.5 ja viikkoja nyt 4+6. Kolmas lapsi tulossa,ennestään pojat 9v ja kohta 3v,ikää mulla 29. Synnäri olis LKS
  16. J

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Heippa,oon taustalla seuraillu menoa täällä. Jätin pillerit pois kesäkuussa ja vauva on ollu haaveissa. Nytpä sitten eilen 15.9 sain plussan testiin,apteekin herkällä testillä lävähti melkeen heti vahva punainen viiva tikkuun :) kaks pvää menkkojen oletetun alkamispvän jälkeen tein testin.
  17. J

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Huomenta, testasin eilen kp 27/28 apteekin omalla testillä heikon haamun,mutta haamu se oli kuitenkin kun miehen kanssa tiirailtiin.Koska testaisin uudestaan josko näyttäis vahvempaa viivaa?
  18. J

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Mahtuuko vielä mukaan? Nyt menossa kp 23/28,kaks poikaa on ennestään 9v ja 2v. Ovulaatiota en oo koskaan ennen tuntenu paitsi tällä kerralla aivan karmeat vatsakivut ja muutenkin outo olo vatsassa. Nyt eilen oli oikealla puolella alavatsaa kovaa kipua joka meni sitten ohi,olisko ollu...
  19. J

    Zaran pupu t-paita?

    Laita vain yv:tä tulemaan :)

Yhteistyössä