Hakutulokset

  1. Z

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Oon käyny tätä ketjua lueskelemassa mut en oo saanu aikaseks mitään kirjottaa.. Nyt kuitenkin.. Eli pikkuisemme syntyi 9.4(ei siis maaliskuussa,mutta mieluusti teidän parissa jatkaisin jos vain sallitte?) Painoa neidillä oli 3688g, pituutta 50cm ja pipo 37cm. 21.4 Kasvaa hyvin rintamaidolla...
  2. Z

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Turvakaukol Tuosta sen verran et kannattaa kysyä neuvolasta oisko jossakin vuokrattavia.. Meillä nimittäin vuokraa neuvola 5e/kk että ei tuossa ainankaan vararikkoon joudu:) Tänää oli neuvola ja kaikki oli hyvin tosin alussa vauvan sydänäänet vaan 120 mutta tuo tais nukkua ku nous heti ku...
  3. Z

    **HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

    Moikka:) En oo aikoihin tänne kirjotellu mutta lukemassa oon kuitenki käyny kaikki jutut.. :) Mulla tuo laskettuaika ois 31.3 mut jotenki tuntuu et huhtikuun puolelle menee vaikka olisin valmis synnyttämään vaikka heti! Muakin tekis mieli mennä vähä noita vaunuja kokeilemaan ulos mut kai kaikki...
  4. Z

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnea kaikille nyytin syliinsä saaneille<3 HEEEI KAVERIT, voisitteko lähettää sitä siivous intoa vähän tänneki kerta sitä noin kovin on liikkeellä!? Täällä vaan väsyttää koko aika..
  5. Z

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnea kamalasti kaikille vauvan saaneille :hug: :flower: ! Pitkästä aikaa itse kirjottelen vaikka luen päivittäin. Jotenkin oon vaan tonne fb puolelle kirjotellu:) Noh täällä on kaikki hyvin.. Välillä tulee supistuksia joskusa vähän kipeämpiäkin mut en usko silti et vielä pariin viikkoon...
  6. Z

    Apua kaipaileva! (vauvan tarvikkeet)

    Hmm.. Millä sitä sitten tulee sairaalasta pois jos ei ole turvakaukaloa? Joo sänky on yli hinnoiteltu ja ehkä voi just 300e saada..
  7. Z

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Moikka! Kirjottelen illalla kuulumisia mutta nyt vain nopeasti pakko kommentoida yhteen juttuun:) Mergylien Tiedätkös kumpi sieltä on tulossa? Onko teillä nimi valmiina? Alkoi kovin naurattaa kun minua on ennen syntymääni kutsuttu Ompuksi:) Ristiäiskutsussakin lukee "Olen "Omppu" ja virallista...
  8. Z

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Aah! Pakko oli tulla hehkuttamaan.. Kävin eilen 12 nukkumaan enkä edes hirveän pitkään pyöriny sängyssä ja heräsin vasta 10! En siis kertaakaan yöllä! Ja vielä noin pitkät unet! mahtavaa! Tänää ajattelin hakea tota vadelmanlehti teetä.. :)
  9. Z

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Heklan vauva on aivan mahdottoman suloinen! Ei voi edes sanoin kuvailla.. Tahtois jo oman<3
  10. Z

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Pitäisi kai itsekin ottaa tuo nimi asia ihan toden teolla puheeksi.. Itse tykkään ns vähän erikoisemmista nimistä kun taas tuo isukki tykkää ns perussuomalaisista.. Tyttöä tänne on siis lupailtu.. Hmm.. Meillä ois pojalle niin monta hyvää ja yhteistä nimeä.. Noh eihän sitä voi varma olla kumpi...
  11. Z

    Nyt kaipaan rehellisiä mielipiteitä!

    Tuo maha ei todellakaan ole mikään paha! Hyvältä näytät! Ja huoh noita miehiä ja rintoja..
  12. Z

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Kirjottelin tossa äsken pitkät pätkät ja sit se vaan katos :headwall: Tainnu käydä muillekin niin.. Koitetaanpa ottaa uusiksi! Ja varottelenkin valmiiksi että tulossa on oma napainen ja valitteleva viesti! Tuntu et pitkään jo kaikki meni niinkun pitikin, mutta nyt sit tuli aika moinen...
  13. Z

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Sen verran vieläettä käytettekö jossain vauva aiheisilla sivuilla tai vastaavilla? Pistäkää ihmeessä linkkiä:D
  14. Z

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    suviskulle täältä kans :hug: [/b]Linea negrasta sen verran[/b] että moinen löytyy ja tyttöä ovat veikkalleet. Ei nyt kauhean tumma eikä vaaleakaan:D Jotain siltä väliltä siis:) arvista ei ole vielä näkynyt ja toivon ettei tulisikaan:D kummeista aijon pyytää siskoni, hänen miehensä, yhden...
  15. Z

    **HUHTIKUISET Helmikuussa** (Ensimmäinen vauva syntynyt!)

    tUlipa tässä lukiessa mieleen yksi ei kyllä niin kauheen oleellinen asia mutta.. Onko muilla"pulpahtanut" napa ulos?:D Ja palautuuko se sitten ihan normaaliksi?
  16. Z

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    tUlipa tässä lukiessa mieleen yksi ei kyllä niin kauheen oleellinen asia mutta.. Onko muilla"pulpahtanut" napa ulos?:D Ja palautuuko se sitten ihan normaaliksi? :D
  17. Z

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    daizz Koitahan selvitä ja pitää se kuitenkin jollakin keinoin kassassa :D
  18. Z

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    MOikka:) Tulin nopeesti kyselemään että onkoo teillä joku paksumpi pipo kotiutumis vaatteena? Vai voiko vaan huppua käyttää? Hmm.. pitdätte minuu varmaan ihan hölmönä kun moisia kysylen mut niin kai mä vähä hölmö oonki:D KAipa tuo on ihan salittua :laugh: ja sitten vielä.. Onko teidän...
  19. Z

    **HUHTIKUISET Helmikuussa** (Ensimmäinen vauva syntynyt!)

    Nopeasti tuun vaan kommentoimaan :) Mulla on ollu jo 6 normaalia neuvola käyntiä eli noin kuukauden välein.. Nyt sit kahen viikon välein.. Mulle on tehty muistaakseen 2 sisätutkimusta. Hmm.. taidanpa käydä päiväunille on väsy:/ Heei olettekos ajatelleet hankkia itkuhälyttymiä?
  20. Z

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Mulla olis ollu tänää aika KOKsiin lääkärille mutku oli aamulla flunssainen olo ni soitin ja peruin.. Käski tilata uuden ajan kun olo paranee.. oSAstolla olosta On puhetta ollut itse tuossa syksyllä siellä vietin 4 yötä ja mun mielestä se oli aivan kamalaa! Mutta ehkä sitten vauvan kanssa...

Yhteistyössä