Hakutulokset

1. Bi-Mii

Olin tänään punktiossa ja nyt mulla on 21 munasolua vähemmän, kuin vielä eilen.

No jos ja jos... on ihan satavarmaa faktaa ettei ole lehtolapsia. olipa kerrassaan typerä kommentti sulta. Mielestäni kysyin ihan asiallisesti ja toivon että ap tai joku osaisi siihen vastata.
  2. Bi-Mii

Olin tänään punktiossa ja nyt mulla on 21 munasolua vähemmän, kuin vielä eilen.

Itseäni kiinnostaa asia... Voiko siihen vaikuttaa että munasolut menisi tosiaan ulkomaille? En jotenkin haluaisi sitä riskiä ikinä että omat lapset ja mun sukusoluista mahdollisesti syntyneet lapset päätyisivät parisuhteeseen :D
  3. Bi-Mii

Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Meinaa motivaatio loppua kun ei tunnu paino tippuvan, aamulla näytti vaaka siis 80,5kg :kieh: Mä olen ihan vaan täysnutrilla, en oikeasti työnnä suuhuni mitään muuta!!!! Eiliset eväät, aamiainen: suklaapirtelö, lounas: hunger control smoothie (mielettömän hyvää, ei siis kuulu siihen...
  4. Bi-Mii

Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Kiva kun on ketju kasvanut :) Mä olen syönyt tänään suklaapirtelön, toffeepatukan, moccapirtelön, kananuudelikeiton ja vielä pitäisi kait yksi liemi syödä. On tökkinyt jotenkin melko pahasti, unohdin ottaa töihin sheikkerin joten pirtelö oli aika kökköstä, YÖK! Kasvisliemi ja moccapirtelö on...
  5. Bi-Mii

Mä valitsin toimituksen siwaan, kun se on tuossa lähellä. Itse taisin tilata terveysmarketista.
  6. Bi-Mii

Vaikuttaako puolison tulot kun menee opiskelemaan työvoimapoliittiseen koulutukseen ja saa

Kyllähän ne puolison tuet vaikuttaa siihen työmarkkinatukeen, opiskelu ei muuta sitä miksikään.
  7. Bi-Mii

No nyt on syöty juustopastaakin, ei mitään mieletöntä herkkua mutta kyllä se alas meni ilman suurempaa nikottelua ja maha tuli oikeasti täyteen niinkin pienestä annoksesta. Mä haaveilen niin kovin kevyemmästä olosta, että tätä laihista ei voi pilata nyt yhtään mikää :)
  8. Bi-Mii

Heips! Aamulla join suklaapirtelön. Ei mitään mieletöntä herkkua mutta kyllä se alas meni, lounaaksi toffeepatukka, yllättävän hyvää ja äsken join kasvisliemen NAM!!! Toi liemi oli mielettömän hyvää kyllä, toivottavasti tomaattiliemikin maistuu. Parin tunnin kuluttua syön vielä pastan ja...
  9. Bi-Mii

Mä tilasin siis sen viiden päivän tehokuurin, tuli tänään :) Ja mukana tuli myös paketillinen sitä hot&cold mocca shakea, osaako kukaan neuvoa että voinko ottaa pussillisen tota mocca shakea noiden viiden aterian päälle vai korvaanko tolla moccalla jonkun noista viidestä ateriasta...? en tahdo...
  10. Bi-Mii

Eipä ollu lainkaan turhaa odottaa aamuun ;) paino oli tasan 80kg! Maanantai aamuna oli kaiken herkuttelun jäljiltä niinkin hieno lukema kuin 83,5kg. Tämän viikon olen siis dietannut syömällä vähemmän kuin kulutan ja hmm... on se toiminut :D
  11. Bi-Mii

Mukana! Muistin että on tämä nikkikin täällä joten voisi käyttää tässä sitä nyt. LP 82kg pituus 158cm :eek: ilmoitan aamulla siis uuden painon kun varmasti yön aikana laihdun :D
  12. Bi-Mii

Altaalla nähtyä..

Tämä uima-allas sijaitsee missä? Ei kai sentään Suomessa :$
  13. Bi-Mii

Erilainen kuvaketju

http://www.aijaa.com/v.php?i=6474633.jpg en saa tuota kuvaa nyt sitten mitenkään tähän suoraan... menkööt linkillä sitten!
  14. Bi-Mii

Mitä ajattelette, voiko pilttipurkki hajota jos se heitetään toisen päähän?

Mä testasin, purkki kesti lapsen pään, mun pää ei lapsen huutoa. Miehen pää ei kestänyt kenenkään huutoa, mun pää kesti purkin, purkki ei kestänyt lattiaa. Onnellinen, onnellinen, onnellinen perhe! :xmas:
  15. Bi-Mii

Minne on 1v voinut piilottaa

Lelukoriin, sohvan alle, kenkään...? Vain taivas on rajana :D
  16. Bi-Mii

Nyt meni maku Maajussi-Mikosta

:laugh: :laugh: apua, kauhea ja kuvottava mies!
  17. Bi-Mii

"Äiti, tiedätkö mitä me tehtiin tänään eskarissa?" "Nnnooo..?" "Kiusattiin 'Eemeliä'!"

Aika, aika järkkyä... Toi on voinu olla niille luvalla kiusaaville lapsillekin jokseenkin järkky tilanne. Huh hu, no ihmisiähän ne eskarin opetkin on vaan, mut en jättäis asiaa sikseen.
  18. Bi-Mii

Positiivisesti yllättynyt miehen ystävästä.

Naura vaan, näin sen on pakko kuule olla. Ei miehen kaveri missään tapauksessa voi muuten olla sulle ystävällinen ja ajattelevainen. Joko se on piussan perässä tai sitten ketkulla on ketun häntä kainalossa muuten vaan :D Usko palstaa hyvä nainen!
  19. Bi-Mii

Positiivisesti yllättynyt miehen ystävästä.

Onko sillä kaverilla perhettä vai sinkku? Jos sinkku niin ihan selkeä peliliike, varmasti tietää mitä mieltä olet ollut hänestä ja nyt puhuttaa susta kaverin itselleen, sitten joskus miehes ehdottaa laivalle tms lähtöä tämän kivan kaverin kanssa ja sä päästät ;)
  20. Bi-Mii

Mulla ei ole kauhean monta ystävää tällä paikkakunnalla

Huh hu... jopas on ollu sairas juoru! |O Joo pikku kaupunkien/ kylien paha puoli on just nää juoruajat ja kaikkien asioitten varmaks tietäjät. Joko isossa kaupungissa tai sitten maalla, siellä ei niin kovin jutut leviä. Mä olen sanonu aina että musta saa jauhaa niin paljon paskaa kun sielu...

Yhteistyössä