Positiivisesti yllättynyt miehen ystävästä.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä olen tähän saakka pitänyt sitää ihan huithapelina, jonka elämänarvot on yhä edelleen siellä 17v tasolla. Ja joka ei osaa fiksuja puhua.

Mutta yksi päivä oli meillä ja jostain tuli puheeksi mun salille lähtö. Siis et aloittaisin taas uusiks ja menisin heidän salille. Et saisivat mulle puoleen hintaakortin jne. Minä kun mietin et millähän ajalla ja mies olisi helisemässä lasten kaa sillä aikaa (puoli vitsillä sen heitin) niin rupesi sanomaan miehelle et pitäähän munkin päästä joskus jonnekkin, et sä oot lasten kanssa. Ja puhui niin puolustus kannalla :D

Mä olin niin huuli pyöreenä ymmälläni ja piti ihan tarkkaan kattoo et istuuks siinä meidän sohvalla se sama tyyppi. :LOL:

Sanoi vielä että lähet vaan ja rupeet sit meidän kans treenaamaan. Siis hänen ja hänen salikaverin.

Siispä olen positiivisesti yllättynyt ihmisestä jota pidin vähän muun laisena.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Aha ja tämä nyt laukaisi sinussa jonkun "ihastumisrefleksin" ja ahaa-elämyksen.. ei voi muuta sanoo ku et kyllä jotkut on helppoja :D
Siis mitä? :O

Ei suinkaan. Vaan kun hän on miehen parasystävä ja toisen lapsemme kummi ja mua harmittanut että mulla siitä lähinnä sellainen huonompi kuva. Ei siis paha ihminen vaa et on just sellainen huithapeli. Ja kyllä mä olen positiivisesti yllättynyt et osaa siis olla muunkinlainen.

Joskus ne yllättää positiivisesti :D
Mun miehellä on kanssa ihana kaveri. Kun asuttiin lähekkäin, se paukkas "kylään". Toi tullessaan kahvipullaa ja keitti meillä kahvit kaikille :LOL: Mä en saanu liikauttaa sormeanikaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihastumiselta kuulostaa mustakin..
Samaa ajattelin, tuli heti mieleen, että voi sit lähennellä sua salilla kun sun mies on varmasti kotona lasten kanssa eikä nää. :D Mutta toivottavasti oon väärässä.
No höpön löpön. Se on miehen parasystävä, ollut jo tosi kauan.

Anna mun kaikki kestää. Suomalaiset on kovasti morkkaamassa muualla maailmalla asuvia ja vääräuskoisia siitä että naisia alistetaan ja sorretaan. Tämän palstan perusteella se suurempi asenneongelma on ihan täällä peräpohjolassa jossa jokainen verbaalinen kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa tulkitaan seksuaalissävytteisesti.

Ei voi kuin ihmetellä millaista elämää näiden ihmisten parisuhteessa eletään. Omassa pikku umpiossa jossa on tarkkaan säännelty se missä, milloin, ja miten ja erityisesti mitä saa puhua vastakkaisen sukupuolen kanssa...

V
Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Anna mun kaikki kestää. Suomalaiset on kovasti morkkaamassa muualla maailmalla asuvia ja vääräuskoisia siitä että naisia alistetaan ja sorretaan. Tämän palstan perusteella se suurempi asenneongelma on ihan täällä peräpohjolassa jossa jokainen verbaalinen kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa tulkitaan seksuaalissävytteisesti.

Ei voi kuin ihmetellä millaista elämää näiden ihmisten parisuhteessa eletään. Omassa pikku umpiossa jossa on tarkkaan säännelty se missä, milloin, ja miten ja erityisesti mitä saa puhua vastakkaisen sukupuolen kanssa...
Aamen! Ja jos sulla sattuu olemaan miespuolisia ystäviä, oot varmasti antanut niille kaikille, koska eihän mies ja nainen missään nimessä voi olla vaan hyviä ystäviä.

Onko sillä kaverilla perhettä vai sinkku? Jos sinkku niin ihan selkeä peliliike, varmasti tietää mitä mieltä olet ollut hänestä ja nyt puhuttaa susta kaverin itselleen, sitten joskus miehes ehdottaa laivalle tms lähtöä tämän kivan kaverin kanssa ja sä päästät ;)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:
Onko sillä kaverilla perhettä vai sinkku? Jos sinkku niin ihan selkeä peliliike, varmasti tietää mitä mieltä olet ollut hänestä ja nyt puhuttaa susta kaverin itselleen, sitten joskus miehes ehdottaa laivalle tms lähtöä tämän kivan kaverin kanssa ja sä päästät ;)
heko heko :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Naura vaan, näin sen on pakko kuule olla. Ei miehen kaveri missään tapauksessa voi muuten olla sulle ystävällinen ja ajattelevainen. Joko se on piussan perässä tai sitten ketkulla on ketun häntä kainalossa muuten vaan :D

Usko palstaa hyvä nainen!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Naura vaan, näin sen on pakko kuule olla. Ei miehen kaveri missään tapauksessa voi muuten olla sulle ystävällinen ja ajattelevainen. Joko se on piussan perässä tai sitten ketkulla on ketun häntä kainalossa muuten vaan :D

Usko palstaa hyvä nainen!
:LOL: no selvä sitten. Tää on kyllä sitten ihme paikka.

Yhteistyössä