Mitä ajattelette, voiko pilttipurkki hajota jos se heitetään toisen päähän?

• Viestiketjun aloittaja purkkipää
  • Ensimmäinen viesti
näin
Kumman ajattelit pistää pois päiviltä, lapsen vaiko äljäkkeen?

Noo, molemmissa tapauksissa, muista syyttää huppupäistä miestä joka hyppäsi ikkunasta, sanaakaan sanomatta viskoi sen purkin ja lähti takaisin yöhön.

Naiset eivät Suomessa tee väkivaltarikoksia.

purkkipää
toisaalla, että hajosi ruokapurkki päähän, kun oli kaupassa joku heittänyt lastenruokapurkilla päin näköä, niin ne olivat ne purkit hajonneet ja aiheuttaneet haavoja.....ja tuli tikkejä vaativia vammoja ja niitä tikkejä tarvittiin aika paljon...

Sitä vaan mietin, että kumpi hajoaa ensin, ja jos purkki tippuessaan hajoaa, täysi purkki niin ne palaset eivät mielestäni lentele kovin laajalle, kun se purkkihan on täynnä sitä ruokaa ja se jotenkin muuttaa sitä purkin hajoamista...

purkkipää
joo, ei tee ei!

Ja huppupäiset tulevat yöstä ja tekevät pahojaan....

Mutta en vaan jotenkin jaksa ajatella, että pilttipurkeilla voi saada aikaan heittäen haavat jotka vaatisivat tikkejäkin, mustelmia kyllä ja kudosvaurioita, mutta terveelle iholle tulisiko haavoja purkin osuessa?

Mä testasin, purkki kesti lapsen pään, mun pää ei lapsen huutoa. Miehen pää ei kestänyt kenenkään huutoa, mun pää kesti purkin, purkki ei kestänyt lattiaa. Onnellinen, onnellinen, onnellinen perhe!
:xmas:

purkkipää
Mitä ajattelette... kun en vaa njaksa uskoa, että se purkki hajoisi päähän kalahtaessa, enemmin hajoaa pää mielestäni, kuin se purkki ja jos pää hajoaisi, niin millä tavalla veikkaisitte sen hajoavan?

purkkipää
Netin ihmeellisessä mailmassa toisaalla on juttua, jossa kerrotaan kuin oli saanut täydestä pilttipurkista ja useemmasta ja nyt sitten on kuusi ja yhdeksän tikkiä naamassa...

Yhteistyössä