Minne on 1v voinut piilottaa

Tongin jo epätoivoisena keittiön roskiksen :x Se on kiinnostanut viime päivinä kovasti. ei ollut. ei hitto sentään, olis kai pitänyt vähän kattoo mihin nuori herra päivällä taapertaa aarteensa kanssa.

hei
Meillä on aina tomaatitonta pitsaa. ;)

Ja vaikein paikka minne meillä taapero sai tavaraa piiloon oli uunipeltilokero uunin alapuolella. Siinä oli joku ihmeellinen avausmekanismi niin etten itsekään sitä osannut avata kuin raolleen vain ja sinne sitten taapero oli pudottanut mun avaimet. Ehtivät olla viikon kateissa. :/

lissu
Kenkään se varmaan vois mukavasti sujahtaa. Kenkä on aina varteenotettava jemma. Jos on vetoketjullisia koristetyynynpäällisiä, voi niihinkin kätkeä yhtä sun toista. Onko putkuautoa? Penkinalus on kova sana.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hissu:
Alkuperäinen kirjoittaja cc:
tomaattimurskatetra..

haloo???

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
yhden onnettoman tomaattimurska tetran :headwall:

Koita tässä nyt vielä pitsaa vääntää kun tomaattimurskat uupuu |O
No jospas lapsi on sen vaikkapa pöydältä napannut mukaansa???
Kyllä meidän 1v haki ihan itse kaapista :) ja sai hirveet hepulit, kun äiti ei hänelle sitä aukassu :)

cc
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Meillä on aina tomaatitonta pitsaa. ;)

Ja vaikein paikka minne meillä taapero sai tavaraa piiloon oli uunipeltilokero uunin alapuolella. Siinä oli joku ihmeellinen avausmekanismi niin etten itsekään sitä osannut avata kuin raolleen vain ja sinne sitten taapero oli pudottanut mun avaimet. Ehtivät olla viikon kateissa. :/
Meillä oli kans taapero saanut tuttinsa ko. paikkaan ja tovin oli ennen kuin löytyi. :D

lissu
jos on neliskanttinen paketti niin on voinu sovittaa sitä vaikka kirjahyllyyn johonkin sopivaan väliin. Jos taas semmonen pieni pyöreä peltirasia niin se vois sopia semmoseen "palikkaleluun".

Yhteistyössä