Hakutulokset

1. L

Nopeasti se joulu voi kuitenkin romahtaakin. :(

Ennewanhaa oli katos eri horrrrmoonit ja itkut päästettiin sipulin kuorrinnan ohella. Ei sillon sopinunna näyttää että naisetkin on ihmisiä ja lapset muuttaa jotenkin niiren maailmaa! Ootko sä sitten paljon onnellisempi kun minä kun sä et tiedosta olevas pelle ja sä et itkeä tihruttanu...
  2. L

Joo mä ajattelin samaa tässä kun tää kaikki härdelli on ohi. Joskus sitä vaan menee niin ihmeelliseen tilaan ettei osaa antaa itselleenkään mitään neuvoja. Nyt kun mieli hiukan jo nousi, meille siis ehkä saadaan jouluvauva, niin asiat näyttää jo paljon paremmilta. :)
  3. L

Mä en ainakaan heti tajunnu sun pointtias tässä mitä tarkoitit. Ihan mäkin ajattelin että sä nyt rupeat mollaamaan kuinka mä en ajatellu 9kk sitten joskus joutuvani synnyttämään.
  4. L

Nyt mä aloin jo pohtia että kuinka kauan käynnistyksestä yleensä vavvat syntyy ? :D Jättääkö ne aina osatolle odottelemaan, vai onko sieltä mahdollisuus päästä kotiin pyörimään, kun matka ei kuitenkaan ole mikään kovin pitkä... ? Kuinka kauan sulla käynnistyksestä kulunut kun ovat syntyneet ?
  5. L

Nyt mua alkoi jo hymyilyttää ! :) Meille siis ehkä tuleekin jouluvavva.... :heart: Kiitos kannustuksista! :D raskaana olevan naisen mieli on niiiiiin ihmeellinen... :whistle:
  6. L

Joo, en mä voi jalat ristissä enää kovin kauaa muutenkaan olla, joten vauvan saannin on pakko olla mukava asia! Ehkäpä mua nyt vaan jännittää todella paljon tämä syy siihen käynnistykseen, ensimmäistä kertaa tässä raskausmyrkytystä kun epäilevät. :headwall: Toivottavasti sulle ei koskaan...
  7. L

Nää asiat vaan tuntuu nyt aivan järkyttävän suurilta. :headwall: Miehen lomautus olisi muuten ihan "helppo" asia, jos ei tässä olis omakotitaloa maksettavana ja lastakin elätettävänä. Ja nyt saa sanoa että "mitäs ostitte.." Mutta eipä 3 vuotta sitten voinut tietää saavansa nyt jouluna...
  8. L

miten herkästi neuvolaan?

Kyllä mä ehkä soittaisin ja kävisin tuossa tapauksessa kun kiutenkin nää pyhätkin tässä tulee. Itse olen tosi huono menemään omien vaivojen ja ongelmieni takia neuvolaan, tai ylipäätään lääkäriin, mutta hyvä olen kyllä muita neuvomaan....
  9. L

Neuvolaan soittaessani tajusin että mullahan on raskausmyrkytyksen oireet, joten tänään äitiyspolille ja sitä rataa. Tänään on kyllä LA.kin joten ihan jos tykkäävät alkaa käynnistämään niin sopii. Ja toinen aamun piristys tuli mieheltä joka töistään soitteli että saavat lomautukset, kaikki...
  10. L

Hyviä vinkkejä miten estää flussan iskeminen?

No hyvä juttu. ;)
  11. L

kuinka monta on palstalla nyt

Mä soitan ensin! :D Luojan kiitos täällä maassamme on muutama muukin neuvola virasto... ei kaikkien tarvi ruuhkautua samaan linjaan. B)
  12. L

ripsiväri tekee silmät punaisiks!

Mun äidillä on ihan sama juttu. Viimeksi oli kokeillut joskus 10 vuotta sitten ja sillon silmät ihan muurautuivat umpeen. :o Älä siis laita jos ei ole ihan pakko...
  13. L

Hyviä vinkkejä miten estää flussan iskeminen?

Jos sä olet jo tartunnan saanut niin ei ne vitamiinit sitä ehkäise. Lievittäähän c-vitamiinikin flunssan oireita, mutta ei se sitä poista. Hankit vaan kaikenlaista tropia kaappiin joulun varalta, jos sattuu että tulet kipeäksi. Paras lääke on mustaherukkamehu lusikallisella hunajaa, se...
  14. L

Paljonko maksaa joulukuusi?

Meillä r-kioskin edessä eilen näytti olevan 35e, en tiedä missä ovat kasvaneet tai kuinka ovat kasvaneet. Niin ja varastettu kuusi kiinni jääneenä tais olla se 60e alkava metri. :D Että mielummin ottaa sitten reilusti sen 99cm jos ei ole varma mitasta. :)
  15. L

Veisitkö lapsen lääkäriin?

Kyllä mä veisin. Viime viikolla ystäväni 1,5 vuotiaalla pojalla oli samantapaista sahaava lämpöilyä joka nousi aina iltaisin, ystäväni muutenkin on aina aika kova hysterisoimaan joten vei pojan lääkäriin vaikka mitään muuta oireita ei ollut. Oikeasta korvasta löytyi kuitenkin tulehdus.
  16. L

kuinka monta on palstalla nyt

:wave: Odottelen kello 8.. Tuntuu ettei tuo neuvola aukea ikinä kun sinne kerrankin ois asiaa.... :headwall:
  17. L

G:Mistä asiasta sinulle viimeksi

Että me saadaan koira hoitoon anoppilaan kun vauva syntyy.... :) Ettei miehen sitä tarvi käydä pisuttelemassa ja jottei sen tarvis niin kauaa olla yksin kotona.
  18. L

Ällöttävin jouluruoka?!

:wave: Joka joulu on kuitenkin maistettava jokaista laatikkoa jotta muistaa ettei edelleenkään tykkää niistä. :p
  19. L

no perhana... se on positiivinen!!

No ni, en mä niin tyhmä sitten ollukka.. en vaan ihan uskaltanu mennä onnittelemaan! :D Onnea ! :flower:
  20. L

Huonepelii pelaamaan!!!

laita se siihen laatikkoon.

Yhteistyössä