Hakutulokset

1. L

Huonepelii pelaamaan!!!

Ruuvvari tuli pöydän laatikosta. Siihen sain avaimen kun saa sen lootan alemmasta laatikosta auki. Alotin taas pelaamaan alkuperäseltä sivulta, mutta katotaan kuinka pitkälle pääsee ennen sitä apinaa..... :headwall:
  2. L

Huonepelii pelaamaan!!!

No nii. Koko ajan oli näpytykset päällä, mutta yhtäkkiä tuli joku sivun "aikakatkaisu" ja koko sivu kaatu. Nyt se herjaa sivun laatamis virhettä. :headwall: Kiva!
  3. L

Huonepelii pelaamaan!!!

Kun sä painat sitä apinaa niin se siirtää sut pelaamaan peliä toisille sivuille, mutta sitten se häviää. Joudut kyllä alottaan alusta. :headwall:
  4. L

Huonepelii pelaamaan!!!

No en tie, mutta nyt kun pelaan sitä samaa peliä siellä "apinan" sivuilla niin ei ole tullu mitään. Mä taidan olla nyt jumissa. Mulla on tavaroina nyt Ruuvvari, kynä, keppi ( koukku ), 3 valkoista samanlaista kuulaa, joku ruskea klöntti multaa ? Jotain kakkaa, 1 harmaa kuula, lasi, 2 ruuvvia...
  5. L

Huonepelii pelaamaan!!!

No ni, mulle tuli joku apina sinne kekkuloimaan ja ku siitä paino niin se hyppäs eri sivustolle pelaa samaa peliä, mutta alusta. :headwall:
  6. L

Huonepelii pelaamaan!!!

mukana. Yritystä ainakin. :D
  7. L

Tulkaa pelaa huonepelejä!!!

mä olen mukana jos löytyy jokin kiva. :wave: Ite en löydä kun niitä samoja vanhoja.
  8. L

Montako konvehtirasiaa teillä on jo tuhottu? Meillä vasta neljä

Ei yhtään. Suklaa on pahaa. :x
  9. L

no perhana... se on positiivinen!!

Joko tää selvis, kukas se on ? B) Eeeen mä ole utelias!

Yhteistyössä