ei
No ei todellakaan ole! Vastuuta ja passaamista tuleviksi vuosiksi!Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen::flower: :flower: onnea!
Lapsi on maailman ihanin asia
No ei todellakaan ole! Vastuuta ja passaamista tuleviksi vuosiksi!Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen::flower: :flower: onnea!
Lapsi on maailman ihanin asia
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:TÄHHH???Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi::wave:
Kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:voi hyvänen aika, onnea :heart: :flower:
Ööö... mistä päättelit että mulla sellainenkin olis?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä sun vanha nikki on?
toisesta ketjustaAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ööö... mistä päättelit että mulla sellainenkin olis?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä sun vanha nikki on?
Jaaa... se oli Joanna.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toisesta ketjustaAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ööö... mistä päättelit että mulla sellainenkin olis?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä sun vanha nikki on?
ok. ja onnea plussastaAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Jaaa... se oli Joanna.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toisesta ketjustaAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ööö... mistä päättelit että mulla sellainenkin olis?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä sun vanha nikki on?
No ni, en mä niin tyhmä sitten ollukka.. en vaan ihan uskaltanu mennä onnittelemaan!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi::wave:
??? Tunnenko mä sut? Niinkuin irl?Alkuperäinen kirjoittaja LandePaukku:No ni, en mä niin tyhmä sitten ollukka.. en vaan ihan uskaltanu mennä onnittelemaan!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi::wave:
Onnea ! :flower:
Onnea sullekin :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mullakin oli positiivinen, eilen tehty, muutaman päivän etuajassa. La siis 1.9.
Kiitos, onnea nyt tarvitaankin, kaiken jälkeen!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Onnea sullekin :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mullakin oli positiivinen, eilen tehty, muutaman päivän etuajassa. La siis 1.9.