K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Odotatteko muuten ihan hyvällä mielellä tulevia viisuja? Mulla oli joku viisu masis vuosi sitten ja tuntui siltä, ettei kukaan eikä mikään tule koskaan korvaamaan K:ta vuoden 2023 kevättä. Nyt taas fiilis on ihan hyvä ja odottava. Sori, ehkä huono kohta kysyä, kun kaikki on Joksujen liven pauloissa.
Luultavasti odotan kunhan ollaan ensin seuraavassa vuodessa. Mutta en ehkä enää koskaan yhtä innokkaasti kuin ennen. Joskus olen kironnut että perhanan K taisi sitten kuitenkin pilata multa viisut. Enkä enää edes tiedä kumpi mulle on tärkeämpi seurattava viisut vai K.

vierailija
Odotatteko muuten ihan hyvällä mielellä tulevia viisuja? Mulla oli joku viisu masis vuosi sitten ja tuntui siltä, ettei kukaan eikä mikään tule koskaan korvaamaan K:ta vuoden 2023 kevättä. Nyt taas fiilis on ihan hyvä ja odottava. Sori, ehkä huono kohta kysyä, kun kaikki on Joksujen liven pauloissa.
Mielenkiinnolla odotan Tommyn biisiä ja esitystä, toivottavasti tulee valituksi viisuihin!

vierailija
Tän vuoden viisut kiinnosti vain Joostin ja K:n siellä pyörimisen takia (se Malmön keikka oli ihana) ja ens vuoden viisut kiinnostaa vain Tompan osalta K-kytköksen takia ja koska ois jännä nähdä miten hän aikoisi möyhentää muhennosta. Kärtsä-Joost-Tomppa trilogian päätösjakso.

vierailija
Jaa siellä B ja Luke Black viettämässä "date nightia" Lontoossa. 😀
Mua aidosti hiukan harmittaa, että shippauksen takia varmasti tämmöset mukavat ja kivat postaukset Kärtsän kanssa jäi historiaan. Samaan aikaan toivon ettei kirjeitä lähettänyt ja huonoksi poikaystäväksi tituulerannut triggeröidy stooreista ja ala pommittamaan Bojania aiheesta jälleen.

vierailija
Mua aidosti hiukan harmittaa, että shippauksen takia varmasti tämmöset mukavat ja kivat postaukset Kärtsän kanssa jäi historiaan. Samaan aikaan toivon ettei kirjeitä lähettänyt ja huonoksi poikaystäväksi tituulerannut triggeröidy stooreista ja ala pommittamaan Bojania aiheesta jälleen.
Ihan samaa mietin just. Bojan ei julkaissut Kyprokselta mitään, vaikka varmasti olisi ollut materiaalia vaikka kuinka paljon. Harmittaa.

vierailija
Tän vuoden viisut kiinnosti vain Joostin ja K:n siellä pyörimisen takia (se Malmön keikka oli ihana) ja ens vuoden viisut kiinnostaa vain Tompan osalta K-kytköksen takia ja koska ois jännä nähdä miten hän aikoisi möyhentää muhennosta. Kärtsä-Joost-Tomppa trilogian päätösjakso.
Joo sama mulla, seurasin K:n liikkeitä siellä ja kannustin Joostia. Finaali jäi lopulta kattomatta. Ens vuonna en luultavasti tuu katsomaan, vaikka toisaalta kiva, kun Tommy siellä. Viisut ei oo enää entisensä.

vierailija
Joo onhan toi silmiinpistävää, et muiden kavereiden kanssa ei mitään ongelmaa laitella stooreja ja kuvia, mut K:n kanssa ei mitään lomalta tai Suomesta.

vierailija
Joo sama mulla, seurasin K:n liikkeitä siellä ja kannustin Joostia. Finaali jäi lopulta kattomatta. Ens vuonna en luultavasti tuu katsomaan, vaikka toisaalta kiva, kun Tommy siellä. Viisut ei oo enää entisensä.
Niinpä! En tiiä mikä siinä on, mutta ehkä se oli vaan niin hieno kevät, ettei sitä vaan voi päivittää ja viisuista tullut vähän laimeet.

vierailija
Joo onhan toi silmiinpistävää, et muiden kavereiden kanssa ei mitään ongelmaa laitella stooreja ja kuvia, mut K:n kanssa ei mitään lomalta tai Suomesta.
Tämä just, mutta eihän hänen ketään kuulu miellyttää. Herättää vain kysymyksiä miksi, koska kuitenkin promoaa toisaalla K:n musiikkia eikä ne tapaamiset mitään salaisia ole olleet.

vierailija
Tämä just, mutta eihän hänen ketään kuulu miellyttää. Herättää vain kysymyksiä miksi, koska kuitenkin promoaa toisaalla K:n musiikkia eikä ne tapaamiset mitään salaisia ole olleet.
Ja lisäksi on maininnut aika monta kertaa haastatteluissa Kärtsän (tai Jercin) ja kuinka hyvät välit tähän on. Hassua että sitten pitää somessa kuitenkin olla täysin kuin ei samassa tilassa ikinä olisikaan.

vierailija
Mä uskon, että Kyprokselta postaamattomuus johtui vain siitä, että B halusi oikeasti olla lomalla eikä halunnut edes käyttää somea. Eihän häntä kuitenkaan haitannut esiintyä K:n somessa eikä loman jälkeen postata K:n synttärionnitteluja ja kiertue-/levypromoa tai puhua K:sta haastatteluissa. Eli ei vaikuta haittaavan, että hänet yhdistetään K:hon.

Yhteistyössä